Toon posts:

Vast Intern IP?

Pagina: 1
Acties:
  • 224 views

• Xior
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 13-09 15:57
Hallo,

Ik wil graag weten van mijn PC of deze een vast intern IP heeft, hoe kan ik dit zien? Zo niet, dan moet ik deze even vast stellen. Maar waar doe ik dat, en met welke IP gegevens zet ik hem vast, waar kan ik dat zien dan?

Alvast bedankt,

Timo

• blurryilluzion
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 31-08 20:02

• timovd
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 11:46

timovd

Voorsprong door techniek

Timo, Welk OS heb je? Je kunt dit bij Windows zien bij de eigenschappen van je netwerkkaart.

Gasloos huis 7kW Panasonic WH-UD07HE5-1 | SolarEdge 2200 + 1200Wp APS micro's

• Xior
timovd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 09:23:
Timo, Welk OS heb je? Je kunt dit bij Windows zien bij de eigenschappen van je netwerkkaart.
Windows XP.

Ik zal is even kijken. Bedankt!

• Meester_J
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 24-09 18:13
winxp: start, network connections, rechtermuisknop op je lan-connectie, properties, tcp/ip properties. als er een adres ingevuld is, is ie fixed.

oplossing2: start, run, cmd.
ipconfig /all
als er info over dhcp, en leases wordt weergegeven, is je ip uitgegeven door de dhcp-server.

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 00:10

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

LMGTFY geintje is wel een keer over..

Een beetje googlewerk had je het antwoord al gegeven, gewoon bij de opties van je netwerkadapter.

(Geld ovor WinXP, Vista en Win7)

• Frostbite
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 24-09 13:34

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Xior schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 09:25:
[...]

Windows XP.

Ik zal is even kijken. Bedankt!
Commandprompt -> ipconfig /all en dan kijk je wat er staat.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S10

• Xior
Oke sorry, het is trouwens Windows 7! Hoe kan ik hem dan instellen bij Windows 7. De gegevens heb ik nu bij de Ipconfig /all. Maar nu nog invoeren hoe doe ik dit bij Win. 7?

• CodeCaster
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

👌👀 good shit ✔💯

Xior schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 09:33:
Oke sorry, het is trouwens Windows 7! Hoe kan ik hem dan instellen bij Windows 7. De gegevens heb ik nu bij de Ipconfig /all. Maar nu nog invoeren hoe doe ik dit bij Win. 7?
Kerel, is Google stuk? Ruim 44.000 resultaten op windows 7 ip adres instellen, waarbij de eerste hit van Microsoft zelf afkomstig is.

[Voor 13% gewijzigd door CodeCaster op 28-10-2010 09:36]

As always, we are nailed to a cross of our own construction.

• Hann1BaL
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 11:19

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Xior schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 09:33:
Alsjeblieft:
http://ist.mit.edu/servic...windows/7/setup-static-ip

(dan niet de waardes gebruiken die zij aangeven)

Graag zelf ook even wat zoekopdrachten in google invoeren en je had het zelf wel even kunnen vinden. Het is hier niet helemaal de bedoeling om alles maar te vragen. Met een zeer geringe hoeveelheid inzet had je dit zelf kunnen vinden.

[Voor 4% gewijzigd door Hann1BaL op 28-10-2010 09:36]

i7 2600k, P8Z68v-pro, 16GB, 512GB Samsung 830 SSD, R9 280x 3GB

• FatalError
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 22-09 19:22
Dit is inderdaad wel erg basic. Zoiets moet je zelf uit kunnen vogelen met behulp van google oid.

If it ain't broken, tweak it!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee