De titel klinkt als een probleem bij de betreffende webhoster. Echter denk ik dat het probleem ergens anders ligt.
Probleem:
Ik heb wat problemen met het bereiken van mijn websites. Ik krijg ze simpelweg niet te zien.Dit terwijl alle andere webpagina's geen problemen opleveren. Het zijn niet alleen mijn eigen websites maar ook de website van de webhost zelf en andere bij dezelde host gehoste sites die ik niet kan bereiken.
Nu denk je missschien de webhoster heeft een probleem? Dat dacht ik ook. Totdat ik 1 van de websites ging bezoeken via mijn mobiel. Hier werd hij gewoon normaal weergegeven. Ook via de iPad met 3g abbo ging alles soepel. Het lijkt er dus op dat het probleem in mijn pc of het netwerk hier zit.
Wat is er geprobeerd:
FIREWALL replay check (1 of 1): Protocol: ICMP Src ip: 80.61.80.226 Dst ip: 86.93.146.46 Type: Destination Unreachable Code: Host Unreacheable
FIREWALL icmp check (1 of 1): Protocol: ICMP Src ip: 62.150.91.20 Dst ip: 86.93.146.46 Type: Destination Unreachable Code: Port Unreacheable
Ook vind ik op het web dingen over: Web Browsing Interception.
Ik heb dit proberen uit te schakelen in het modem, maar dit mag volgens mij niet.
Ik vind het een raar probleem. Weten jullie misschien waar ik het zoeken moet?
Probleem:
Ik heb wat problemen met het bereiken van mijn websites. Ik krijg ze simpelweg niet te zien.Dit terwijl alle andere webpagina's geen problemen opleveren. Het zijn niet alleen mijn eigen websites maar ook de website van de webhost zelf en andere bij dezelde host gehoste sites die ik niet kan bereiken.
Nu denk je missschien de webhoster heeft een probleem? Dat dacht ik ook. Totdat ik 1 van de websites ging bezoeken via mijn mobiel. Hier werd hij gewoon normaal weergegeven. Ook via de iPad met 3g abbo ging alles soepel. Het lijkt er dus op dat het probleem in mijn pc of het netwerk hier zit.
Wat is er geprobeerd:
- Sites bezoeken via mijn eigen pc: Geen enkele site gehost bij de webhoster is te bereiken inclusief webhosters website. Andere sites geen probleem
- Sites bezoeken via de iMac: Geen enkele site gehost bij de webhoster is te bereiken inclusief webhosters website. Andere sites geen probleem
- Sites bezoeken via iPad via Wifi: Geen enkele site gehost bij de webhoster is te bereiken inclusief webhosters website. Andere sites geen probleem
- Site bezoeken via iPad via 3G: Geen problemen, alle sites werken correct.
- PC: Windows Vista met Firefox 3.5.14
- iMac: Mac os X met Safari
- iPad met 3G abbo van Vodafone
- mobiel met abbo van Tmobile
- Modem Thomson TG789vn van KPN
FIREWALL replay check (1 of 1): Protocol: ICMP Src ip: 80.61.80.226 Dst ip: 86.93.146.46 Type: Destination Unreachable Code: Host Unreacheable
FIREWALL icmp check (1 of 1): Protocol: ICMP Src ip: 62.150.91.20 Dst ip: 86.93.146.46 Type: Destination Unreachable Code: Port Unreacheable
Ook vind ik op het web dingen over: Web Browsing Interception.
Ik heb dit proberen uit te schakelen in het modem, maar dit mag volgens mij niet.
Ik vind het een raar probleem. Weten jullie misschien waar ik het zoeken moet?
#Mobilecreators : voorstander van het maken van media met smart devices