Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan deze kast binnenkort aan te schaffen, om hem in de toekomst voor een Crossfire set-up te gebruiken (geen monsterkaarten, anders zat ik te azen op een full-tower). Een gezonde airflow is hiervoor natuurlijk gewenst en daarom heb ik deze vraag aan iemand met een P183 in zijn/haar bezit.

Hoeveel ruimte heb je over voor een grafische kaart met de bovenste HDD cage + de extra casefan hieraan gemonteerd?

Antec pocht trots met 393mm of iets in die richting maar dan moet je het met een fan minder doen en dit lijkt mij eigenlijk geen goed idee met Crossfire. Google = my friend natuurlijk maar na een vruchteloze zoektocht kom ik toch hier terecht. Alvast bedankt! Excuses als het al gevraagd is GoT search gaf ook geen resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 17:49
Ik weet zo niet de exacte mm, maar in mijn systeem past mijn 5850 net i.c.m. de drive cage, zonder fan. De stroomkabels lopen de cage in, dus met een fan zou het zeker niet gepast hebben.

Afbeeldingslocatie: http://s883.photobucket.com/albums/ac40/pictureaap/th_binnenkant_vol.jpg

Dus als je per se de extra case fan achterop de bovenste cage wil hebben, dan past het alleen met de kleinere grafische kaarten.

Waarom wil je trouwens daar een fan hebben? Als je alleen de front fan installeert, krijg je m.i. ook een behoorlijke airflow, omdat de drive cage als een duct fungeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thx voor je reply. Met een 6850 zou het dus kiele kiele zijn... De airflow zou ik willen voor die toekomstige crossfire, de 6850 wordt aardig heet in paren volgens de reviews en dan dumpen alle coolers die er nu bij verkocht worden die hitte ook nog in je kast ipv achteruit. Het aanbod van 3rd party coolers die dit wel doen is erg klein. Al met al leek mij die fan wel gunstig.