Zoals gemeld heb ik er gisteren een besteld bij Centralpoint, netjes betaald en order- en betalingsbevestiging ontvangen, met de aankondiging dat hij snel verzonden zou worden. Een paar uur later kreeg ik de volgende mail:
Helaas is er een prijsverschil opgetreden bij product HP StorageWorks X510 3TB Data Vault (Q2052A#UUW). Er is geen prijsprotectie van toepassing. Onze excuses voor het ongemak.
Graag horen wij of u akkoord gaat met de nieuwe prijs. Indien u akkoord gaat ontvangt u een nieuwe orderbevestiging van ons, zodat u het verschil kunt bijbetalen. Vooralsnog hebben wij de order voor u geannuleerd.
Oude prijs: 315,00 euro (excl. BTW)
Nieuwe prijs: 643,00 euro (excl. BTW)
Indien u ervoor kiest om de order definitief te annuleren en het tegoed terug te ontvangen, dan verzoeken wij u om uw bankrekeningnummer aan ons door te geven. Na het toesturen hiervan kunt het bedrag binnen 14 werkdagen op uw rekening terug verwachten.
U kunt ook een nieuwe bestelling plaatsen en het aankoopbedrag verrekenen met uw tegoed (uw tegoed blijft oneindig geldig). Het enige wat u hoeft te doen is uw bestelling te plaatsen via
www.centralpoint.nl en het nieuwe ordernummer aan ons te e-mailen.
De status van uw order kunt u 24 uur per dag volgen via de orderstatus op
http://www.centralpoint.nl.
Indien u vragen heeft, dan kunt u altijd reageren op deze e-mail.
Met vriendelijke groet,
Ik heb ze laten weten dat ik niet akkoord ga met annulering en bijbetaling, en dat ik verwacht dat de bestelling alsnog bezorgd wordt. Zeker aangezien ze bij een andere klant (het is je gegund TheGreatCornholio) wel hebben geleverd. Wordt vervolgd...