Toon posts:

Jobberbase CMS hack

Pagina: 1
Acties:
  • 230 views

• gentillekes
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 18-08 09:46
Ik ben een vacaturesite aan het bouwen mbv het CMS pakket Jobberbase. Hiermee is het mogelijk om via xml feeds vacatures binnen te laten komen, welke automatisch gecategoriseerd worden. Deze categorieën zijn beschikbaar door op een tabblad te klikken.
Nu wilde ik een gedeelte maken met informatie voor werkgevers in een subsite, maar met dezelfde template die het huidige systeem gebruikt.
Hiervoor heb ik een subsite gemaakt, en daarin heb ik de hele website gekopieerd en geplakt. Als ik nu dus naar werkgevers.domein.nl ga, dan krijg ik in principe dezelfde website te zien.
De categorieen zijn gemaakt in een database (MySQL via PHPmyadmin), deze heb ik al weten aan te passen.
Nu is de vraag eigelijk of het mogelijk is om de informatie die onder een tabblad/categorie staat statisch te maken (informatie wordt nu uit een database gelezen). Als ik dan op een categorie klik, dat ik dan bijvoorbeeld alleen een stukje tekst te zien krijg terwijl ik wel dezelfde opmaak kan blijven hanteren.
Mijn kennis met PHP is vrij gering, maar ik ben enthousiast om het te leren. Hoe moet ik dit gaan aanpakken?

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 17:26

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

gentillekes schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 11:35:
Mijn kennis met PHP is vrij gering, maar ik ben enthousiast om het te leren. Hoe moet ik dit gaan aanpakken?
Je beantwoordt zelf je vraag al ;) Begin eens met 't te leren ;)
In PRG hebben we het over zélf programmeren en maken. Dus zonder concrete code kunnen we hier weinig mee. Verder lijkt me dit meer iets voor Jobberbase support eigenlijk.

Je topictitel "Jobberbase CMS hack" zou dus eerder "Jobberbase CMS supportvraag" moeten worden en aan support op 3rd party code geven we hier niet.

[Voor 23% gewijzigd door RobIII op 28-10-2010 12:24]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee