Het valt me op dat men weer steeds meer tikfouten en dergelijke gaat melden in de reacties onder een nieuwsbericht. Dan krijg je daaronder weer de reactie dat men de feedback kan plaatsen in dit forum, iets wat eigenlijk niet zou gediscussieerd moeten worden via de reacties. Zou men om dit te voorkomen niet gewoon een mededeling kunnen zetten wanneer men een reactie plaatst, net zoals dit bij sommige topics op GOT ook gebeurt?
mensen met dyslexie zoals ik hebben daar moeite mee, soms met het simpele woord zoals verder, ik heb jarenlang vedder neer gezet en volgel, dat is gewoon lastig, ik probeer er op te letten maar je kan het niet altijd voorkomen, daarnaast is er een rating system op tweakers.net dus gebruik je mod status. als iedereen dat doet ben je snel van die reacties af.
Het gaat niet om de spelling van de reacties, en de discussie over dyslexie is allang gevoerd.
Het lijkt mij persoonlijk een goed idee om een link naar het 'spellingsfoutentopic' te plaatsen als een soort topic warning bij het plaatsen van een reactie op een item op de FP.
Het lijkt mij persoonlijk een goed idee om een link naar het 'spellingsfoutentopic' te plaatsen als een soort topic warning bij het plaatsen van een reactie op een item op de FP.
ja je hebt gelijk, ik dacht dat er bedoelt werd dat er commentaar op elkaar werd gegeven ivm de spelling. omdat ik dit laatst ook nog voorbij zag komen.Sefyu schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 13:21:
Het gaat niet om de spelling van de reacties, en de discussie over dyslexie is allang gevoerd.
Excuses, en ja ik ben het er dus mee eens