Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi tweakers..Het zal wel aan mij liggen, maar ik baal weer effe van mijn N900..Zit op het moment in engeland, en kan geen verbinding maken met internet. Eerst was ik bang om te roamen, dus telkens op zoek naar free wifi punten. In elke grote stad en in sommige dorpen zijn er free wifi points, of sukkels met open verbindingen. Het is mij zegge en schrijven slechts een keer gelukt een verbinding tot stand te brengen, meestal, dus ook bij vrije wifi punten zegt mijn N900: geen internet verbinding..opnieuw proberen?.
Zelfs toen ik dacht, dan maar roamen,telfort sim, zelfde melding!
wat gebeurt hier? iemand tips? graag voordat ik mijn N900 als kriksteun gebruik...snik.
voor hen die het zich afvragen..zit nu als N900 bezitter in een internet cafe deze post te typen..hoe triest isdat?
groetjes en alvast bedankt!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat zegt Google? Wat heb je verder zelf al geprobeerd om het wel aan de praat te krijgen? Beetje meer eigen initiatief aub.

Ik pas je titel ook even aan

Verwijderd

Topicstarter
natuurlijk eerst gekeken bij google, maar dan kom ik bij de concurent (sygysweb) met verhalen over de grote kosten van roaming..en dat gaat zo 3245678 hits door..dus schiet ik nix mee op!..sorry. vandaar mijn lifeline met tweakers!