Hier je ervaringen met OGD als werkgever.
[ Voor 77% gewijzigd door Anoniem: 64636 op 28-10-2010 15:42 ]
[ Voor 77% gewijzigd door Anoniem: 64636 op 28-10-2010 15:42 ]
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
Ik neem aan dat je in real life zo niet tegen iemand praat als je iets vraagtAnoniem: 64636 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 15:32:
Hier je ervaringen met OGD als werkgever.
Anoniem: 395988
Oh Mr. Pleasant, how is Mrs. Pleasant
I hope the world is treating you right
And your head's in the air
And you're feeling so proud
Cause you're such a success
And the whole wide world is on your side, hey, hey
How are you today
People say Mr. Pleasant is good
Mr. Pleasant is kind
Mr. Pleasant's okay
Mr. Pleasant don't mind
As long as Mr. Pleasant's all right, hey, hey
How are you today
How's your father, how's your mother
How's your sister, how's your brother
How's your brand, new limousine
Twenty-four inch TV screen
Did you like prosperity
More than you liked poverty
Life is easier, so much easier
Life is easier now
Oh Mr. pleasant, how is Mrs. pleasant
Did you know she was flirting around
With another young man
And he's taking her out
When you have to work late
And it's not so pleasant after all, hey, hey
How are you today
People say Mr. Pleasant is good
Mr. Pleasant is kind
Mr. Pleasant's okay
Mr. Pleasant don't mind
As long as Mr. Pleasant's all right, hey, hey
How are you today
Mr. Pleasant is good
Mr. Pleasant is kind
Mr. Pleasant's okay
Anoniem: 342406
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Wat zijn je skills?Anoniem: 64636 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:54:
Ok, het is al een tijd geleden dat ik dit topic begonIk vroeg me destijds vooral af of de verhouding kansen vs. salaris een beetje goed lagen. Ik merk dat er veel nadruk gelegd wordt op de leuke uitjes en feestjes, iets wat ik zeker erg goed vind klinken, maar hoe zit het met opleidingen en salaris? Krijg je een lease auto? Bonus? etc...
Dus; zijn er nog meer mensen die ervaring met deze toko hebben? Er staan nog vacatures open op de website en ik ben op zich nog steeds aan het rondkijken..
Thanks alvast voor de info!
Zonder verder info over OGD te hebben wil ik wel opmerken dat jij naar alle waarschijnlijkheid niet in een TBC lab bent geweest. Dit is namelijk een BSL level 3 lab (wiki) waar je wel iets meer moet doen dan even je handen wassen ;-)Robtimus schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 21:09:
Was trouwens wel apart, zomaar het TBC lab ingestuurd worden om ook daar een terminal te vervangen. Meer dan goed je handen wassen was gelukkig niet nodig
"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Anoniem: 536760
Bedankt voor je reactie, hierdoor viel het topic me op en heb ik dezelfde avond nog een sollicitatie formulier ingevuld voor een bijbaantje naast m'n HBO opleiding!Mandera schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 16:34:
Even een schop voor dit topic, ik ben nu ongeveer een half jaar werkzaam voor OGD bij een klant. Het bevalt mij prima, heel leuke sfeer intern en professioneel naar de buitenwereld.
en dan begin ik nog niet over de borrels en feestjes...
Voor studenten ook erg aantrekkelijk als bijbaan, minimaal 2 dagen per week beschikbaar en in het bezit van minimaal een HBO-Propedeuse? Ik zeg solliciteren!
[ Voor 5% gewijzigd door Jveer op 10-02-2014 19:00 ]
alles kan off-topic
"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)
Ik kan alleen praten vanuit het oogpunt van opdrachtgever.Hammetje schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:50:
Laatste bericht in dit topic is inmiddels alweer een jaar (!!!) geleden. Ik ben kort geleden op kennismakingsgesprek geweest bij OGD. De organisatie oogt ontzettend professioneel en mijn eerste indruk is zeer positief.
Zijn er nog meer OGD'ers hier die hun huidige mening over deze organisatie kunnen geven?
P.S. - excuses voor het omhoogschoppen van dit topic ;-).
Anoniem: 426900
[ Voor 6% gewijzigd door Saybia op 28-10-2015 16:42 ]
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | <X> as a Service --> making you a poor & dependent slave
Anoniem: 620061
Anoniem: 1126043
[ Voor 55% gewijzigd door Ardana op 07-12-2022 13:28 ]
Warhammer en PC games en lego
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq