Toon posts:

Mac pro behuizing los kopen bij apple

Pagina: 1
Acties:

• sebasmac
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 16-09 14:47
Beste medetweakers,

Mijn Apple mac pro behzuing is beschadigd aan de zijkant, het is echt heel erg zonde, weet iemand toevallig van jullie of ik bij apple een losse nieuwe kast kan bestellen?

(Kon het nergens vinden op google)

Bedankt!

• DaMarcus
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 17:18

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Ik zou zeggen, neem contact met ze op?

• ToCuS
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 16-09 13:47

ToCuS

It begins in the brain!

en anders kan je altijd nog een mooie ApplecaseMod maken..

• sebastius
  • Registratie: september 2000
  • Nu online

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Misschien niet bij Apple zelf, maar wel bij een onafhankelijk Apple gecertificeerd reparatiebedrijf? Zal wel niet goedkoop zijn, wat voor beschadigingen hebben we het over?

• littlepeli
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 03-08 19:52
ik neem aan dat die er vast wel zijn ergens (waar de mac's gemaakt worden) als er een mac zo erg kapot is dat hij niet mee gemaakt kan worden dan neem ik aan dat ze niet gelijk alles weg gooien.

Alles apple thuis.

• iRaptor
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 10-10-2020

iRaptor

Hmmm...Donut!

Over welke Mac Pro hebben we het eigenlijk? We Love Macs verkoopt namelijk officiële behuizingen van de Mac Pro Early 2008. De prijs is wel even slikken, namelijk $ 599,95 excl. verzendkosten.

Mac Pro (Early 2009) – Mac OS X 10.6 / Windows 7 Ultimate – 2x Intel Xeon X5550 (2,66GHz) – 16GB DDR3 – 4x SAMSUNG HD103SJ (RAID 10) – NVIDIA GeForce GT120 – 2x SuperDrives

• GNOOM172
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 11-07-2016

GNOOM172

Gewoon een Gnoom

Sebasmac, ga je weer aan het casemodden? Op Ebay staan mooie kasten; http://shop.ebay.nl/i.htm...rksid=p3286.c0.m270.l1313

LED staat toch voor Licht En Duurzaam?

• sabir96
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 19-08-2013

sabir96

Android Fanboy

aan welke zijkant is de kast beschadigd? als het alleen het zijpaneel is kan je dat waarschijnlijk los bestellen ipv een hele kast. Scheelt waarschijnlijk ook veel in prijs

De man heeft de RUILHANDEL ontdekt en heeft het GELD uitgevonden; De vrouw heeft het GELD ontdekt en toen is alles naar de kloten gegaan.

• sebasmac
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 16-09 14:47
Nieuwe kast is besteld bij de apple resseler, de oude ga ik waarschijnlijk gebruiken voor een nieuwe casemod ;)

• iRaptor
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 10-10-2020

iRaptor

Hmmm...Donut!

sebasmac schreef op maandag 01 november 2010 @ 08:38:
Nieuwe kast is besteld bij de apple resseler, de oude ga ik waarschijnlijk gebruiken voor een nieuwe casemod ;)
Heb je de behuizing gewoon bij een Nederlandse Apple Reseller besteld? Hoeveel heeft het je gekost?

Mac Pro (Early 2009) – Mac OS X 10.6 / Windows 7 Ultimate – 2x Intel Xeon X5550 (2,66GHz) – 16GB DDR3 – 4x SAMSUNG HD103SJ (RAID 10) – NVIDIA GeForce GT120 – 2x SuperDrives

• Thomas20
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 17-09 11:01
sebasmac schreef op maandag 01 november 2010 @ 08:38:
Waarvoor heb je dit topic nou aangemaakt, om vervolgens naar niemand te luisteren en nu alleen je eigen ding wat je gedaan hebt mee te delen? :p 8)7

• Mektheb
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 21:54
iRaptor schreef op maandag 01 november 2010 @ 21:31:
[...]

Heb je de behuizing gewoon bij een Nederlandse Apple Reseller besteld? Hoeveel heeft het je gekost?
Ben ik ook wel benieuwd na :), "heb 3 oude g5 kasten als hackintosh en 1 normale g5 staan"

• elmoxx
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 05-09 07:50

elmoxx

xx xx xx

Het is een wat schaamteloze advertorial-post maar ik kan het toch niet laten om even deze V&A-add aan te halen.. :o

Mijn photostream

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee