Toon posts:

[Win7] drivers verwijderen?*

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• vikingjunior
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 05-09 10:48
hallo tweakers,

ik heb de drivers van mijn videokaart geupdate naar versie 10.10 van catalyst,en nu krijg ik als ik opstart een bsod.

ik heb systeemherstel geprobeerd,maar hij wilt het niet oplossen :-(

ik kan aan mijn files op mijn harde schijf via mijn laptop,weet iemand waar ik de files van mijn driver kan vinden zodat ik die kan verwijderen.

want het installeren op die schijf lukt niet via mijn laptop want mijn laptop is 32 bit en die laat mij geen 64 bit driver installeren op de schijf van mijn vaste pc

(excuses als dit op een verkeerd stuk van het forum staat maar ben hier niet zo bekend )

PSN : runeviking

• Soundstorm2010
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 30-08 14:25
Meestal in C:\Program Files\ATI

Maar welke WinOs gebruik je ?
EN al geprobeerd in Veilige Modus op te starten met opdracht promp ?

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My Specs // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

• vikingjunior
Soundstorm2010 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 08:01:
Meestal in C:\Program Files\ATI

Maar welke WinOs gebruik je ?
EN al geprobeerd in Veilige Modus op te starten met opdracht promp ?
ik gebruik windows 7 ultimate 64bit,

en zal straks thuis eens kijken wat het doet als ik die map er uit gooi >:)

hmm,dach dat ik gisteren al eens had geprobeer in safe modus,maar zal straks nog eens extra checken als ik thuis ben :)

• Soundstorm2010
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 30-08 14:25
Komt goed :)

Anders zou je je DATA kunnen overzetten naar je Laptop en dan je Laptop ff opnieuw te installeren en kijken of de drivers dan wel werken :)
Ik hoor wel van je later op de avondt ;)

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My Specs // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

• Mystery
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 24-05-2017
Kan je niet in Safe Mode opstarten en dan Roll back driver (eigenschappen van grafische kaart entry in Device Manager) doen?

Battle.net tag

• vikingjunior
Mystery schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 09:50:
Kan je niet in Safe Mode opstarten en dan Roll back driver (eigenschappen van grafische kaart entry in Device Manager) doen?
ok,bedankt voor de reactie,zal ik straks als ik thuis ben eens proberen :-)

• vikingjunior
Soundstorm2010 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 08:15:
Komt goed :)

Anders zou je je DATA kunnen overzetten naar je Laptop en dan je Laptop ff opnieuw te installeren en kijken of de drivers dan wel werken :)
Ik hoor wel van je later op de avondt ;)
hmm,ik houd de f8 toets ingedrukt,maar dan krijg ik allee een scherm te zien met mijn harde schijven en moet ik een schijf selecteren van welke hij moet opstarten,en daarna krijg ik alleen een optie tussen systeem herstel en windows normaal opstarten,en systeem herstel wilt hij dus niet automatisch doen :-(

• Nielson
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 00:08
Dan druk je te vroeg op F8, krijg je eerst een biosfunctie om de bootdevice te selecteren. Iets langer wachten, en als je het scherm krijgt van Normaal of Systeemherstel de eerste kiezen en meteen weer F8 drukken. Als het goed is kun je dan wel Veilige modus kiezen.

• vikingjunior
Nielson schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 18:12:
Dan druk je te vroeg op F8, krijg je eerst een biosfunctie om de bootdevice te selecteren. Iets langer wachten, en als je het scherm krijgt van Normaal of Systeemherstel de eerste kiezen en meteen weer F8 drukken. Als het goed is kun je dan wel Veilige modus kiezen.
ok is gelukt,als ik het scherm met boot device kreeg,gewoon even esc en dan terug f8 en dan lukte het wel :) heb de drivers verwijderd in het device screen,even herstart en windows zelf de drivers laten zoeken,en nu werkt alles terug :)

bedankt voor de hulp allemaal,en tot de volgende in een topic zonder problemen ;)

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee