AMD 80mzh, 428mb hd, soundblaster 16 clone, hitachi 8x dvd + Creative DXR2, 16mb FastPage Ram
Wat heb je ingesteld in je drivers?
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Heb je wel beeld met het opstarten? kan je het eventueel testen met een VGA kabel op je TV?
[ Voor 5% gewijzigd door MrOizo2005 op 28-10-2010 00:58 ]
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
De combinatie asrockion + phillips is no-go,
als ik de asrock aan mijn lgmonitor hang, prima beeld, zowel vga/hdmi in de bios/linux.
Hang ik hem dus aan de phillips, GEEN BEELD, zelfs niet in de bios
als ik de asrock aan mijn lgmonitor hang, prima beeld, zowel vga/hdmi in de bios/linux.
Hang ik hem dus aan de phillips, GEEN BEELD, zelfs niet in de bios
AMD 80mzh, 428mb hd, soundblaster 16 clone, hitachi 8x dvd + Creative DXR2, 16mb FastPage Ram
Met mijn Asrock 330HT-BD systeem geen enkel probleem icm een Philips 32PFL7695 LED TV.
Asus PP-DLW - 2 x Intel Xeon 3,06 - 1Gb RAM - Coolermaster CM Stacker - 29160 - Seagate 18Gb 15k -=- 2 x LG L1910B 19" TFT
Simpel aansluiten op je monitor, je laagste resolutie instellen en dan weer aansluiten op je TV en klaar.
je denkt dat hdmi dat automatisch voor je doet, dat is dus niet zo.
720p of lager
Laatst heb ik nog me ps3 van me fullhd tv op een hd ready gehad en geen beeld niks, vervolgens alles back to basic gezet en toen deed hij het wel op me hdready.
je denkt dat hdmi dat automatisch voor je doet, dat is dus niet zo.
720p of lager
Laatst heb ik nog me ps3 van me fullhd tv op een hd ready gehad en geen beeld niks, vervolgens alles back to basic gezet en toen deed hij het wel op me hdready.
mijn tv is 1080p
Hdmi geeft geen 1080p in de bios....
was het maar zo eenvoudig.
Weird dat het dan niet werkt, >.>vinietje schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 17:16:
mijn tv is 1080p
Pagina: 1