Ik heb het volgende probleem: een neef van mij heet via Telenet (Belgisch) een pop3-mailaccount, ingesteld op zijn pc in de zaak. Nu wil hij in principe die mails ook snel (dus niet via webmail) kunnen bekijken op zijn pc thuis. Hij zou dus die mailaccount vanop 2 plaatsen willen beheren. Met IMAP is dat niet zo'n probleem maar hij zit vast aan zijn ISP (Telenet). Die ISP levert enkel POP3-ondersteuning. Overstappen naar een andere ISP is geen optie aangezien hij reclame etc. heeft met zijn firmanaam@telenet.be - adres erop. Is hier een elegante oplossing voor?
Ik heb wat gesnuisterd op het web, onder meer Mercury en Windows Home Server als mogelijke oplossingen tegengekomen. Echter heeft hij geen exchange of homeserver draaien. Het gaat ook niet om tonnen mails per dag ofzo, hoogstens 5 tot 10 per week..
Ik heb wat gesnuisterd op het web, onder meer Mercury en Windows Home Server als mogelijke oplossingen tegengekomen. Echter heeft hij geen exchange of homeserver draaien. Het gaat ook niet om tonnen mails per dag ofzo, hoogstens 5 tot 10 per week..