Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Valutakoers live importeren in Excel

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• JP-tjuh
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 11-10 21:29
Aangezien ik niet echt een ster ben met Excel heb ik hulp nodig.

Ik wil dat ik ergens (vanaf een website) de koers van b.v. de dollar/euro in Excel kan schieten. Dit moet dan Realtime gebeuren. Voor mij is dit handig om ik veel in dollars handel ik in 1 opslag kan zien wat de productprijs in Euro is. Ik gebruik deze waarde dus voor verdere berekeningen. Ik heb al gegoogeld maar nergen een oplossing kunnen vinden voor dit vraagstuk.

• Fish
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

webquery geprobeert

Iperf

• JP-tjuh
Ja maar dat vat ik niet helemaal. Snap niet hoe ik de link maak naar de real time data op een website.

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Iperf

• JP-tjuh
Bedankt! Eigenlijk was ik al zover alleen wist ik niet dat het even tijd kostte om de data te importeren en netjes op het scherm te zetten. Ik wachtte telkens een aantal seconden en dan gebeurde er niks dus dacht ik dat er niets gebeurde. Blijkbaar ben ik van het soort verwende computergebruiker en verwacht alles in een split second.

In ieder geval krijg ik de data nu wel op het scherm. Alleen vind ik vreemd dat de waarden niet kloppen. De komma staat telkens verkeerd. Even uitzoeken waar dat aan ligt.

• JP-tjuh
Dat probleem krijg ik niet opgelost. De tientallen kloppen niet. ipv dat ik bijvoorbeeld het getal 1,38 importeer dan staat er 1380 bv. Hoe zou dit kunnen komen?

Kan je met een qe. instellen dat er elk uur een update moet komen?

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

je locale settings oid ? in de us schrijven ze bijv 1 miljoen als 1,000,000.00 tov nl 1.000.000,00

zie je het al ?

Iperf

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True