Groupwise synchronisatie mbv Data Synchronizer

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CherandarGuard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Momenteel gebruiken wij Groupwise Mobile voor de synchronisatie van Groupwise mail en agenda's naar handhelds.
Dat product gaat stoppen (en was toch al niet ontzettend gebruikersvriendelijk), naar ik meen nadat Nokia de stekker uit Intellisync heeft getrokken.

We zijn op zoek naar een vervanger. Nu heb ik de nieuwe Novell Data Synchronizer aangekondigd zien staan en dat ziet er zeer veelbelovend uit. Er zou ook een trial beschikbaar moeten zijn, maar daarvoor moet je een bepaalde licentie aan je Novell account gekoppeld hebben staat, wat niet zo lekker soepel loopt als je je licenties via Slim inkoopt, helaas.

Zijn er mensen die Data Synchronizer al in de praktijk gebruikt hebben? Zo ja, hoe bevalt dat tot nu toe? Zitten er nog haken en ogen aan?
Voor ons zou momenteel vooral synchronisatie met WM6 van belang zijn, hoewel ik persoonlijk een goede sync met Android ook wel zeer zou waarderen. Draadloos is voor ons niet van belang, aangezien de sync momenteel gewoon bedraad verloopt.

Alvast bedankt voor het delen van de ervaringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CherandarGuard
Inmiddels heb ik Data Synchronizer hier ingericht.
Op WinMo 6.1 heb ik het nog niet uit kunnen proberen, aangezien we op dit moment nog een self-signed cert gebruiken en WinMo dat niet slikt.
Android doet daar niet moeilijk over, en de synchronisatie van mijn Desire (en die van m'n collega) met Groupwise verloopt dan ook vlekkeloos.
De documentatie van Data Synchronizer is uitmuntend, en installatie/configuratie was dan ook een eitje.

Tot nu toe is Data Synchronizer een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

kick naar WSS

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CherandarGuard
Danku! Waarschijnlijk inderdaad een betere plek.