Toon posts:

CherryPad besteld :)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• erik...
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 14-09-2011
Hallo allen,

Na een paar jaar niet meer actief op Tweakers te zijn geweest (ook geen idee meer wat mijn inloggegevens waren) heb ik toch maar even een nieuw account gemaakt. Dit omdat ik erg graag wil laten weten dat ik een CherryPad heb besteld, en deze (hopelijk) eind deze week in huis krijg.

Hier (http://www.cherrypal.com/c515.htm) de volledige specificaties. Ik heb nu een iPod Touch, maar dat vind ik toch vaak een te klein scherm om te surfen op het web.

Het is geen iPad, dat weet ik, maar heb toch stiekem wel hoge verwachtingen van dit apparaatje.

Als ik hem binnen heb, laat ik het weten!

Groeten Erik

• Molybdenum
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 11-09 10:23
dankje

ga je een review schrijven?

• erik...
Ja dat wil ik graag doen, er is voor zover ik kan vinden, nog maar erg weinig gereviewd.
Iemand hier dit apparaat al besteld/ontvangen?

(PS: Kan ik het zo instellen dat ik een mail krijg als er wordt gereageerd op dit topic?)

[Voor 25% gewijzigd door erik... op 27-10-2010 09:35]

• erik...
Eindelijk heb ik hem 2 dagen geleden binnen gekregen!

Mijn eerste impressie is: Fijn apparaat! De behuizing is solide en het scherm is veel gevoeliger dan ik had durven hopen.
Alle apps die ik heb gedownload uit de Market werken perfect, en alles loopt "smooth" genoeg. Ook de performance is goed, deze zal nog beter worden zodra Android 2.2 in december beschikbaar komt voor dit apparaat. Als e-reader is hij ook erg geschikt (al gebruik ik hem daar niet voor).
De batterijduur is prima, hij is snel opgeladen.

Alleen valt het me wel op dat ik een groter scherm had verwacht. Ik had al een iPod Touch, en wilde een groter scherm. Dit is een 7" scherm wat uiteraard een stuk groter is, maar in mijn hoofd had ik het toch groter ingeschat. Vandaar dat ik toch heb besloten een iPad (of ander 10" tablet) te gaan kopen zodra mijn vakantiegeld binnen is gekomen :) (sorry voor de Android-fanaten).

Deze CherryPad wil ik dan ook op Marktplaats zetten, of via Tweakers verkopen (mag dat hier uberhaupt?) Als je interesse hebt mag je me dat uiteraard laten weten. (Edit: ik heb hem inmiddels als advertentie op deze site geplaatst).

Pluspuntje van de fabrikant: De handleiding is alleen via de website te downloaden, en wordt niet op papier meegeleverd met het apparaat. Dit uit oogpunt van een beter milieu. Dat spreekt me wel aan ;)

Hartelijke groeten Erik

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee