Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Borland
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik heb een BlackBerry voor een gebruiker van ons aangeschaft. Nou had deze gebruiker altijd een Nokia toestel. Ik heb de contactpersonen uit dit toestel gehaald en in Outlook gedumpt.

Op ons hoofdkantoor in Duitsland staat een BES en ik heb mijn collega daar gevraagd of hij de bewuste user daarin wil aanmaken. So far so good....

Mijn vraag is alleen, hoe nu verder? Deze user heeft >700 contactpersonen in Outlook staan die in de BB gezet moeten worden. Doe ik dit de eerste keer met de BB desktop manager of laat ik al die gegevens pushen naar de BB? Hetzelfde geldt voor de mails, agenda en taken.

Kunnen jullie mij vertellen wat de beste manier is?

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:42
Pushen lijkt mij het verstandigste, zodat je geen gezeur krijgt met dubbele contacten e.d.

Maar het zal waarschijnlijk wel langzamer gaan.

• Borland
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik ga het proberen. Verwacht wel dat het ongeloofelijk lang gaat duren voordat alles over is.

• cdoens
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-11 14:29

cdoens

Peugeot-gek

Ik denk dat dat wel meevalt, maar heeft ook te maken met de verbinding die die Duitse server heeft.

Ik ben BB admin voor EMEA voor mijn bedrijf, servers staan allemaal in Hilversum en alleen de landen zoals Turkije, Israel en Zuid Afrika klagen omdat ze maar een dun lijntje naar H'sum hebben liggen.

Verder is een Blackberry in binnen en buitenland binnen een 15 minuten helemaal opgezet. Dat is inclusief synchen van mailbox, calendar en contacts.

Je hoeft vantevoren niks te doen, als je een BES activatie aanvraagt. Enkel email adres en wachtwoord voor BES activatie invoeren en het ding neerleggen. (Zorg wel dat ie genoeg stroom heeft of aan de lader ligt :P )

Ford Focus SW, Peugeot 106 Rallye (work-in-progress)