Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devinjanssen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-06 21:25
Sinds kort heb ik mij de nieuwe medal of honor aangeschaft, maar nu heb ik het volgende probleem. Als ik de rechter muisknop ingedruk hou dus: Toggle Aim Down The Sight. Dan pakt hij hem wel maar dan laat hij hem ook weer los. terwijl ik de knop ingedruk hou. Bij call of duty 4 had ik dit ook al alleen had ik er hier minder last van. Het stotterd een beetje.

Volgens mij had ik toen ook goed verholpen door de setpoint driver te installleren. Nu heb ik de laaste versie van setpoint maar bij medal of honor is het echt dramatisch. Hij blijf gewoon niet in de IN ZOOM stand staan. Het stotterd een beetje zeg maar.

Het is moeielijk om het uit te leggen.

Ik gebruik windows 7 64 bits Prof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-09 18:42
devinjanssen schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 11:29:
Sinds kort heb ik mij de nieuwe medal of honor aangeschaft, maar nu heb ik het volgende probleem. Als ik de rechter muisknop ingedruk hou dus: Toggle Aim Down The Sight. Dan pakt hij hem wel maar dan laat hij hem ook weer los. terwijl ik de knop ingedruk hou. Bij call of duty 4 had ik dit ook al alleen had ik er hier minder last van. Het stotterd een beetje.

Volgens mij had ik toen ook goed verholpen door de setpoint driver te installleren. Nu heb ik de laaste versie van setpoint maar bij medal of honor is het echt dramatisch. Hij blijf gewoon niet in de IN ZOOM stand staan. Het stotterd een beetje zeg maar.

Het is moeielijk om het uit te leggen.

Ik gebruik windows 7 64 bits Prof.
Ik heb exact hetzelfde probleem met Medal of Honor icm met mijn logitech muis op win7. Ik vermoed dus dat dit weinig met de muis of het OS te maken heeft, maar dat dit weer een van de VELE bugs is in MoH. Ik heb iig spijt van de aanschaf, de singleplayer is hardstikke brak waardoor je soms hele stukken opnieuw moet spelen omdat het 'verhaal' niet doorloopt en je dus geen verdere progressie kan maken in het level. De MP is wat beter, maar daar loop ik dus ook continue tegen het probleem van het inzoomen aan... deze game had mijn inziens nog niet released mogen worden want de game is gewoon niet af... veel potentieel maar gewoon teveel fouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Als het toggle zoom in is betekent dat, dat je een keer de muis knop indrukt en dat hij dan ingezoomd blijft totdat je hem weer indrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
Preau schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 18:11:
Als het toggle zoom in is betekent dat, dat je een keer de muis knop indrukt en dat hij dan ingezoomd blijft totdat je hem weer indrukt.
Tis geen MW2 ;) Bij MoH moet je de knop ingedrukt houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

MicGlou schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 18:34:
[...]

Tis geen MW2 ;) Bij MoH moet je de knop ingedrukt houden...
Maar TS zegt zelf toggle aiming down site, dus miss wat om te checken? Als het toggle is, 1 maal indrukken anders ingedrukt houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devinjanssen
  • Laatst online: 12-06 21:25
Ik twijfel of het nu aan de muis ligt of een software conflic is.

Ik heb het zo net even uit getest.
Toggle = 1 maal klikken en hij blijft ingezoomd.
zonder Toggle = de rechter muisknop ingedruk gehouden.

Zonder toggle dus rechtmuisknop vast houden werkt gewoon bij mij niet. Zowel bij Call of duty 4 als bij Medal of Honor. Hij stotterd dan en soms werkt die even. Dus aan de game zal het niet liggen. Ik denk dat Windows 7 incombinatie met setpoint het probleem leverd. Ik heb de muis ook geprobeerd zonder setpoint te installeren maar dit helpt ook niet. Zelfde probleem.

Ik ben aan het denken om misschien de muis terug te sturen naar alternate. Want de MX518 wordt veel gebruikt. En ik kan niet veel over dit probleem vinden. Want als het een software conflict was dan hadden het meerdere mensen moeten hebben.

Dus denk ik dat de muis defect is.

[ Voor 90% gewijzigd door devinjanssen op 27-10-2010 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
Gropah schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 18:37:
[...]

Maar TS zegt zelf toggle aiming down site, dus miss wat om te checken? Als het toggle is, 1 maal indrukken anders ingedrukt houden.
Okay, maar ik ervaar dezelfde problemen... niets met toggelen. Als het goed werkt dan is vasthouden inzoomen en los weer uitzoomen, maar tijdens bepaalde potjes en sommige stukken in levels stottert het als een malle... mijn vermoeden is echt heel sterk dat de TS dezelfde problemen ervaart.
Pagina: 1