Leuke serie, keer wat anders
1. Geen bizondere foto wel leuke om de serie mee te starten! (en de andere kant op als laatste foto

)
2.Leuke foto opzich alleen je zwart is zo zwart dat het gewoon zwarte vlekken zijn geworden!
Pas op met zwarting toevoegen !
3.Beetje raar van compo? Buiten dat heb je zelf wat ruis tegevoegd? of is de plaat niet helemaal lekker ?
4.Je zwart staat weer te zwart, en je hooglicht(fellere zonlicht) staat weer wat te vel..
Daarnaast vind ik storend dat de eenden beetje vreemd uit komen!
5. Kleuren fixen, en ben met de rest van mening dat die boom (wat onscherp is) niet echt geslaagd is!
Opzich wel leuk bedacht!
6. Leuke foto! (onderkant ? miss iets te krap gesneden ?)
7. Leuke foto, maar wat is dat stof ? lens? door ruit heen?
8. ik had de voorste heg wat minder gemaakt

en wat meer boven aan de boven laten zitten!
9. De hele foto laat maar halfe dingen zien? Was door de knieen gegaan, had iets ingezoomd tot voorbij de eerste boom.. (had je alle storende niet gehad, en was denk ik je idee beter uit gekomen!
10. Leuke foto, alleen niet typisch giethoorn!
11. jammer van de boom links, stapje naar rechts!
12. Heerlijk kwa kleuren, alleen bovenkant stoort mij, Had hem van iets lager standpunt gemaakt!
13. Snap niet wat die foto daar doet

beetje zonde van deze serie!
Foto technisch ist ook geen hoogstaande foto, de lucht de kleuren ectra.
14. iets van de bovenkant af, en het is een top plaat!
15. Deze mis ik het bordje einde giethoorn, was leuke afsluiter geweest! in style hoe je begon
Misschien dat het zo wat totaal negatief overkomt, maar dat is het zeker niet hoor!
Vind echt leuke testcase! Van een toch wel moeilijk onderwerp, vind ik dat je het zeker goed gedaan hebt!
Hulde van mij mag je meer zulke testcase plaatsen!
[
Voor 7% gewijzigd door
Practics op 28-10-2010 17:08
]