Toon posts:

plaats regels bij reacties

Pagina: 1
Acties:

• ieperlingetje
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 10-09 20:03
Het valt me op dat men weer steeds meer tikfouten en dergelijke gaat melden in de reacties onder een nieuwsbericht. Dan krijg je daaronder weer de reactie dat men de feedback kan plaatsen in dit forum, iets wat eigenlijk niet zou gediscussieerd moeten worden via de reacties. Zou men om dit te voorkomen niet gewoon een mededeling kunnen zetten wanneer men een reactie plaatst, net zoals dit bij sommige topics op GOT ook gebeurt?

• gekke-gerrit
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 14:13

gekke-gerrit

Happy Swift programmer

mensen met dyslexie zoals ik hebben daar moeite mee, soms met het simpele woord zoals verder, ik heb jarenlang vedder neer gezet en volgel, dat is gewoon lastig, ik probeer er op te letten maar je kan het niet altijd voorkomen, daarnaast is er een rating system op tweakers.net dus gebruik je mod status. als iedereen dat doet ben je snel van die reacties af.

...

• Sefyu
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 21-09 21:04
Het gaat niet om de spelling van de reacties, en de discussie over dyslexie is allang gevoerd.

Het lijkt mij persoonlijk een goed idee om een link naar het 'spellingsfoutentopic' te plaatsen als een soort topic warning bij het plaatsen van een reactie op een item op de FP.

• gekke-gerrit
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 14:13

gekke-gerrit

Happy Swift programmer

Sefyu schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 13:21:
Het gaat niet om de spelling van de reacties, en de discussie over dyslexie is allang gevoerd.

Het lijkt mij persoonlijk een goed idee om een link naar het 'spellingsfoutentopic' te plaatsen als een soort topic warning bij het plaatsen van een reactie op een item op de FP.
ja je hebt gelijk, ik dacht dat er bedoelt werd dat er commentaar op elkaar werd gegeven ivm de spelling. omdat ik dit laatst ook nog voorbij zag komen.

Excuses, en ja ik ben het er dus mee eens :) goed idee :D

...

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee