Toon posts:

TV OUT op de Asus V7700 - vervolg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Grmz. Ben even wat aan het kloten geweest. Heb eerst even de nieuwste Asus drivers gedownload (15-2-2001, win98se), maar daar werkt de TV out optie helemaal niet.

Toen heb ik tvcc2000 gedownload, eerst getest met s-video -> scart, maar beide 'lampjes' blijven dan rood in tvcc2000. Toen met s-video -> composite, eerst direct op m'n TV. Resultaat was 2 groene 'lampjes' in tvcc2000, maar als ik de TV out mode enablede bleef m'n TV zwart.

Toen gooide ik die composite kabel op m'n video, bleven ze weer rood. En toen ik kabeltje nog even terug gooide op m'n TV bleven ze WEER rood? Ook na reboot, eerst tv aan dan pc, en andersom, diverse combinaties geprobeerd, maar nu doet TV out echt helemaal nix meer. |:(

Iemand nog enige suggestie/idee? Had ik niet met het kabeltje moeten swappen terwijl de pc aanstond? Iets om dit te verhelpen?

Gaarne, bvd,

Rab

Verwijderd

hmm..ook zo op de deluxe daar staat bij dat ik met tv out de vga eruit moet flikkeren...

wtf...geen zin in hiero..kwil gewoon dual..

grr weer effe verder klooien...jij geen lockups toevallig? :'(

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Probeer eens aan te sluiten via een scartplug ipv direct op een ingang van je TV. Ik gebruik ook TVCC2000, en in zowel Windows 98 als Windows 2000 heb ik perfect beeld. Het probleem ligt buiten de videokaart denk ik.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
grr weer effe verder klooien...jij geen lockups toevallig? :'(
Nope, helemaal nergens last van verder...

Wat VGA eruit flikkeren betreft, het schijnt nogal wat problemen te geven het PAL signaal op je monitor weer te geven, dus dual wordt zowiezo lastig, tenzij je een monitor hebt die t aan kan.

Ik heb ook een Deluxe trouwens.

Verwijderd

Topicstarter
Probeer eens aan te sluiten via een scartplug ipv direct op een ingang van je TV. Ik gebruik ook TVCC2000, en in zowel Windows 98 als Windows 2000 heb ik perfect beeld. Het probleem ligt buiten de videokaart denk ik.
Hmmm, met dezelfde Asus kaart toevallig? Zoals ik in m'n eerste post al zei heb ik het eerst geprobeerd met een svideo naar scart kabel, en dan doet ie ook niet.

Ik heb met m'n voodoo3 altijd zonder problemen prima beeld op m'n TV kunnen krijgen, vraag me echt af waarom het met dit ding zo moeilijk is.

Ik ga zo ook nog maar even de detonator drivers proberen om te zien of dat beter werkt nu...

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op Wednesday 14 March 2001 00:01 schreef Rab het volgende:

[..]

Hmmm, met dezelfde Asus kaart toevallig?
Asus 7700 Deluxe icm een Sony TV

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1