Koopinfo.nl -- zachte dood gestorven?

Pagina: 1
Acties:

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:50

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Alweer van 10-02-2009: plan: Tweakers.net lanceert Koopinfo

We zijn nu meer dan anderhalf jaar verder en gezien de reacties in het topic hier op GoT (FirePuma142 in "Wat vinden we van: Koopinfo?" en verder) lijkt me de vraag meer dan terecht: is Koopinfo.nl een zachte dood gestorven? Wil Tweakers.net er nog iets mee doen of gaat de site 'gewoon' verder wegkwijnen?

Ik post dit maar hier ipv Femme, die het nieuwsbericht destijds op de frontpage plaatste, te mailen :)

[ Voor 18% gewijzigd door Wildfire op 27-10-2010 09:54 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-02 05:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Het klopt inderdaad dat de plannen die er waren om Koopinfo actief te blijven uitbreiden in de ijskast zijn beland. De economische recessie dwong ons om 'terug naar de basis' te gaan en de geplande investeringen voor Koopinfo te cancelen. Dat houdt inderdaad in dat er op dit moment niemand actief bezig is met development of content voor de site, Tweakers.net zelf vergt daarvoor te veel aandacht.

Op zich is het een concept dat kan werken en een domein dat voldoende waarde heeft, dus op zich zou het met relatief beperkte investeringen in voornamelijk de inhoud weer aangezwengeld kunnen worden. De vraag is echter meer of een 'subsite' zoals Koopinfo de manier is waarop we de Pricewatch verder uit willen bouwen. Daar kan ik nog geen antwoord op geven.