Mac pro behuizing los kopen bij apple

Pagina: 1
Acties:

• sebasmac
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-02 17:01
Beste medetweakers,

Mijn Apple mac pro behzuing is beschadigd aan de zijkant, het is echt heel erg zonde, weet iemand toevallig van jullie of ik bij apple een losse nieuwe kast kan bestellen?

(Kon het nergens vinden op google)

Bedankt!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:30

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Ik zou zeggen, neem contact met ze op?

• ToCuS
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

ToCuS

It begins in the brain!

en anders kan je altijd nog een mooie ApplecaseMod maken..

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-01 04:25

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Misschien niet bij Apple zelf, maar wel bij een onafhankelijk Apple gecertificeerd reparatiebedrijf? Zal wel niet goedkoop zijn, wat voor beschadigingen hebben we het over?

• littlepeli
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-07-2023
ik neem aan dat die er vast wel zijn ergens (waar de mac's gemaakt worden) als er een mac zo erg kapot is dat hij niet mee gemaakt kan worden dan neem ik aan dat ze niet gelijk alles weg gooien.

• iRaptor
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 27-11-2025
Over welke Mac Pro hebben we het eigenlijk? We Love Macs verkoopt namelijk officiële behuizingen van de Mac Pro Early 2008. De prijs is wel even slikken, namelijk $ 599,95 excl. verzendkosten.

• GNOOM172
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-07-2016

GNOOM172

Gewoon een Gnoom

Sebasmac, ga je weer aan het casemodden? Op Ebay staan mooie kasten; http://shop.ebay.nl/i.htm...rksid=p3286.c0.m270.l1313

LED staat toch voor Licht En Duurzaam?

• sabir96
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-11-2022

sabir96

Android Fanboy

aan welke zijkant is de kast beschadigd? als het alleen het zijpaneel is kan je dat waarschijnlijk los bestellen ipv een hele kast. Scheelt waarschijnlijk ook veel in prijs

De man heeft de RUILHANDEL ontdekt en heeft het GELD uitgevonden; De vrouw heeft het GELD ontdekt en toen is alles naar de kloten gegaan.

• sebasmac
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-02 17:01
Nieuwe kast is besteld bij de apple resseler, de oude ga ik waarschijnlijk gebruiken voor een nieuwe casemod ;)

• iRaptor
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 27-11-2025
sebasmac schreef op maandag 01 november 2010 @ 08:38:
Nieuwe kast is besteld bij de apple resseler, de oude ga ik waarschijnlijk gebruiken voor een nieuwe casemod ;)
Heb je de behuizing gewoon bij een Nederlandse Apple Reseller besteld? Hoeveel heeft het je gekost?

• Thomas20
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-01 11:06
sebasmac schreef op maandag 01 november 2010 @ 08:38:
Waarvoor heb je dit topic nou aangemaakt, om vervolgens naar niemand te luisteren en nu alleen je eigen ding wat je gedaan hebt mee te delen? :p 8)7

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:19
iRaptor schreef op maandag 01 november 2010 @ 21:31:
[...]

Heb je de behuizing gewoon bij een Nederlandse Apple Reseller besteld? Hoeveel heeft het je gekost?
Ben ik ook wel benieuwd na :), "heb 3 oude g5 kasten als hackintosh en 1 normale g5 staan"

• elmoxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:08

elmoxx

xx xx xx

Het is een wat schaamteloze advertorial-post maar ik kan het toch niet laten om even deze V&A-add aan te halen.. :o

Festina lente

Pagina: 1