• izziewizzie
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 05-03-2012
Beste medetweakers,

Ik heb na een turbulente middelbare school, begonnen op het Gymnasium, afgemaakt op de HAVO, de wens om iets in de ICT te gaan leren/studeren. Nu heb ik mezelf laatst ingeschreven voor de opleiding Bedrijfskundige Informatica op de Avans te Breda ( Waar ik woon)
Helaas ben ik daarvoor afgewezen want het blijkt dus dat je om in februari te beginnen reeds een MBO diploma behoort te bezitten. Dus nu moet ik wachten tot september om te beginnen met Bedrijfskundige Informatica. Nu vroeg ik me af, heeft iemand ervaringen met leren via een bedrijf o.i.d.?
Want ik wil nu heel graag tot september, of eventueel langer werkzaam zijn in de ICT. Alleen is het grote probleem helaas dat ze bijna nergens ongeschoold personeel zoeken in de ICT branche. Ik kan al wel websites bouwen e.d. en heb enige kennis van SQL, CMS, PHP e.d.

Dus mijn grote vraag, weet iemand een bedrijf dat iets dergelijks aanbiedt, of een leuke ICT baan in de omgeving van Breda waarvoor geen opleiding vereist is?

Bij voorbaat dank

P.S. Gymnasium heb ik uitgehouden t/m de 5e :+

Carpe Noctem

• Boudewijn
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Je kunt hooguit voor jezelf beginnen denk ik. Alhoewel, een vriend van mij is na de middelbare school een jaar php gaan programmeren bij een tegelboer, omdat hij het fysiek niet trok. kerel had nog nooit gecode, dus het kan wel maar lijkt me niet waarschijnlijk.

Kun je niet evt wat losse vakken @ HBO pakken in de tussentijd ? (extraneus constructie)

Ik ben verslaafd aan koken. Volg me op https://www.kookjunk.nl

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee