Toon posts:

Internet valt om de haverklap uit.

Pagina: 1
Acties:

• 1993Dennis17
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 25-01-2011
Beste Tweakers,

Ik heb zo rond zitten kijken op internet en op tweakers naar een oplossing voor mijn probleem. Helaas heb ik nog niks kunnen vinden.

Mijn probleem.

Mijn internet valt regelmatig uit op mijn Pc. Op andere laptops die via het draadloos netwerk op de zelfde router zitten vallen niet uit, de router blijft aan.

"Oplossing."

Ik kan mijn internet herstellen door mijn PC opnieuw op te starten of mijn netwerk adapter aan en uit te zetten.

Wat ik er tegen gedaan heb en conclusies die ik heb genomen.

Ik heb voor virussen gescanned.

Ik heb gekeken of er poorten op staan.

Ik heb gekeken of er een IP conflict was.

Ik heb gekeken of het aan mijn provider ligt. (Onsnet Eindhoven.)

Gekeken in mijn computer kast of er iets mis is met de poorten.

Ik hoop dat jullie een oplossing voor mij hebben, mijn internet heeft het altijd gedaan maar is sinds een week uit gaan vallen en vandaag was het gewoon echt erg.

Als jullie meer info moeten hebben dan gewoon vragen.

• Chatlie
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 24-11-2012
Een paar vraagjes voor de duidelijkheid:
  • Welk OS heb je op de computer?
  • Met "het internet valt uit" bedoel je dat je op je computer niet meer het internet op kunt, of dat heel je internet verbinding eruit ligt?
  • Op het moment dat je "internet eruit ligt" op je pc, wat voor IP adres heb je dan? kun je dan nog pingen naar bijv. google / tweakers ?
  • Heb je iets speciaals gedaan met je PC voordat je de klachten kreeg ? (denk aan nieuwe hardware, software)

• 1993Dennis17
Hey Chatlie,

Mijn OS is Windows 7 Ultimate 32 bit

Wat ik bedoel met: "Het internet valt uit" is dat ik een uitroep teken krijg bij het netwerk icoontje rechts onder in mijn bureaublad, ik niet meer op internet kan, programma's die in verbinding staan met internet gaan offline.

Ik heb niet geprobeerd te pingen als ik geen internet verbinding meer heb, dat zal ik doen zodra het weer voorkomt het is namelijk random.

Ik heb niks speciaals gedaan zoals software installeren of hardware veranderd.

• RainerSGF
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 08-09 22:50
is het draadloos dat je surft? Mogelijk misschien interferentie met andere draadloze netwerken uit de buurt die op hetzelfde frequentiekanaal zitten (zie Netstumbler), waar andere laptops op een andere plaats in huis dan geen probleem mee hebben.

Systeem - I'm learning, I learn it from a book :)

• 1993Dennis17
Hallo,

Ik had het probleem weer, kan niet pingen. Nu is het raren dat ik het ook op m'n laptop had, dus ik op mijn laptop ff uit mijn netwerk en er weer in nu doet de PC het ook weer. Heel vreemd.

Nee, ik zit nu alleen met mijn laptop draadloos en met mijn PC op de kabel.

In iedergeval bedankt voor deze reacties, ik hoop dat we het opgelost krijgen.

Ben Netstumbler nu aan het gebruiken, kijken of dat wat oplevert.

• 1993Dennis17
Netstumbler support mijn adapters niet, ik krijg niks via scans.

Melding: No wireless adapter found.

Natuurlijk zit ik op m'n laptop.

• 1993Dennis17
Nieuw verhaal.

Ik had het zojuist weer op mijn Pc.

Kan niet pingen naar websites zoals google.nl en de netwerk adapter uitschakelen en opnieuw inschakelen hielp deze keer ook niet, dus ik moet waarschijnlijk rebooten.

Ik typ dit nu op mijn laptop terwijl mijn Pc nog geen internet toegang heeft.

EDIT - En mijn PC wil niet meer gewoon afsluiten...

[Voor 32% gewijzigd door 1993Dennis17 op 27-10-2010 01:01]

• Jimster
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 00:29

Jimster

A State of Trance

Firmware van je router updaten?

• 1993Dennis17
Zou het echt daar aan liggen? Het heeft het altijd gedaan, en ik heb gewoon internet maar dan gaat het gewoon in een keer fout.

• Nightspirit
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 28-06-2014
Ik mis nog een antwoord op de vraag "wat voor IP adres heb je dan" en wat heb je voor IP adres als internet het wel doet.

• macnerd
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 27-09 21:10

macnerd

No Apples please :-)

Altijd leuk, die netwerkproblemen...

Je hebt het over een uitroeptekentje bij het netwerk icoontje rechtsonder. Mijn ervaring is dat je op zo'n moment een 169.x.x.x IP-adres hebt. Dat is een private range, net als de veelgebruikte 10.x.x.x en 192.168.x.x. Deze IP-range wordt in Windows standaard gebruikt als er geen IP-adres verkregen kon worden. Omdat alle Windows computers dit doen, kun je dan wel verbinding maken met andere Windows computers in je netwerk.

Ik heb dit probleem ook soms bij m'n draadloze verbinding. Net ervoor is dan de verbinding om een of andere reden verbroken en herstelt dit niet automatisch. Kortom, waarschijnlijk is je verbinding te zwak. Mogelijke oorzaken: te veel andere draadloze netwerken (probeer andere kanalen), andere storende apparatuur (bv magnetron, zit op zelfde frequentie), wireless router met te zwakke zender/antenne (positioneer de router en/of antennes anders, probeer andere antenne of een signaalbooster o.i.d.).

Edit:
Voor dat IP-adres, klik op de Start-knop en type cmd (+ enter). Type in het zwarte venster vervolgens dit (+ enter): ipconfig /all

[Voor 6% gewijzigd door macnerd op 27-10-2010 01:10. Reden: Aanvulling]

MacNerd

• 1993Dennis17
192.168.1.101 als de PC het niet doet. En 192.168.1.101 als de PC het wel doet.

• 1993Dennis17
macnerd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 01:08:
Altijd leuk, die netwerkproblemen...

Je hebt het over een uitroeptekentje bij het netwerk icoontje rechtsonder. Mijn ervaring is dat je op zo'n moment een 169.x.x.x IP-adres hebt. Dat is een private range, net als de veelgebruikte 10.x.x.x en 192.168.x.x. Deze IP-range wordt in Windows standaard gebruikt als er geen IP-adres verkregen kon worden. Omdat alle Windows computers dit doen, kun je dan wel verbinding maken met andere Windows computers in je netwerk.

Ik heb dit probleem ook soms bij m'n draadloze verbinding. Net ervoor is dan de verbinding om een of andere reden verbroken en herstelt dit niet automatisch. Kortom, waarschijnlijk is je verbinding te zwak. Mogelijke oorzaken: te veel andere draadloze netwerken (probeer andere kanalen), andere storende apparatuur (bv magnetron, zit op zelfde frequentie), wireless router met te zwakke zender/antenne (positioneer de router en/of antennes anders, probeer andere antenne of een signaalbooster o.i.d.).
Het probleem is dat het ook over de kabel gebruikt.

• macnerd

macnerd

1993Dennis17 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 01:09:
[...]

Het probleem is dat het ook over de kabel gebruikt.
Dan zou ik meer gaan denken aan problemen met je DHCP-server...
Als je een klein netwerk hebt kun je dat ook omzeilen door met fixed IP-addresses te werken (op ieder apparaat instellen dus).

MacNerd

• 1993Dennis17
macnerd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 01:12:
[...]

Dan zou ik meer gaan denken aan problemen met je DHCP-server...
Als je een klein netwerk hebt kun je dat ook omzeilen door met fixed IP-addresses te werken (op ieder apparaat instellen dus).
Maar waarom is dit probleem dan zo op eens gekomen, het heeft echt een jaar lang gewerkt.

• macnerd

macnerd

Wellicht handig om als het probleem zich weer voordoet ipconfig /all uit te voeren, even op te slaan (posten lukt dan niet :) ) en vervolgens hier te posten.

MacNerd

• 1993Dennis17
macnerd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 01:16:
Wellicht handig om als het probleem zich weer voordoet ipconfig /all uit te voeren, even op te slaan (posten lukt dan niet :) ) en vervolgens hier te posten.
Misschien helpt dit scherm.

Gegevens van netwerkverbinding

http://cubeupload.com/files/14f09cnaamloos.png

• macnerd

macnerd

Die instellingen zien er goed uit, maar ik zie ook dat het netwerk icoontje op verbonden (met kabel) staat. Kortom, die computer heeft geen probleem volgens Windows (die dat regelmatig checkt).

Daarom toch graag even de inhoud van dat DOS-venstertje op de computer met problemen (screenshot ook ok, maar wel volledig). Kopieer het desnoods even op een USB-stickje.

MacNerd

• 1993Dennis17
En hier een screenshot van mijn ipconfig /all

• macnerd

macnerd

1993Dennis17 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 01:14:
[...]

Maar waarom is dit probleem dan zo op eens gekomen, het heeft echt een jaar lang gewerkt.
Tja, kan vanalles zijn. Wellicht is je wireless router gewoon aan het slijten, maar het kan ook iets totaal anders zijn. Enige manier om dit soort problemen op te lossen is elimineren.

M'n pa had onlangs ook een leuk probleem: kwam niet meer op internet. Bleek uiteindelijk dat er door Adobe CS3 een stukje software van Apple (Bonjour) meegeïnstalleerd te zijn, dat blijkbaar nodig is voor de software. Bonjour voegde een extra gateway 0.0.0.0 toe voor de reguliere gateway. Kortom, al het verkeer richting internet verdween in een zwart gat. Oplossing: CS3 verwijderen of instelling aanpassen in CS3.

Bij m'n pa zag het er zoiets uit:
...
Standaardgateway. . . . . . . . . : 0.0.0.0
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .:192.168.1.254

MacNerd

• macnerd

macnerd

1993Dennis17 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 01:26:

[afbeelding]
Ik zie in de screenshot geen standaardgateway... en zonder kun je niet het internet op.

MacNerd

• 1993Dennis17
Ik heb dit probleem al denk ik een maand geleden, heel soms gebeurde het toen bijna niet, maar vandaag was toch echt de top... Ik heb zoveel zitten zoeken niks anders gedaan dan anders vandaag.

Het is niet alleen m'n PC maar ook m'n laptop en andere 2 laptops in huis, ik denk dat het echt in de router zit maar ik zie niet wat er fout gaat want m'n router blijft gewoon aan en het is niet bij alles in een keer, het gaat echt random bij een apparaat, ik vind het gewoon heel erg raar... Ik hoop dat iemand nog met een oplossing kan komen die het zelfde heeft gehad.

Als ik m'n ipconfig na kijk als de PC het wel doet staat er wel een standaard gateway, namelijk.

192.168.1.1

I think we're onto something!

[Voor 11% gewijzigd door 1993Dennis17 op 27-10-2010 01:35]

• XRayXI
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 16-08-2020
ADSL of Kabel?
Getest met andere switch / router of rechtstreeks kunnen aansluiten zonder firewall?
Andere modem?

Probeer basis minimaal te hebben om zaken uit te sluiten. Ook al heeft het een jaar gewerkt, zaken kunnen stuk gaan dus zegt niets. (Altijd een leuke; Goh gisteren was mijn band niet lek)

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

• 1993Dennis17
Modest71 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 01:36:
ADSL of Kabel?
Getest met andere switch / router of rechtstreeks kunnen aansluiten zonder firewall?
Andere modem?

Probeer basis minimaal te hebben om zaken uit te sluiten. Ook al heeft het een jaar gewerkt, zaken kunnen stuk gaan dus zegt niets. (Altijd een leuke; Goh gisteren was mijn band niet lek)
Gewoon kabel, testen direct via modem moet ik nog doen maar er waren andere mensen in huis bezig op internet dus ik kon het niet maken mijn PC op het enigste werkende poortje te zetten, ga ik later vandaag proberen.

Andere modem word wat moeilijker.

• macnerd

macnerd

Ik kan helaas niet erg lang meer doorgaan (moet werken morgen), maar probeer nog even het volgende in een DOS-venster: ping 192.168.1.1

Je zou daar antwoord van moeten krijgen (Reply from 192.168.1.1 ...). Zo niet, dan ziet je computer de hele router niet (verklaart ook veel).

MacNerd

• Frentik
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 01-09 19:05

Frentik

Broken, Beat and Scarred

1993Dennis17 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 01:26:

[afbeelding]
Misschien helpt het om DHCP in te schakelen?

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• XRayXI
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 16-08-2020
1993Dennis17 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 01:39:
[...]

Gewoon kabel, testen direct via modem moet ik nog doen maar er waren andere mensen in huis bezig op internet dus ik kon het niet maken mijn PC op het enigste werkende poortje te zetten, ga ik later vandaag proberen.

Andere modem word wat moeilijker.
Als je UPC hebt, dan heb je de kans dat jeje MAC nummer moet faken. Daar zijn programma's voor. Of je pakt je LAN kaartje dat gebruikt word. Ik vermoed inderdaad een router probleem of modem(gekocht of op borg?). Je hebt binnenkort een testdagje en ik hoop op resultaten voor je.

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

• 1993Dennis17
Ik heb Onsnet Eindhoven.

-

DHCP staat nu ingeschakeld.

-

Laat morgen wel weten of het nog voorkomt.

Ga dan even op m'n gemak even allen mogelijke oplossingen door en dan laat ik wat weten.

Truste allemaal en bedankt voor het helpen.

[Voor 103% gewijzigd door 1993Dennis17 op 27-10-2010 01:47]

• macnerd

macnerd

Als je router gewoon bereikbaar is, dan is er iets aan de hand met DHCP. Wellicht een andere router ook met actieve DHCP-server?

Al is het maar voor tijdelijk: stel fixed IP in, dan heb je altijd een IP-adres :-)
Bij voorkeur overigens wel een IP-adres die buiten de DHCP-range valt (anders kunnen er nog meer conflicten ontstaan).

Ik zal morgen dit draadje nog wel even bezoeken, maar moet nu echt kappen...

MacNerd

• 1993Dennis17
Hey,

Ik had het probleem vandaag weer, ik ben toen weer naar m'n router gelopen en heb toen de kabel direct in mijn Modem gedaan, weer naar m'n PC maar geen netwerk. Nou komt het raren, als ik dan mijn PC wil afsluiten hangt ie bij het afsluiten venstertje van Windows 7, de PC sluit dus gewoon niet af.

Ik zit nu direct via de modem, kijken of het nou blijft werken, ik laat het jullie nog weten.

En deze screenshot heb ik genomen toen mijn internet weer weg viel en ik de kabel direct in de modem heb gedaan.

DHCP staat nu gewoon aan en standaardgateway staat ook ingesteld.

[Voor 24% gewijzigd door 1993Dennis17 op 27-10-2010 13:42]

• 1993Dennis17
Hey ben ik weer,

Ik had het nu weer, en op de laptop ook. Ik start mijn PC op en daarna deed het internet het op mijn PC maar ok op mijn Laptop.

Kan er in een keer een conflict zijn tussen mijn PC en de Router?

• 1993Dennis17
Ik ga proberen mijn router terug naar fabrieks instellingen te zetten, ik laat wel weten of dat wat doet.

• Chatlie
1993Dennis17 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 17:09:
Kan er in een keer een conflict zijn tussen mijn PC en de Router?
In principe zou dat kunnen, maar zolang jij ervoor zorgt dat DHCP op je router aan staat, en je PC via DHCP z'n gegevens krijgt zou het moeten werken.

Zoals hierboven ook al is gezegd, vaak is dit soort problemen alleen maar op te lossen door alle zaken een voor een af te gaan en uit te sluiten.
Ik zou om te beginnen het volgende proberen:
Gooi je router ertussenuit, hang vervolgens alleen je PC direct aan het modem, herstart het modem (vooral bij UPC wil hij nog wel eens moeilijk doen als je zomaar een pc met een ander MAC adres eraan knoopt). Als dat eenmaal werkt kijken hoelang het goed gaat.
Als dit goed gaat weet je in ieder geval dat het niet aan je modem / internetverbinding / computer ligt.

Vervolgens je router er weer tussen knopen (en een harde reset kan idd geen kwaad ;)) en dan beginnen met weer alleen jou computer (het liefst bedraad) eraan knopen. Mochten er dan problemen zijn kun je denken aan je router of een gare UTP kabel.

succes!

• 1993Dennis17
Hey,

Ik heb het al direct via de modem geprobeerd maar toen had ik er nog steeds last van, de modem had ik niet gereset.

Router heb ik naar fabrieksinstellingen terug gebracht en heb er nog steeds last van.

Heb vast IP ingesteld nog steeds last van het probleem.

Ik ben echt ten einde raad. Morgen ga ik even naar m'n ISP bellen.

Ik ben eigenlijk nog geen stap verder, ik heb geprobeerd naar virussen te zoeken, of het aan de router ligt, of aan instellingen op de PC die fout staan. Het is niks globaals(in huis), ik heb m'n PC en Laptop tegelijk aangezet met m'n laptop maar op m'n PC ging het fout en op de laptop bleef het netwerk het doen.

Maar ik zit nou in mijn gebeurtenis logboek te kijken en ik zie hier van alles met DHCP Client en DNS staan.

Kunnen jullie hier iets mee?

• Chatlie
@ screenshot:
De linker melding (DNS) is een gevolg van waarschijnlijk de rechter, immers als je geen verbinding hebt kun je ook geen website's meer bezoeken (je kunt geen verbinding leggen met de DNS server).

De rechter melding hoeft ook niet heel veel te betekenen, dit kan voorkomen als je router een IP request van je computer weigert. (je pc probeert namelijk steeds hetzelfde ip adres van je router te krijgen, als je router dit niet toelaat (IP is bijv. al aan een andere client toegekend) krijg je deze melding Bron).
Ik heb het al direct via de modem geprobeerd maar toen had ik er nog steeds last van, de modem had ik niet gereset.
Het heeft dus niets met je router te maken maar puur met je modem of PC..
Probeer een een andere pc / laptop bedraad aan je modem te hangen. modem voor de zekerheid resetten, en kijken of je het probleem nogsteeds hebt. zo ja, dan denk ik dat er iets met je modem is.
Morgen ga ik even naar m'n ISP bellen.
Vraag #1 van je ISP zal zijn of het probleem niet bij jezelf ligt; en aangezien je dit nog niet (zeker) weet heeft bellen (nog) geen nut. Stel je modem oid is het probleem dan kunnen zei je verder helpen. ;)

• 1993Dennis17
Via draadloos gebeurd er niks valt niet uit. Heb al heel de dag mijn laptop aan maar die blijft het goed doen.

Ga vanavond als ik ga slapen m'n laptop direct op modem aansluiten met kabel en kijken of het blijft werken, zo ja dan moet het in de PC zitten.

• Chatlie
1993Dennis17 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 23:55:
Via draadloos gebeurd er niks valt niet uit. Heb al heel de dag mijn laptop aan maar die blijft het goed doen.

Ga vanavond als ik ga slapen m'n laptop direct op modem aansluiten met kabel en kijken of het blijft werken, zo ja dan moet het in de PC zitten.
Of het ligt aan de kabel die je gebruikt ;) Een gaar UTP stekkertje kan ook voor problemen zorgen..

• Soundstorm2010
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 30-08 14:25
Of een breuk in de kabel kan het ook zijn..

Ik zou zoals vele de modem eens resetten of kijken of er een FW update is voor je modem...

Maar als het aan je pc zou liggen, dan zouden je laptop en andere laptop gewoon moeten werken.
Maar misschien heb je enigsinds laatst wat software gedownload of geinstalleerd..

Hoop voor je dat het snel is opgelost

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My Specs // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

• 1993Dennis17
Nou, ik heb al geconstateerd dat het niet fout gaat via het draadloos internet via de router, ik ga nu proberen of het via de kabel in de router op mijn laptop wel werkt, maar een van m'n ouders is zo slim geweest de stekker van de voeding uit het stopcontact te halen dus heeft de laptop niet aan gestaan........

Dus vandaag weer proberen, anders ga ik toch even naar de kabel kijken of naar mijn instellingen op Pc of software.

• 1993Dennis17
Ondertussen dat de laptop gewoon via de kabel op de router zit is het bij mijn PC al weer 2 keer fout gegaan..... Ik sta op het punt om gewoon m'n schijf te formatteren en alles er opnieuw op te zetten.

• Chatlie
1993Dennis17 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 12:49:
Ondertussen dat de laptop gewoon via de kabel op de router zit is het bij mijn PC al weer 2 keer fout gegaan..... Ik sta op het punt om gewoon m'n schijf te formatteren en alles er opnieuw op te zetten.
Probeer eens de dingen een voor een uit. dus alleen je laptop bedraad aan de router hangen. Nu ga je weer meerdere dingen tegelijk doen waardoor het zomaar kan zijn dat je de eigelijke oorzaak over het hoofd ziet.

En voordat je je complete pc opnieuw installeert zou ik eerst een live-cd van bijv. ubuntu proberen. Deze installeert niets op je pc, en draait volledig vanaf de cd. Zo kun je iig je hardware uitsluiten. mocht hij het met de livecd wel doen dan weet je dat je een gare windows installatie hebt.

• 1993Dennis17
Ik had ook alleen de laptop via een kabel aan de router hangen, daar gebeurde het ook. Ik heb daarna ook met een andere kabel op m'n PC gezeten en daar gebeurde het ook mee, maar met draadloos gebeurd het niet.

• Mad Marty
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 22:47

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Is de DHCP-range die in je router is gedefinieerd niet gewoon te klein?

Rail Away!

• schaduw
  • Registratie: augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

1993Dennis17 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 13:41:
En deze screenshot heb ik genomen toen mijn internet weer weg viel en ik de kabel direct in de modem heb gedaan.

DHCP staat nu gewoon aan en standaardgateway staat ook ingesteld.

[afbeelding]
Dit screenshot is gemaakt met de PC rechtstreeks op het modem aangesloten? Dit zou niet moeten kunnen, je ziet namelijk nog steeds de gegevens van je router (192.168....) in de IP config.

Mogelijk moet je nog een ipconfig /renew doen. Als dat niet werkt, laat dan de PC een uur aangesloten en probeer dit dan nog eens. Als OnsBrabantNet net zo werkt als XMS, wordt er maximaal na een uur pas een nieuwe IP-lease vrijgegeven.

Als dit niet werkt: andere UTP kabel proberen (nog steeds zonder router)
Als dat niet werkt: PC aan laten staan in veilige modus met netwerkmogelijkheden, en continu naar buiten laten pingen.

Als je dan dit probleem nog hebt, dan ligt het inderdaad aan (instellingen in) je Windows installatie of netwerkkaart.

[Voor 16% gewijzigd door schaduw op 28-10-2010 13:34]

• ToCuS
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 09:16

ToCuS

It begins in the brain!

ik heb dit dhcp-probleem alleen als ik download via bittorrent's, die liet mijn modem steeds hangen door terugkoppeling tegen te houden en zichzelf dus ophing..

• 1993Dennis17
Nou zit ik al 2 uur via de modem op m'n PC direct, en nu heb ik geen problemen.

• 1993Dennis17
ToCuS schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 13:45:
ik heb dit dhcp-probleem alleen als ik download via bittorrent's, die liet mijn modem steeds hangen door terugkoppeling tegen te houden en zichzelf dus ophing..
Wat heb je daar tegen gedaan?

• 1993Dennis17
Het probleem heeft zich zomaar opgelost, ik weet niet waarom m'n internet het nu wel weer doet, maar ja...
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee