Excel-file werkt goed in XL2010, maar half in XL2003 *

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakerts,

Een klant heeft een vreemd probleem (denk ik) in hun Excel client.
Ze werken al tijden met een document die automatisch dingen bij elkaar optelt en een lijst kan uitdraaien.
Nu werkt alles formules prima behalve het laatste project die ze invoeren met de uren en kosten etc.

Nu heb ik dat document opgestuurd gekregen en als ik een uitdraai maak word wel alles goed opgeteld.

Het verschil is dat ik Excel 2010 gebruik en hun 2003,maar goed het heeft altijd gewerkt.

Ik heb geprobeerd het document bij mij op te slaan met andere naam en terug te mailen gewoon om te kijken of het daarmee opgelost was.
Tevens heb ik de toolbars en settings naar Default laten resetten via Rechtermuisknop op de balk bovenin en aanpassen te drukken. Daar kun je ergens de settings restoren.

Iemand een idee?
Graag zonder herinstallatie van Excel 2003 ofcourse!
Bedankt voor het meedenken.

EDIT***
Ze hebben ook al een eerder document van oudere uren lijst helemaal omgebouwt tot de uren van deze periode maar dezelfde fout.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2010 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EoG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-08 09:06

EoG

BOFH

Lastig troubleshooten zonder de bewuste Excel file.

Kun je eens kijken wat er gebeurd als je de invoegtoepassingen uitschakeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:48

Reptile209

- gers -

Extra > Opties > Berekenen > Automatisch geactiveerd staan (bij de klant, ik weet ook niet of die instelling lokaal of in het workbook opgeslagen wordt)?

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:48
Cellen verwijzing allemaal goed in Excel 2003? Ik heb het gevoel dat Excel 2010 soms al automatisch cellen als bijvoorbeeld Tijd toewijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Er is inderdaad wel wat meer informatie nodig, nu is het zo gokken en dat is niet handig ;)
Naast bovenstaande vragen: staan de formules (en eventuele VBA-code) wel goed? En: hoe groot is het bestand?
'Excel document' zegt zo weinig, dus ik pas de topictitel wat aan.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor het late reageren,

iedereen bedankt alvast voor de reacties zal even kijken of het een en ander een oplossing brengt voor het probleem.

Ik hou jullie op de hoogte
Pagina: 1