Tweakers.net gehacked volgens Automatiserings Gids

Pagina: 1
Acties:

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Hier is te lezen dat Tweakers.net gehacked is geweest, maar volgens mij was het een 'gewone' upgrade?!? Tijd om een rectificatie te gaan vragen, lijkt mij.

Btw: ik heb gezocht of iemand dit al had gepost, maar ik heb niets kunnen vinden.

edit:
Uhmz, nu ik het artikel nog eens lees, snap ik er steeds minder van. Tweakers.net is gehacked, maar volgens de zegsman van Tweakers.net is er niets aan de hand. Komt het doordat ik momenteel een flink virusje in mijn lijf te pakken heb, zodat ik het niet snap, of is het artikel gewoon publiciteits-geil opgesteld? :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Wat een domme asses :)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ja dr komt een plaatje met (oa) de tekst All your database are belong to us.. dat plaatje is al een tijdje de standaardfoutmelding... domme lui denken meteen dat ie gehackt is :D

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 15:57
hmmm er staat onder dat het een grap van de beheerder van tweakers.net zelf was. femme dus en dat lijkt me ook duidelijk!!

Advanced sheep-counting strategies

• pven
  • Niet online
Op Tuesday 13 March 2001 22:46 schreef BrammeS het volgende:
hmmm er staat onder dat het een grap van de beheerder van tweakers.net zelf was. femme dus en dat lijkt me ook duidelijk!!
Dan is het toch een artikel dat werkelijk nergens over gaat?!? Ze kunnen al die sites dan wel gaan noemen die de beruchte tekst plaatsen. |:(
Of heeft Femme de publiciteit opgezocht? :7

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

All their intelligentie are not belong to them :)

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Whoehaha wat een lol zeg die lui denken ook meteen dat alles gehacked is als het ff niet werkt :*

Volgens mij zijn die lui niet te snugger daarzo dus ik let er maar niet teveel op :)

Alle proemn in n drek

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36
Op Tuesday 13 March 2001 22:59 schreef HlpDsK het volgende:
All their intelligentie are not belong to them :)
lol!!

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

<table><tr><td bgcolor=white><font face=arial size=-2 color=#808080>Afbeeldingslocatie: http://www2.tweakers.net/g/r2/-1m.gif Gepost door <A href="http://www.automatiseringsgids.nl/news/default.asp?nwsId=11315" target=_blank>Automatiseringsgids</a> - Dinsdag 13 Maart 2001 - 21:21 Score: -1 (Oerdom)</font></td><tr></table>

:P

Professioneel Hyves-weigeraar

• Nasty Nate
Op Tuesday 13 March 2001 23:41 schreef WouterTinus het volgende:

*ff weggehaald ivm shitty quote*

:P
hahahahahahah!

:+

Verwijderd

ROFL wat een lulletjes daar zeg, eindelijk denken ze t.net eens ff in de zeik te kunnen zetten!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-02 07:51

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Pff, ik werd gisteren opgebeld door zo'n dude van de Automatiseringsgids. Ik wist niet dat ze er al een artikel omheen gebouwd hadden. Het plaatje heet nog wel <a href="http://www.tweakers.net/g/sqlerror.jpg">sqlerror.jpg</a> |:(.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Op Wednesday 14 March 2001 06:25 schreef Femme het volgende:
Pff, ik werd gisteren opgebeld door zo'n dude van de Automatiseringsgids. Ik wist niet dat ze er al een artikel omheen gebouwd hadden. Het plaatje heet nog wel <a href="http://www.tweakers.net/g/sqlerror.jpg">sqlerror.jpg</a> |:(.
Nou Femme, een flinke schadevergoeding is wel op z'n plaats. Kom je weer een stukje dichterbij de auto van je usericon. :)

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 20:36
hmm ik heb liever dat ie er een nieuwe server van koopt :D

• TheBrain
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Genadeloos afstraffen die hap. Dit is echt journalistiek van de onderste plank.

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 13:14

GaMeOvEr

Is een hork.

Gheh.

Ik vind dat deze in de newsqueue opgenomen moet worden !

:D

Aannames zijn fataal.

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:15
jah echt wel, dit is nieuws van de bovenste plank..
'k zie het topic al staan "Tweakers gehacked!" lol!
echt wel lachuh

Verwijderd

Jaja, heeeeel tweakers lag plat, en dat plaatje verschijnt voor de eerste keer. Ik vraag me ten zeerste af of het echt wel 'een grapje van Femme' was. Ik kan me voorstellen dat onze 'internetman van het jaar' zich kapotschaamt als zijn site gehackt wordt. En dat die foto SQLERROR.JPG heette noem ik niet bepaald een keihard bewijs van niet-gehackt-zijn. Ik denk dat tweakers.net toch niet zo waterdicht was, als men dacht.

• Nasty Nate
Op Wednesday 14 March 2001 11:22 schreef xoploosx het volgende:
Jaja, heeeeel tweakers lag plat, en dat plaatje verschijnt voor de eerste keer. Ik vraag me ten zeerste af of het echt wel 'een grapje van Femme' was. Ik kan me voorstellen dat onze 'internetman van het jaar' zich kapotschaamt als zijn site gehackt wordt. En dat die foto SQLERROR.JPG heette noem ik niet bepaald een keihard bewijs van niet-gehackt-zijn. Ik denk dat tweakers.net toch niet zo waterdicht was, als men dacht.
Dit meen je serieus?

Verwijderd

Jep.

• Warbringer
  • Laatst online: 11:30
Op Wednesday 14 March 2001 11:36 schreef xoploosx het volgende:
Jep.
Nix is waterdicht, dat geef k toe. Maar ik denk dat T.net toch wel flink goed beveiligd is voor een site met zoveel interactiviteit.

I want to live forever, so far.. so good.

Verwijderd

Dat is dus echt niet zo he? Dan denk je ook dat de frontpage van het forum gehacked is zeker? Daar staat immers ook AYB-ABTU (Kijk maar eens goed)...

Als je hier wat langer rondloopt (keb je nooit eerder gezien :?) weet je dat het een geintje is...EN dat Femme eerst altijd plaatjes van Auto's, Geile Wijven en/of een combo hiervan liet zien in geval ve dberror :D:D:D

{Edit= is dus gericht aan xoploosx}

Verwijderd

Op Wednesday 14 March 2001 11:42 schreef ELANAZ het volgende:
Als je hier wat langer rondloopt (keb je nooit eerder gezien :?) {Edit= is dus gericht aan xoploosx}
Dan moet je eens een monitor met een hogere verversingssnelheid kopen of je ogen opentrekken. (en eens in andere forums kijken)

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 13:14

GaMeOvEr

Is een hork.

Ze waren gisteren toch gewoon met de Servers bezig ?

Dus wat nou hack ?

Pfff...

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

waarom zouden hackers dan zo'n vet plaatje maken? dat doet alleen Femme :P

Verwijderd

Slijm slijm..

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-02 13:47
Dan moet je eens een monitor met een hogere verversingssnelheid kopen of je ogen opentrekken. (en eens in andere forums kijken)
Wat hij bedoeld is dat je met die eerste opmerking niet getuigt dat je een regelmatige bezoeker van t.net bent. Ten eerste is het al lang bekend dat er 1 dezer dagen een server upgrade zou plaats vinden. Op de frontpage was te lezen dat mysql koffie aan het drinken was, en dat de frontpage gecashed was. En ten tweede als je femme's creaties een beetje volgt, en zijn oude error pagina's kent, zie je zo dat dit dus van hem afkomstig is.

En je hebt pas 150 posts van oktober 2000, dus echt HEEL lang kom je hier ook niet.

edit:
[quote]
Slijm slijm..
[/quote]

Volgens mij hoeft Robin al niet meer te slijmen, want die is al newsposter ed.

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

hmm... kzou niet weten wat de lol is om aan iedere site AYBABTU te hangen als hacker.. maar kweet ook niet wat er nou grappig aan is dat Femme het zelf zou hebben gedaan.. :?

misschien dat onze enige echt Femme zelf voor verheldering kan zorgen?

• Nasty Nate
Op Wednesday 14 March 2001 12:10 schreef msturm10 het volgende:

[..]

Wat hij bedoeld is dat je met die eerste opmerking niet getuigt dat je een regelmatige bezoeker van t.net bent. Ten eerste is het al lang bekend dat er 1 dezer dagen een server upgrade zou plaats vinden. Op de frontpage was te lezen dat mysql koffie aan het drinken was, en dat de frontpage gecashed was. En ten tweede als je femme's creaties een beetje volgt, en zijn oude error pagina's kent, zie je zo dat dit dus van hem afkomstig is.

En je hebt pas 150 posts van oktober 2000, dus echt HEEL lang kom je hier ook niet.

edit:

[..]

Volgens mij hoeft Robin al niet meer te slijmen, want die is al newsposter ed.
Dit waren mijn gedachtes dus ook. ;)

En er stond "All Your database Are belong to us" toch?

Duidelijk een interne grap toch?!!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:15

Crazy D

I think we should take a look.

Op Wednesday 14 March 2001 12:10 schreef Sequence het volgende:
hmm... kzou niet weten wat de lol is om aan iedere site AYBABTU te hangen als hacker.. maar kweet ook niet wat er nou grappig aan is dat Femme het zelf zou hebben gedaan.. :?

misschien dat onze enige echt Femme zelf voor verheldering kan zorgen?
Tjah, da's humor (of niet, humor is tenslotte persoonlijk....). Ik vind 'm als melding als de server plat wel geinig. Om het overal op gehackte sites te zetten vind ik (ook) wat minder leuk, maar ach, kwestie van smaak.

Exact expert nodig?

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-02 07:51

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik kan er niks aan doen dat AYB-ABTU tegenwoordig in verband wordt gelegd met hacks en defacements (lijkt erop dat de Automatiseringsgids de oorsprong van AYB-ABTU niet eens kent :?).

En de 'gehackte' pagina staat nog steeds online => http://www.tweakers.net/error.dsp :).

Verwijderd

De site Tweakers.net staat geregistreerd bij het bedrijf World of Tweaking, gevestigd in Ruurlo in de Achterhoek. Op hetzelfde adres is ook Webmagix Digital Media Design gevestigd.
hmmmm.... vaag bedrijf. wie begint er nu een ict bedrijf in de achterhoek? hebben ze nog niet eens kabel :) tsssk.

heeft die schrijver ooit van 'deskresearch' gehoord? of uberhaupt verder gekeken dan de pricewatch? :9~

Verwijderd

Op Wednesday 14 March 2001 18:26 schreef Paz het volgende:

[..]

hmmmm.... vaag bedrijf. wie begint er nu een ict bedrijf in de achterhoek? hebben ze nog niet eens kabel :) tsssk.
*kuch*

• Jaymz
  • Laatst online: 15-02 21:55

Jaymz

Keep on moving !

LOL :D

Verwijderd

Op Wednesday 14 March 2001 18:38 schreef RobinVR het volgende:

[..]

*kuch*
hap hap hap :P