Toon posts:

HTC HD Agenda onderweg syncen met outlook

Pagina: 1
Acties:

• Jordyyyyy
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 22-09 13:49
Hallo tweakers,

Ik wil graag onderweg mijn HTC HD agenda syncen met mijn outlook agenda thuis.
Ik had al een topic gestart in netwerken maar daar hoorde dit niet thuis.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1429224

Nu heb ik dit al gebrobeerd:

Dat is volgens mij alleen (makkelijk) mogelijk met een exchange oplossing.
Google calendar bijvoorbeeld is erg makkelijk te syncen via active sync (uitleg is hier te vinden: http://www.google.com/sup...er=138636&topic=14299).

Ps. je kan je outlook agenda ook syncen met Google calendar als je dat makkelijker vindt

Ik kan dus mijn agenda items naar mijn Gmail emailaccount syncen maar hoe komen die agenda items dan in mijn outlook?????

• Ginz
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 22-09 14:11

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ja....

Google heeft daar zelf een programma voor, die je Outlook synchroniseerd naar je Gmail calender, die het weer synchroniseerd met je telefoon.

Google Calendar Sync

En naar ik lees, heb je de afspraken in je HD staan. Als het goed is, heeft je HD die al automatisch gesynchroniseerd met je Gmail Calender....

Werkt perfect!

[Voor 21% gewijzigd door Ginz op 28-10-2010 10:38]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee