Verticale liniaal in Word 2007 is niet aan te passen

Pagina: 1
Acties:
  • 2.112 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amazon62
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-12-2024
Beste,

Welke "Word-guru" kan mij aub helpen. De verticale liniaal (links) is niet meer aan te passen. Normaal heb je bij een Word document rondom een ruimte van 2,5 cm, waar je tekst begint. Maar nu begint de tekst meteen bovenaan het document. Ik heb Word al opnieuw geïnstalleerd, maar het is nog steeds zo (misschien oude instellingen overgenomen).

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/3834804/Word2007.jpg

Alvast bedankt!

Gr Maarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Dubbel klik op de liniaal en dan marges?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amazon62
Nope, dat is het rare, alles staat op 2,5 cm....

Misschien wel nuttig om toe te voegen: Als ik bijvoorbeeld vanuit Photoshop print, dan wordt de pagina heel klein weergegeven op de geprinte a4. Misschien heeft dit ook hiermee te maken....

[ Voor 66% gewijzigd door Amazon62 op 28-10-2010 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pedorus
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Bovenaan de pagina (bij de verborgen marge) gaan staan met de muis en dubbelklikken om de marge weer weer te geven? Precies tussen de liniaal en de bovenkant van de pagina dus.
Amazon62 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 18:54:
Ik heb Word al opnieuw geïnstalleerd, maar het is nog steeds zo (misschien oude instellingen overgenomen).
Lijkt me nogal overkill voor dit 'probleem' :p

Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amazon62
Ik heb even op engels-talige forums gekeken en het is nu opgelost. Heb de Normal.dotm (template waar word mee opstart) verwijderd. Als je daarna Word opnieuw opstart, maakt deze een nieuwe default template aan.

Gr Maarten

[ Voor 82% gewijzigd door Amazon62 op 31-10-2010 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:25

Reptile209

- gers -

Dat werkt idd wel, maar is een beetje overkill. For future reference, want je gaat het vast nog een keer tegenkomen: klik eens op de bovenrand (echt het uiterste randje) van een pagina, je ziet daar ook de cursor veranderen. De 'white space' van de paginamarges wordt nu verborgen. Klik daar nogmaals en het is weer terug.
Je ziet het nut van deze optie het best in een document van meerdere pagina's, probeer maar eens :).

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amazon62
Ik snap wat je bedoeld. De functie bij 'Word opties' ----> Witruimte weergeven....
Maar dat hielp dus ook niet.. Vandaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag, ik heb dus exact hetzelfde probleem en ik kom er niet uit, graag hulp gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag willen doen wat Amazon62 heeft gedaan maar ik weet niet hoe en waar hij dat heeft gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En A4 formaat is ook geen A4 formaat meer terwijl het wel bij instellingen staat dat het A4 is. Ik heb dit ook na te werken in Photoshop, ineens was alles veranderd. Ik heb ook Word 2007 verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en blijft hetzelfde als bij Amazon62 hele verhaal van hem heb ik ook :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:59

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

3x achter elkaar posten op een topic van bijna 5 jaar oud doen we hier niet. Maar alsjeblieft een nieuw topic aan.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.