Toon posts:

Ati profielen vraag?

Pagina: 1
Acties:

• NoFearCreations
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 16:47
Is het mogelijk om in CCC een profiel te maken, wat word gestart als een bepaalde excutable word geopend?
Ik wil bijvoorbeeld dat wanneer ik Warrock© start, de fan van m'n GPU automatisch naar 80% springt?
Maar wanneer ik dus in Windows ben, de fan gewoon op 20% blijft.

"At vindicta bonum vita jucundius ipsa nempe hoc indocti." | Intel I5-3570K @3.9 Ghz | Samsung EVO 120GB | Strix GTX1070 8GB | 20GB DDR3 | Windows 10.1 |

• d33n
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 22-08 09:20
Ik heb even geen pc met ccc in gebruik maar volgens mij kan dat gewoon, lees dit even door:
http://www.tweakguides.com/ATICAT_6.html

• NoFearCreations
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 16:47
Die had ik al gevonden, maar daar staat dit:
"TweakGuide":
Applications: Under this tab you can associate a particular application or game with the profile. You can do this by putting a tick in the 'opens the following application, file or shortcut' box, and then inserting the full path and name of a executable or shortcut using the Browse button. I recommend you select the path to a shortcut, as the Control Center has some issues with launching certain executables properly (e.g Doom3.exe). Unfortunately this method doesn't mean that whenever you run that application or shortcut that the drivers will automatically detect this and run the appropriate profile. That would be extremely useful, but that's not what this does. The closest you can get to that sort of ease-of-use is to tick the 'Desktop Shortcut' option under the Activation tab, then save your profile. You will now find a shortcut on your desktop which, when launched, will start the application or game you've assigned to the profile, and implement all the profile's settings.
Dat werkt dus niet met warrock. Die open je met de launcher, dan gaat hij naar de updater, en daarna opent hij pas het spel. Misschien een ander soort programma wat dit kan doen?

"At vindicta bonum vita jucundius ipsa nempe hoc indocti." | Intel I5-3570K @3.9 Ghz | Samsung EVO 120GB | Strix GTX1070 8GB | 20GB DDR3 | Windows 10.1 |

• R3P4
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 06-01-2020
In dit AMD programma kun je profielen aanmaken met oc instellingen.
http://sites.amd.com/us/g...ktops/Pages/overview.aspx
Of het helemaal aan je eisen voldoet moet je zelf maar even beoordelen.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee