Hallo,
Sinds ongeveer 2 weken loopt mijn laptop regelmatig vast (ongeveer 1x in 3/4 dagen).
Het begint met de muis, die ineens heel veel lagg krijgt, zodat ik onmogelijk iets kan aanklikken.
Dit duurt enkele seconden, waarna windows vastloopt.
Toenjuist, toen hij weer vastliep, kreeg ik een geel scherm (heb ook al blauw, zwart en rood gehad, als ik het mij goed herinner).
Dan moet ik dus de Power knop inhouden tot de laptop uitvalt.
Ik heb mijn laptop enkele weken terug heel opnieuw geïnstalleerd met Windows 7 64-bit, met de juiste drivers.
Ik weet wat goed en wat niet goed is qua downloaden (heb al jaren geen virussen meer gehad).
Ik zal binnenkort toch maar eens een scan laten bollen voor de zekerheid.
Ook had ik vaak photoshop of illustrator van CS5 openstaan, toen hij vastliep. Maar dit draait mijn laptop met gemak dus ik denk dat het daar niet aan ligt.
Nog wat details:
Acer Aspire 6935G
- intel core 2 duo P8400 2,26GHz
- 4GB ddr3 ram geheugen
- nvidia geforce 9600M GT 512MB
- 320GB hardeschijf (nog ruimte zat)
- Windows 7 Ultimate 64-bit
Heb de laptop al bijna 2 jaar. En heeft toch al heel wat uurtjes aangestaan.
Gemiddeld 8u per dag, denk ik. En hier en daar 2 dagen aan een stuk.
Zou hij gewoon versleten zijn? Een echte performance-drop merk ik toch niet hoor... behalve dit probleem dus
Wat moet ik hiermee? (Nogmaals opnieuw Windows 7 installeren, na zo'n korte tijd?)
Bedankt.
Sinds ongeveer 2 weken loopt mijn laptop regelmatig vast (ongeveer 1x in 3/4 dagen).
Het begint met de muis, die ineens heel veel lagg krijgt, zodat ik onmogelijk iets kan aanklikken.
Dit duurt enkele seconden, waarna windows vastloopt.
Toenjuist, toen hij weer vastliep, kreeg ik een geel scherm (heb ook al blauw, zwart en rood gehad, als ik het mij goed herinner).
Dan moet ik dus de Power knop inhouden tot de laptop uitvalt.
Ik heb mijn laptop enkele weken terug heel opnieuw geïnstalleerd met Windows 7 64-bit, met de juiste drivers.
Ik weet wat goed en wat niet goed is qua downloaden (heb al jaren geen virussen meer gehad).
Ik zal binnenkort toch maar eens een scan laten bollen voor de zekerheid.
Ook had ik vaak photoshop of illustrator van CS5 openstaan, toen hij vastliep. Maar dit draait mijn laptop met gemak dus ik denk dat het daar niet aan ligt.
Nog wat details:
Acer Aspire 6935G
- intel core 2 duo P8400 2,26GHz
- 4GB ddr3 ram geheugen
- nvidia geforce 9600M GT 512MB
- 320GB hardeschijf (nog ruimte zat)
- Windows 7 Ultimate 64-bit
Heb de laptop al bijna 2 jaar. En heeft toch al heel wat uurtjes aangestaan.
Gemiddeld 8u per dag, denk ik. En hier en daar 2 dagen aan een stuk.
Zou hij gewoon versleten zijn? Een echte performance-drop merk ik toch niet hoor... behalve dit probleem dus
Wat moet ik hiermee? (Nogmaals opnieuw Windows 7 installeren, na zo'n korte tijd?)
Bedankt.