Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stijnhoofd
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Hallo daar,

ik heb mijn oog laten vallen op de Philips Wake Up Light HF3490. Ik heb momenteel een kapotte wekker (klok doet het nog, afgaan niet meer) en een Gear4 iPhone dock/speaker en wil dat alles combineren in één.

Ik vroeg me echter af wat voor geluid de HF3490 afgeeft en of het de moeite is om mijn Gear4 te verkopen en te vervangen. Ik gebruik de WUL voor wekker maar ook om muziek op af te spelen overdag. Op de site van Philips kan ik hier niks over vinden.

Daarnaast ben ik benieuwd of er een aansluiting op zit waar ik mijn laptopgeluid op aan kan sluiten. Dat kan ik nu wel, en dat is erg handig.

Alvast bedankt!

Mvg Stijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Je wordt er wakker van..

Misschien even zelf luisteren in een winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stijnhoofd
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Van een gigantische bak tyfusherrie wordt je ook wakker, maar de vraag is dan nog maar of het een beetje klinkt ;)

In een winkel luisteren ga ik ook zeker doen maar dan moet ik meteen weer het dorp uit. Ik vroeg me af of iemand hier 'm heeft, of dat iemand bijvoorbeeld weet wat de stats zijn van het geluid. Philips vermeldt dat voor zover ik kan zien niet op hun eigen website.

Mvg Stijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind 'm echt naar een wekkerradio klinken. Zou zelf voor een minisetje kiezen, daar word ik trouwens al een jaar of 15 mee wakker en dat bevalt prima. De mijne is van JVC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willyb
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 19:07
Het geluid van de HF3490 is erg goed, voor een wekkerradio dan. Verwacht geen hifi-set natuurlijk, maar er zit best een best prima boxje in met een beetje klank.

Die nieuwe, iets rondere, met halogeen lampjen, die boxjes zijn stukken slechter.

Helaas heeft de HF3490 weer andere nadelen (knipperende lamp als je die op volle sterkte zet). En volgens mij heeft die ook niet dat je de tijd dat de lamp aanspringt kunt instellen.

[ Voor 12% gewijzigd door willyb op 29-10-2010 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Iemand die dit apparaat toevallig in huis heeft en me kan zeggen of er ook een "iPhone 4" in past? Ik lees nergens dat er een houder/steun/verloop bij zit voor de iPhone 4 en om m'n telefoon alleen op de aansluiting te laten steunen lijkt me niet echt bevorderlijk voor het ding.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Pagina: 1