Foutieve Tags rechtzetten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Kan iemand deze even zetten op interessant (of andere smaak :) ).
(heb hem al omlaag gezet, zodat +1 geen probleem is naar mijn mening)
http://www2.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=281503

Deze mag je ook naar keuze neerzetten:
http://www2.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=281529
Staat al omlaag, maar dubbelpost en +2 is toch lastig. En staat redelijk ver bovenaan, dus een echte dubbelpost is het niet (denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had nog puntjes over :)
Klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhostInc
  • Niet online
Heel erg bedankt, die laatste post staat nog steeds op dubbelpost kan iemand hem ervan af halen? (check even waar je hem op KUNT zetten is al een keer naar ALLE Tags gezet.)
Tis misschien wel dat er onder nog een post staat die er sterk op lijkt, maar ik heb het idee dat ze wel allebei in deze thread mogen voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Gepost door Molybdenum Dinsdag 13 Maart 2001 - 08:44 Score: 3 (Interessant)

Er bestaan wel degelijk geleidende polymeren (plastic). Philips heeft vorig jaar een display gepresenteerd, dat volledig van polymeren was vervaardigd. Zelfs de TFT's.

Pioneer heeft een autoradio op de markt waar de LEDs op het display van polymeren zijn vervaardigd. Polymere LED's zie je overigens steeds vaker. En ze zijn al in alle kleuren te maken.

Plastic electronica gaat nu een grote vlucht maken. Vooral op het gebied van goedkope circuits. Bijvoorbeeld van die chiptags op producten in een winkel: je hoeft alleen maar door een poortje te lopen en ze worden gedetecteerd.

Voor zover ik weet is de stabiliteit van de materialen nog een probleem (zuurstof- en vochtgevoeligheid). Dus die geheugenchips zullen nog aardig wat ontwikkeld moeten worden voor ze in de winkel liggen.

Desalniettemin een mooie ontwikkeling!
link

en
Gepost door The Source Dinsdag 13 Maart 2001 - 09:16 Score: 2 (Dubbelpost)

Philips is zo al jaren bezig met het ontwikkelen van plastic displays. Met behulp van lichtgevende polymeren wordt een beeld getoond. Enkele jaren geleden bleek zo'n plastic display enkel een bepaalde kleur te kunnen weergeven. Tegenwoordig zijn echte plastic kleuren displays mogelijk. En dat heeft hele handige toepasssingen zoals oprolbare beeldschermen (digitale kranten).

Plastic heeft niet alleen het voordeel dat het VEEL goedkoper te produceren is, maar ook nog andere eigenschappen heeft vele nieuwe toepassingen mogelijk maken.

Zo zal het plastic geheugen ook goedkoper worden en daarnaast kan het ook nog als solid state memory gebruikt worden. Echter zal het nog zeker een jaar of 10 duren voordat het voor ons in de winkel ligt
link

Tis ergens wel een dubbelpost (niet als intentie neem ik aan). Voor het verhaal kan de waarde IMO op +2 blijven staan en de tag dubbelpost maakt dan niet veel meer uit. Zeker niet als het ook ergens dubbelpost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhostInc
  • Niet online
Op zich is het wel een dubbelpost, maar het is wel een informatief verhaaltje, dan is het soms wel handy als ie ook daadwerkelijk op informatief staat.

It's in your hands ;)
(want ik mag daar niet meer modden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Ja tis ook informatief, maar voor het uitfilteren van posts is het getal van belang. En ik vind na dat andere verhaaltje een +2 het maximum. Inderdaad een eindwaarde nul dubbelpost is niet gepast. Als een posting getalsmatig goed staat bemoei ik me er niet meer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhostInc
  • Niet online
Stiekem toch wel op deze manier :P

Maar ik zei al:
Zit me een bitje te vervelen.
(mmh dadelijk krijg ik een slotje, zullen deze discussie maar ergens anders gaan voeren)

Ik vind tags wel belangrijk, zeker als ze echt gewoon fout staan, dubbelpost +2 kan eigenlijk niet, dat moet dan gewoon 0 zijn. Het gaat immers om de andere post. Maar overbodig +2 is echt voor mij reden hier te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:05

Jaymz

Keep on moving !

Op Tuesday 13 March 2001 23:36 schreef TheGhostInc het volgende:
Stiekem toch wel op deze manier :P

Maar ik zei al:
Zit me een bitje te vervelen.
(mmh dadelijk krijg ik een slotje, zullen deze discussie maar ergens anders gaan voeren)

Ik vind tags wel belangrijk, zeker als ze echt gewoon fout staan, dubbelpost +2 kan eigenlijk niet, dat moet dan gewoon 0 zijn. Het gaat immers om de andere post. Maar overbodig +2 is echt voor mij reden hier te posten.
:? Denk je dat ik zo'n boeman ben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhostInc
  • Niet online
Ach nee, ik heb best wat vertrouwen in de modjes hier :).

Groetjes aan Icestorm ;)

Maar het was gewoon off-topic aan het raken, en ik heb er zelf ook baat bij om op sommige plaatsen de zaak een bitje netjes te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:05

Jaymz

Keep on moving !

:? Hmm verklaar je nader.

Omdat je het prettig vindt, of voor een hoger doel ?
Pagina: 1