Toon posts:

Windows 7 Internet Explorer werkt niet goed*

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Dw1-nl
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 20-09 11:49

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Topicstarter
Hallo,

Ik heb nu hier een pc staan met Windows 7, maar internet explorer wilt niet starten. Als ik erop klik start die niet alleen de 64 bits versie werkt maar als ik die opstart gaat de muis heel raar knipperen en trillen.

Ook als ik windows live mail aanklik start die op en krijg ik meteen de melding dat hij vasthangt en naar een oplossing aan het zoeken is, hetzelfde heb ik met windows media player en skype.

Andere software werkt wel normaal, wat kan dit zijn? Systeem herstel heb ik helaas niet dus kan niet terug. Heb ook niks raars meer geïnstalleerd, heb al gedefragmenteerd en de C schijf gecontroleerd op fouten. Maar geen resultaat.

• RooN
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 24-09 00:28
Heb je al gecheckt op virussen en/of spyware?

smile an everlasting smile

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Topicstarter
RooN schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 22:15:
Heb je al gecheckt op virussen en/of spyware?
Ja, zit ook nod32 op die altijd up-to-date is.

• GeertH
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 01:16
Dw1-nl schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 22:40:
[...]

Ja, zit ook nod32 op die altijd up-to-date is.
Das mooi, maar heb je hem ook laten scannen?

• TomWij
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 01-02 21:27
Geen idee wat virussen, spyware en fragmentatie hier mee te maken hebben... :-S
Ook als ik windows live mail aanklik start die op en krijg ik meteen de melding dat hij vasthangt en naar een oplossing aan het zoeken is
In "Control Panel\System and Security\Action Center\Reliability Monitor" zou je normaal een link naar de crash dump moeten kunnen zien, zou jij mij een kopie van de bestanden kunnen bezorgen in de beschrijving? Dan kijk ik even naar die crash of die een nuttige oorzaak heeft.

[Voor 8% gewijzigd door TomWij op 28-10-2010 02:15]

• MicrosoftHelpt
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 02-08-2012

MicrosoftHelpt

Bedrijfsaccount Microsoft
Voer de onderstaande "fix" uit om de instellingen van Internet Explorer te herstellen en alle mogelijk conflicterende invoegtoepassingen uit te schakelen.

http://go.microsoft.com/?linkid=9646978

Indien dit het probleem niet verhelpt voer dan onderstaande .CMD bestand uit (als administrator) om alle registerwaarden van Internet Explorer te herstellen.

http://tinyurl.com/ierereg64bit

Met vriendelijke groet, MicrosoftHelpt

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Topicstarter
WindowsNL schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 14:00:
Voer de onderstaande "fix" uit om de instellingen van Internet Explorer te herstellen en alle mogelijk conflicterende invoegtoepassingen uit te schakelen.

http://go.microsoft.com/?linkid=9646978

Indien dit het probleem niet verhelpt voer dan onderstaande .CMD bestand uit (als administrator) om alle registerwaarden van Internet Explorer te herstellen.

http://tinyurl.com/ierereg64bit
Gescand op virussen maar die waren er niet, de 2 fixen die je gaf werken helaas ook niet windows live mail werkt nu weer, 64 bits internet explorer ook maar de gewone versie en de versie zonder invoegtoepassingen werken niet, ook windows media player werkt niet. Terwijl de verkenner wel gewoon werkt, heel raar.

• TomWij
Heb je mijn post gezien? In plaats van een naald in een hooiberg te zoeken kan je daar zo de oorzaak mee zien.

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Topicstarter
TomWij schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 01:28:
Heb je mijn post gezien? In plaats van een naald in een hooiberg te zoeken kan je daar zo de oorzaak mee zien.
Ja maar wat is het pad naar de crashdump in nederlands?

• TomWij
Ah, blijkbaar kan ik en-us door nl-nl vervangen, bij deze dus:

http://technet.microsoft....rary/cc748864(WS.10).aspx

Daar moet je in het bovenste gedeelte je crash terugzoeken,
als je er dan op klikt heb je in het onderste gedeelte een link naar de crash bestanden.

[Voor 37% gewijzigd door TomWij op 29-10-2010 12:20]

• Dw1-nl

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Topicstarter
Betrouwbaarheis controler staat er niet in

Ook als ik iets wil installeren zoals als ccleaner blijft hij vasthangen tijden het installeren (bestanden uitpakken).

[Voor 59% gewijzigd door Dw1-nl op 29-10-2010 14:42]

• TomWij
Klik op Start, klik in het vak Zoekopdracht starten, typ perfmon /rel en druk op ENTER.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee