Ik weet niet hoeveel water er in jouw koelkast zit maar mijne is behoorlijk droog vanbinnen.
[bedenk me net hoe eikelig ik ben om hier serieus op te reageren :+]
[bedenk me net hoe eikelig ik ben om hier serieus op te reageren :+]
Als je maar geen zware en hoogbelaste voeding hebt, want dan wordt ie samen met je Athlon en Geforce DDR toch wel erg warm, en dan is je bier niet meer koud genoeg.
Mastermind: als je nou helemaal slim bent hè, dan neem je gewoon samen met je PCtje een enkele reis Antartica en ga je daar pjoeteren. Blijft ie nog veeeeeeeel cooler...
Verwijderd
In mijn koelkast wil nog wel eens wat condens voorkomen. Maarja.. gewoon de computercase dichtkitten
Verwijderd
Kijk ik zag laatst een plaatje van iemand die een koffiezetapparaat in z'n computer had gebouwd.
Nu zat ik vandaag eens te denken..
wat heeft een computergebruikter nodig:
- bier
- koffie
- een computer
en daarop was het idee geboren.
Ik wil voorin een systeemkast een koffiezetappraat bouwen, binnenin een computer en daar moet goede koeling in (4/5 graden) zodat ut bier via een luikje in de zijkant in en uitgepakt kan worden en koel gedronken
Nu zat ik met 1 probleem. Dat koffiezetapparaat lukt me wel, alleen die koeling. Hoe krijg ik de temp op een graad of 5? Ik dacht aan waterkoeling maar dat is wel erg duur voor een grapje. (en veel meer is dit niet) Toen dacht ik aan van die koelelementen uit een koelbox. (van die dingen die je eerst in de vriezer legt) Alleen, als ik die dingen in een plastic zak stop en er in leg.... krijg ik dan geen condens?
Wie helpt mij met het bouwen van de computer van de toekomst
Nu zat ik vandaag eens te denken..
wat heeft een computergebruikter nodig:
- bier
- koffie
- een computer
en daarop was het idee geboren.
Ik wil voorin een systeemkast een koffiezetappraat bouwen, binnenin een computer en daar moet goede koeling in (4/5 graden) zodat ut bier via een luikje in de zijkant in en uitgepakt kan worden en koel gedronken
Nu zat ik met 1 probleem. Dat koffiezetapparaat lukt me wel, alleen die koeling. Hoe krijg ik de temp op een graad of 5? Ik dacht aan waterkoeling maar dat is wel erg duur voor een grapje. (en veel meer is dit niet) Toen dacht ik aan van die koelelementen uit een koelbox. (van die dingen die je eerst in de vriezer legt) Alleen, als ik die dingen in een plastic zak stop en er in leg.... krijg ik dan geen condens?
Wie helpt mij met het bouwen van de computer van de toekomst
nou het is ergens wel een idee om een peltier te gebruiken die worden aan de ene kant extreem koel ( proccesor en bier kant )
en aan de andere kan extreem warm ( die geven we af aan de koffie en zo gaat die warmte ook niet verloren )
hmm's gat in de markt ?
en aan de andere kan extreem warm ( die geven we af aan de koffie en zo gaat die warmte ook niet verloren )
hmm's gat in de markt ?
.
hehehehe
volgens mij produceert je pc meer warmte dan een koelkast kan afvoeren
zo niet dan mag je het van mij proberen! met scsi al je drives buiten hangen, gaatje voor kabels maken en vervolgens dichtkitten, enorm veel vochtvreters in je koelkast gooien en de deur dichthouden anders komt er vocht in. 't Kan...... maar doe maar niet....
volgens mij produceert je pc meer warmte dan een koelkast kan afvoeren
zo niet dan mag je het van mij proberen! met scsi al je drives buiten hangen, gaatje voor kabels maken en vervolgens dichtkitten, enorm veel vochtvreters in je koelkast gooien en de deur dichthouden anders komt er vocht in. 't Kan...... maar doe maar niet....
Quoten is geweldig... - boer Krelis
Verwijderd
eh..da's ongezond. (bier en koffie natuurlijk niet
).
En het is slecht voor je PC (aanslag en zo)
En het is slecht voor je PC (aanslag en zo)
Verwijderd
Hmm tsjah
sigaretten is ook easy
gewoon een aansteker uit een auto slopen
Maar zo'n peltier, die zijn niet goedkoop denk ik?
Het idee wordt steeds toffer vind ik
Het idee wordt steeds toffer vind ik
Nu nog een FUFME, en hij is af
Een cliche is ooit origineel begonnen
Pagina: 1