http://koti.mbnet.fi/~staff/foenix_hiiri.html
Wat er staat weet ik niet.
Maar volgens mij als hij links klikt wordt het rood en rechts geel.

Verwijderd
Verwijderd
hmmm ben ik dus niet de enigeOp Tuesday 13 March 2001 23:00 schreef lange het volgende:
alleenn lig IK altijd met m'n hand over dat gedeelte van de muis...:D
Audi A8 W12 6.0
Je kan het natuurlijk overal plaatsen.Op Tuesday 13 March 2001 23:00 schreef lange het volgende:
krom maar waanzinnig lekker
Verwijderd
ik leg mijn hand bijna over de hele muisOp Tuesday 13 March 2001 23:00 schreef lange het volgende:
Verwijderd
Ja, wie gaat dat eens ff doen?Op Wednesday 14 March 2001 13:35 schreef Phreak het volgende:
Kaikki lähti siitä, kun näin Japalan hw-sivuilla tommosen LogoMouse
modin, jossa ideana on että hiiren sisään pistetään ledi, ja koteloon
tehdään jonkunlainen reikä josta ledin valo paistaa läpi.
Wie vertaalt dit ff?
Volgens mij is het fins.Op Wednesday 14 March 2001 13:35 schreef Phreak het volgende:
Kaikki lähti siitä, kun näin Japalan hw-sivuilla tommosen LogoMouse
modin, jossa ideana on että hiiren sisään pistetään ledi, ja koteloon
tehdään jonkunlainen reikä josta ledin valo paistaa läpi.
Wie vertaalt dit ff?
Verwijderd
Verwijderd
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
Zijn er ook betere Vobis winkels dan?Op Wednesday 14 March 2001 17:09 schreef Tha_Roeltje het volgende:
Te vinden bij de betere Vobis Superstore...
is er nog iemand dsie hiero verstand van heeft? anders ga ik zelfs maar eens op onderzoek uitOp Wednesday 14 March 2001 22:55 schreef delyver het volgende:
ik heb net ff geprobeerd, enkel hij doet het niet
ik heb btw wel een andere muis, met een veel een ictje met veel meer pinnetjes, ik alle pinnetje proberen maar doet niks!!!
wie weet hoe die wel moet?
ik de volgende versie van deze muis de pro versie dus
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
Ik ben zelf ook aan de slag geweest, alleen niet echt gelukt. M'n tweecomponentenlijm was wat oud, en waarschijnlijk heb ik het in de verkeerde verhouding gemixt. Dus m'n 'window' is wat plakkerig en zacht. Ik heb geprobeerd het weg te krijgen met wasbenzine, maar het enige dat toen verdween was het woord Microsoft (who cares anywayOp woensdag 14 maart 2001 e-mailde Matti Leponiemi het volgende:
Hi..
A lot of people have emailed me about that and asked the same thing..
it's cool to see that people like my mod
Well i made a page with english instructions, you can find it here:
http://www.mbnet.fi/~foenix/mousemod/mouse.html
I hope you understand it, my english may not be the best
If you can't understand something or if i missed some important thing,
or anything like that just email me.
Please also tell this to all the other guys in that forum.
Verwijderd
Een beetje zelf tweaken is toch niet zo moeilijkDie plaatjes op die pagine zeggen net iets te weinig om het zelf helemaal goed te doen. En dat rare taaltje is inderdaad Fins. Ik heb die gast vanochtend al een mailtje gestuurd en om een engelse vertaling gevraagd. Nog geen reactie gehad.
Verwijderd
Nou je het zegt... ik heb ook nog een oude muis liggen. Met m'n nieuwe doe ik het niet want die heeft al 2 lichies (Mouseman Optical:D)Op vrijdag 23 maart 2001 17:28 schreef PaulvdA het volgende:
Ik zal het ook eens proberen met een oude muis. Als het werkt post ik het wel.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Welke muis heb je hiervoor gebruikt ? ... ik heb ook ff lopen proberen enzo.. maar het probleem is dat er zoveel verschillende muizen en ICs zijn .. dat je nog niet weet waar je dat ding precies op moet makenOp vrijdag 23 maart 2001 20:06 schreef PaulvdA het volgende:
Ik heb het ff in elkaar gesoldeerd en het werkt, ik heb er ook al een HL logo in geboortAlleen nog ff dat logo opvullen met silicone kit en het is af
Verwijderd
Ik heb een standaard logitech muis hiervoor gebruikt ( gaat een beetje moeilijk in mijn cordlessOp vrijdag 23 maart 2001 20:31 schreef Mafioso het volgende:
[..]
Welke muis heb je hiervoor gebruikt ? ... ik heb ook ff lopen proberen enzo.. maar het probleem is dat er zoveel verschillende muizen en ICs zijn .. dat je nog niet weet waar je dat ding precies op moet maken
Op vrijdag 23 maart 2001 20:43 schreef PaulvdA het volgende:
[..]
Ik heb een standaard logitech muis hiervoor gebruikt ( gaat een beetje moeilijk in mijn cordless). Ik heb gewoon die plaatjes als voorbeeld genomen. Oh ja en ik heb een groen ledje gepakt. Omdat microsoft al rood heeft en logitech blauw
In het donker ziet dat HL logo ( die omgedraaide y ) er kei vet uit.
Verwijderd