Toon posts:

Tekenen op een beeldscherm

Pagina: 1
Acties:

• Johny58
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 21-09 03:03
Ik ben een kennis aan het ondersteunen bij het uitzoeken van wat nieuwe hardware. Het gaat om een architect die al een jaar of 4 erg tevreden is met een Toshiba M400 tablet laptop, waar hij vooral erg dankbaar gebruik maakt van de mogelijkheid om met een stylus te kunnen tekenen op het scherm.
Na 4 jaar beginnen de overige specs echter niet meer te voldoen aan de eisen van nieuwe versies van software pakketten. Nu hebben bijna alle grote fabrikanten wel een tablet laptop in het assortiment waar met een stylus op kan worden getekend. Punt is echter dat deze apparaten allemaal 12 inch schermen hebben (overigens net zoals de toshiba). Dus hij is het al gewend en we stonden al op het punt zo een apparaat te bestellen.
Totdat ik van de week echter het volgende filmpje tegenkwam:
http://www.gametrailers.c...behind-back-to-the/706594
Bij 0:34 ze je iemand op full size monitor tekenen. Dat zou opzich wel een uitkomst kunnen zijn, maar ik kom er met mijn google skillz niet uit. Ik denk dat ik ergens een keyword mis. Ik dacht dat deze techniek onder de categorie digitizer viel.

Zoek ik verkeerd? Kan iemand mij de juiste richting op wijzen?

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

• gekke-gerrit
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 16:47

gekke-gerrit

Happy Swift programmer

http://www.touchboards.com/numonics/Intellimonitor.html

zoiets?

Google zoekterm

prijs doet wel AU 8)7 |:(

[Voor 8% gewijzigd door gekke-gerrit op 28-10-2010 11:25]

...

• Dutch Lion
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 21-09 20:59
http://www.wacom.com/cintiq/

dat is ook zoiets en volgens mij doet die prijs nog meer pijn :P Maar dan heb je wel een product van de meester voor tekentablets.

"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee