Toon posts:

[xs4all] (web)mail storing?

Pagina: 1
Acties:
  • 277 views

Onderwerpen

• Nico Klus
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 23:51
Sinds vanavond (of ochtend :p) 27 okt ongeveer 0:30 kan ik geen webmail meer lezen bij XS4ALL. Het inloggen duurt nogal even en eindigt met een lege webpagina. Ook heb ik geprobeerd via min mobiel de webmail op te vragen zelfde resultaat.
Op de site van XS4ALL zijn geen storingen gemeld of onderhoud.

Zijn er nog meer mensen met dit probleem of moet ik het toch bij mezelf zoeken?

Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

Morgenochtend de helpdesk bellen, als het dan nog niet werkt. Beetje zinloos om gelijk een topic te openen, sites kunnen wel eens even uit de lucht zijn.

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

• JvW
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 27-01 14:43

JvW

On my way home...

Dat gebeurt met de webmail van xs4all wel vaker is mijn ervaring. Nu gebruik ik het zelden, maar mijn vrouw des te meer.

Soms wil het helpen om via de nieuwe webmail te werken:
https://roundcube.xs4all.nl

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

• Foamy
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 25-09 10:07

Foamy

Fulltime prutser

Webmail licht er hier inderdaad ook gewoon uit. Roundcube (zoals eerder gemeld) werkt wel gewoon (en een stuk fijner) ;)

blub

• Nico Klus
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 23:51
MediJack schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 02:08:
Dat gebeurt met de webmail van xs4all wel vaker is mijn ervaring. Nu gebruik ik het zelden, maar mijn vrouw des te meer.

Soms wil het helpen om via de nieuwe webmail te werken:
https://roundcube.xs4all.nl
THNX!

die werkt wel

Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.

• bjck
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 25-09 07:37
Kom kom, niet voor elke storing een topic openen.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee