Toon posts:

Uninstall office 2008mac

Pagina: 1
Acties:

• tieske1988
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 25-09 06:49
Gisteren heb ik office 2011 op mijn mac gezet. Ik heb alleen het probleem dat als ik 2008 er af wil halen met de office remove tool deze maar blijft laden. Dit deed die ook al voordat 2011 er op stond. Ik heb wel iets gelezen over handmatig verwijderen van office maar ik ben bang zo dingen te beschadigen. Ik gebruik verder geen outlook ofzo, eigenlijk alleen word, excel en powerpoint.

• Zwelgje
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 20:16

A wise man's life is based around fuck you

• tieske1988
Zo ver was ik al, hij blijft alleen denken over dat scherm dan blijf ik kijken naar "Locating Office versions"

• Trebaruna
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 03-11-2020
Dat duurt ook een overdreven lange tijd, maar uiteindelijk zou het wel moeten lukken.

• ezeedijk
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 28-09 11:34
Helaas werkt het ook na een lange tijd niet. Ik heb uiteindelijk alle mappen waarvan ik wist dat ze iets met Office te maken hadden in de prullenbak gegooit, maar er zal nu heus wel wat zijn blijven hangen. Iemand enig idee?

• alweerikske
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 27-09 16:34
Voer dit uit :

# Run the Remove Office app, which is located in /Applications » Microsoft Office 2008 » Additional Tools.
# Delete the following files and folders:

* /Users/(me)/Library/Preferences/(all files that start com.microsoft)
* /Users/(me)/Library/Preferences/Microsoft
* /Users/(me)/Library/Application Support/Microsoft
* /Users/(me)/Microsoft User Data
* /Users/(me)/Documents/Microsoft User Data
* /Users/(me)/Documents/Office Projects
* /Library/Receipts/(all files that begin with Office 2008)

NSQ

• tieske1988
Trebaruna schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 14:49:
Dat duurt ook een overdreven lange tijd, maar uiteindelijk zou het wel moeten lukken.
Je hebt gelijk, ik heb dat ding gewoon aan laten staan en een half uur later ofzo ging ik weer kijken en toen was die zo ver. Wel raar dat dit zo lang moet duren. Maar heb nu 2008 er af en 2011 er op. Ik vind alleen de interface van '11 wel een beetje druk geworden, zal wel weer wennen zijn..

• joepert
  • Registratie: februari 2007
  • Niet online
Dus als ik het goed begrijp installeert hij Office 2011 náást Office 2008. Handig...
In dat geval is het misschien handiger eerst office 2008 eraf te halen?

• Zwelgje
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 20:16
joepert schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 14:27:
Dus als ik het goed begrijp installeert hij Office 2011 náást Office 2008. Handig...
In dat geval is het misschien handiger eerst office 2008 eraf te halen?
op een Mac werkt dat een stuk makkelijker dan op een Windows Based PC :)

A wise man's life is based around fuck you

• Markofnikoff
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 21:10

Markofnikoff

What is the speed of the dark?

Neemt niet weg dat het onzin is... ik dacht och die zal de nieuw office er wel netjes overheen zetten... niet dus.
En die removal tool doet ook niet meer dan je office 2008 map in je prullenbak mikken :')

- Zooi - www.stefanjacobs.nl

• breinonline
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 21:11

breinonline

Are you afraid to be known?

Markofnikoff schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 16:06:
En die removal tool doet ook niet meer dan je office 2008 map in je prullenbak mikken :')
Klopt. Je kan net zo goed de map Office 2008 zelf in de prullenbak slepen. Wil je de rest van de bestanden weg hebben dan moet je dit uitvoeren:
Drup schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 15:29:
Voer dit uit :

# Run the Remove Office app, which is located in /Applications » Microsoft Office 2008 » Additional Tools.
# Delete the following files and folders:

* /Users/(me)/Library/Preferences/(all files that start com.microsoft)
* /Users/(me)/Library/Preferences/Microsoft
* /Users/(me)/Library/Application Support/Microsoft
* /Users/(me)/Microsoft User Data
* /Users/(me)/Documents/Microsoft User Data
* /Users/(me)/Documents/Office Projects
* /Library/Receipts/(all files that begin with Office 2008)
Maar let wel, sommige van die onderdelen worden ook door Office 2011 gebruikt. Heb je die naast Office 2008 geïnstalleerd dan heeft het eigenlijk geen zin om uit te voeren, behalve de laatste in de stap.

"For I dipt into the future, far as the human eye could see;
Saw the vision of the world, and all the wonder that would be..." -Alfred Tennyson.

• Viccers
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 28-09 16:52
Ben wel blij dat Office 2011 niet de hele boel overschrijft... ben erachter gekomen dat mijn referentiesoftware nog niet werkt in 2011, dus het is fijn dat ik 2008 nog voor even parallel kan draaien!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 16-08 16:12
Enige gebruikers ervaringen?

Ik heb het er sinds deze week op staan en heb pages eigenlijk niet meer gerbuikt.
wat werkt het lekker, en ook de schermvullende weergave werkt naar mijn inziens lekker, zwarte achtergrond en toch alles binnen handbereik. (de achtergrond kun je ook nog veranderen)
Ben nog eigenlijk niets tegen gekomen dat ik jammer vind.
Er werd gezegd dat hij druk oogde, ja misschien wel een beetje , maar ondervind er geen hinder aan persoonlijk.
Draai zelf de zakelijk versie en bevalt goed.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee