Beste Tweakers,
Ik heb zo rond zitten kijken op internet en op tweakers naar een oplossing voor mijn probleem. Helaas heb ik nog niks kunnen vinden.
Mijn probleem.
Mijn internet valt regelmatig uit op mijn Pc. Op andere laptops die via het draadloos netwerk op de zelfde router zitten vallen niet uit, de router blijft aan.
"Oplossing."
Ik kan mijn internet herstellen door mijn PC opnieuw op te starten of mijn netwerk adapter aan en uit te zetten.
Wat ik er tegen gedaan heb en conclusies die ik heb genomen.
Ik heb voor virussen gescanned.
Ik heb gekeken of er poorten op staan.
Ik heb gekeken of er een IP conflict was.
Ik heb gekeken of het aan mijn provider ligt. (Onsnet Eindhoven.)
Gekeken in mijn computer kast of er iets mis is met de poorten.
Ik hoop dat jullie een oplossing voor mij hebben, mijn internet heeft het altijd gedaan maar is sinds een week uit gaan vallen en vandaag was het gewoon echt erg.
Als jullie meer info moeten hebben dan gewoon vragen.
Ik heb zo rond zitten kijken op internet en op tweakers naar een oplossing voor mijn probleem. Helaas heb ik nog niks kunnen vinden.
Mijn probleem.
Mijn internet valt regelmatig uit op mijn Pc. Op andere laptops die via het draadloos netwerk op de zelfde router zitten vallen niet uit, de router blijft aan.
"Oplossing."
Ik kan mijn internet herstellen door mijn PC opnieuw op te starten of mijn netwerk adapter aan en uit te zetten.
Wat ik er tegen gedaan heb en conclusies die ik heb genomen.
Ik heb voor virussen gescanned.
Ik heb gekeken of er poorten op staan.
Ik heb gekeken of er een IP conflict was.
Ik heb gekeken of het aan mijn provider ligt. (Onsnet Eindhoven.)
Gekeken in mijn computer kast of er iets mis is met de poorten.
Ik hoop dat jullie een oplossing voor mij hebben, mijn internet heeft het altijd gedaan maar is sinds een week uit gaan vallen en vandaag was het gewoon echt erg.
Als jullie meer info moeten hebben dan gewoon vragen.