Toon posts:

Acer Al1916 is kapot, zoek een onderdeeltje

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Koozza
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 22:31

Koozza

Wâ voor drop? GAS D’ROP!

Topicstarter
Beste Tweakers,

First of all, Ik wist eerlijk gezegd niet waar dit topic heen moest, dus leek mij (omdat het over een monitor gaat) dit de goeie plek. Als dit niet zo is, zou een modje hem dan willen verplaatsen? O-)

In ieder geval, ik heb al langetijd een Acer AL1916 monitor. Nooit problemen mee gehad ofzo, tot dat die 2 dagen geleden een knal gaf en niks meer deed. Na wat onderzoek uitgevoert te hebben blijkt dat er een transistor kapot is gegaan (letterlijk uit elkaar is geklapt)

http://thijsd.nl/OPSLAG/2010-10-2722.11.17.jpg

Modbreak:Maar svp een kleinere versie, of hou het bij een linkje. Dit was veel te groot voor in het topic :)

Nu is mijn vraag weet iemand waar ik die dingen kan kopen? De precieze transistor is: DM0565R Fairchild Semiconductor.

De enige site die ik gevonde heb deze maar dan moet ik ze per 10 kopen, terwijl ik er maar 1 nodig heb.

Nogmaals, als die topic niet goed staat, sorry daarvoor.

[Voor 9% gewijzigd door Pollewob op 28-10-2010 14:29]

• J.S. Bach
  • Registratie: september 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

hihi ik moest even lachen. Hij gaf een knal. Moet ik dan denken er rook uitkwam. Maar anyway. IK neem aan dat dit een CRT monitor is.(aangezien een lcd vaak gelijmd is) Dan moet je maar per tien bestellen. Maar als ik jouw was zou ik een LCD monitor gaan kopen. Wat alles wat je aan zo'n monitor gaat prutsen, word ie slechter van. Dus gewoon bij het grof vuil neerzetten, en dan een lcd of (misschien zijn ze eral :P ) een led kopen.

Johann Sebastian Bach

• gekke-gerrit
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 24-09 12:07

gekke-gerrit

Happy Swift programmer

als je nou zijn product op zoekt dan kan je een normale reactie geven, het is een lcd http://lmgtfy.com/?q=Acer+AL1916

heb heel wat gevonden a 4 euro

Ebay

[Voor 38% gewijzigd door gekke-gerrit op 28-10-2010 13:42]

...

• Admiral Freebee
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online
Hou er rekening mee dat er wel meer stuk kan zijn dan dit onderdeeltje alleen.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee