XMSnet - Problemen met migratie/connectie

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vloerkleed
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-05-2023
Ik heb dus sinds een tijd xmsnet en ben zeer te spreken over hun internet. Nu kan ik alleen sinds begin oktober niet meer met internet connecten en ben ik in een hell van hun helpdesk terecht gekomen.

Volgens hun komt het probleem waarschijnlijk door een netwerk migratie die begin deze maand is uitgevoerd, maar ze weten niet hoe ze het moeten oplossen.

Zijn er hier andere xmsnet gebruikers met hetzelfde probleem? Ik ga nu al me 4e week in zonder internet en krijg bij helpdesk altijd te horen dat ze met terug bellen en er meteen aan gaan werken. Al heb ik dit nu al iets van 20x gehoord. Verder worden mails genegeerd naar de support. Krijg nooit reactie, maar als ik bel hoor ik wel dat ze gelezen zijn.

Ben benieuwd of ze zo met alle klanten om gaan die een probleem hebben, of dat ik toevallig net pech heb en een "moeilijk" probleem heb die ze niet via standaard manier kunnen oplossen. Je merkt wel goed dat je bij zo'n bedrijf gewoon een nummertje bent en geen prioriteit (zelfs na al die weken niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 21:30
XMS heeft een eigen topic waarin je webcare kunt bereiken.

XMS glasvezelinternet voor particulieren deel VIII

Je verhuizingsprobleem kun je het beste bij yoghoi aankaarten, die weet wel waar het issue zit. Het probleem wat jij hebt is waarschijnlijk niet door XMS op te lossen maar ligt bij de netwerkbeheerder. De servicedesk kan het probleem ook niet troubleshooten, daarvoor ligt het te ver buiten hun domein, maar yog heeft al vaker met dat bijltje gehakt. Als het goed is mag dat wat er in jouw geval aan de hand is ook niet meer voorkomen in de toekomst.

[ Voor 42% gewijzigd door denan op 26-10-2010 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chessaaj
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-05-2016
Helaas ben je niet de enige met zeer slechte ervaringen met de helpdesk het afgelopen half jaar. Ik heb sinds september geprobeerd mijn internetabonnement op te zeggen per 30 november en heb hierover zo'n 5 mails en 5 telefoontjes moeten plegen.

Ik heb nog altijd geen enkele bevestiging op papier (lees e-mail) dat mijn berichten zijn aangekomen en dat het is verwerkt, maar ik zag vandaag wel dat mijn teveel betaalde rekeningen sinds 30 november zijn teruggeboekt.

Aan de telefoon vertellen ze je dat je je "geen zorgen moet maken" en dat ze helaas zelf geen bevestiging van ontvangst van het verzoek kunnen versturen. Ze zijn immers de telefoondienst en niet de e-maildienst. Zelfde verhaal ook hier, "ja, ik zie dat uw e-mails zijn gelezen" en daar mag je dan heel blij mee zijn als klant! Ik was jarenlang een bijzonder tevreden klant, juist ook door de goede dienstverlening van de helpdesk, maar het is nu de slechtste dienstverlening die ik ooit mee heb gemaakt.

En nee, hier kunnen ze niet wegkomen met dat ik contact met iemand anders op had moeten nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:56
Chessaaj schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 22:48:
Helaas ben je niet de enige met zeer slechte ervaringen met de helpdesk het afgelopen half jaar. [...]
Zijn (of haar) problemen stammen van meer dan twee jaar geleden. Niet echt het afgelopen half jaar dus.