Windows 7 Ultimate 64 bit geen sluimerstand maar lockscreen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-10 09:34
Beste lezers,

Ik heb een probleem met me windows 7 ultimate 64 bit

Hierbij wil ik me computer in de sluimerstand zetten via de slaap knop op de toetsenbord.
Allemaal heel mooi doet wat die moet doen sluit af zoals het hoort bij de actie, maar vervolgens springt het beeldscherm weer aan en kom ik op me lockscreen.

Instellingen bij energiebeheer staan goed volgens dingen die ik op internet tegen komen en hibernate enz. al aangezet bij cmd maar zonder resultaat.

Wie o Wie kan me helpen of weet een fix hiervoor....

Alvast bedankt.

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

djkavaa schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 17:36:
Allemaal heel mooi doet wat die moet doen sluit af zoals het hoort bij de actie, maar vervolgens springt het beeldscherm weer aan en kom ik op me lockscreen.
Dan wordt ie dus weer wakker.
offtopic:
en.. 'me lockscreen' ? :X
Instellingen bij energiebeheer staan goed volgens dingen die ik op internet tegen komen en hibernate enz. al aangezet bij cmd maar zonder resultaat.
Wat precies? Wat heb je dan allemaal op het grote internet gevonden?

Dat het niet werkt wisten we al - anders had je geen topic geopend. Maar wat minstens net zo handig is, is duidelijk aangeven wat je hebt gedaan.
Anders staat dit topic binnen de kortste keren vol met tips of vragen of je dingen wil proberen die je zelf allang hebt uitgevoerd :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa
Nou ik heb bij energibeheer vanalles aangepast en ik heb op google met hoofdzaak gezocht naar slaap stand werkt niet meer in windows 7 en dergelijken met versies enz erachter.
Maar alles wat der staat zoals ik al zei in het cmd venster en energie beheer wil niet werken.

een hotfix van microsoft waar ik op uit kwam werkte ook niet.

Het is dus dat hij niet weer wakker word maar de pc gaat niet uit.

Het beeldscherm gaat even uit en de pc blijft aan en vervolgens na 10 sec ofzo gaat het beeldscherm weer aan en kom ik op me aanmeld scherm en kom dan dus als ik inlog weer in me windows zoals ik hem achter gelaten heb.

Misschien is dit wat duidelijker?

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zie je als je `powercfg -requests' van een elevated command prompt draait?

offtopic:
me=mijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa