Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben de laatste tijd genoodzaakt om naar servicenummers (0900) te bellen. Helaas valt dit buiten de bundel waardoor ik niet alleen moet betalen voor het gebruik van het nummer, maar ook voor het bellen met mijn mobiele telefoon.

Zijn er nog abonnementen waarin dit binnen de bundel valt? Kan hier namelijk weinig over vinden. Vroeger zelf een Orange-abbo gehad waar dit zo was, maar dit is heel lang geleden. Ik wil eigenlijk niet betalen voor iets waarvoor ik al betaalt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-10 20:48
Het is volgens mij het hele principe van zo'n 0900 nummer om je er extra voor te laten betalen. Wel zou je eens kunnen kijken op 0900alternatieven.nl om te kijken wel (lokaal) nummer er bij dat 0900 nummer hoort. Grote kans dat die wel binnen je bundel vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

ShitHappens schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 10:37:
Het is volgens mij het hele principe van zo'n 0900 nummer om je er extra voor te laten betalen. Wel zou je eens kunnen kijken op 0900alternatieven.nl om te kijken wel (lokaal) nummer er bij dat 0900 nummer hoort. Grote kans dat die wel binnen je bundel vallen.
Het extra betalen wil hij ook wel, maar het is toch van de zotten dat je niet alleen die extra kosten betaalt maar óók nog eens de buitenbundelkosten per minuut.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

CodeCaster schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 10:38:
[...]

Het extra betalen wil hij ook wel, maar het is toch van de zotten dat je niet alleen die extra kosten betaalt maar óók nog eens de buitenbundelkosten per minuut.
Ja. Ik heb laatst met T-mobile een 0900-nummer gebeld die 0,10 euro per minuut kost. T-Mobile doet er doodleuk nog eens 0,25 euro per minuut bij ;w

Overigens is het bij Hi precies hetzelfde. Lekkere melkkoe.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:57

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gunner schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 10:40:
[...]

Ja. Ik heb laatst met T-mobile een 0900-nummer gebeld die 0,10 euro per minuut kost. T-Mobile doet er doodleuk nog eens 0,25 euro per minuut bij ;w

Precies, dit is dus exact het probleem. Ik heb dus geen vaste lijn dus ik ben genoodzaakt mijn mobiel te gebruiken. Overigens zou het helemaal handig zijn als alles gewoon de bundel valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik heb nog een T-Mobile Flex waarbij 0900 binnen de bundel valt. Helaas zijn die niet meer aan te sluiten.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Overigens bedenk ik met net een oplossing voor dit probleem. Ik gebruik Skype en bel dan naar het nummer voor het buitenland. Moet voor de meeste servicenummers wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-10 22:19

Flappiewappie

Hier nog meer

Gunner schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 10:40:
[...]

Nog leuker is 0900-8844, zeggen ze standaard tarief, en dan lekker het buiten de bundel tarief plukken. Volgende keer bel ik wel 112. Tis zelf tuig (8844)

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:40

netblade

Sunrise

Leuk hé 'veel' keus hebben. Die NMA is ook maar een slappe hap partij die alle overnames zo ongeveer goedkeurt. Terug met die licenties van Orange en Telfort, voor een symbolisch bedrag van bijvoorbeeld 1 euro weggeven aan de beste kandidaat en hoppa 2 nieuwe GSM/UMTS operators erbij, laat de huidige boevenbende maar barsten met hun prijsafspraken.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:04
netblade schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 13:31:
Leuk hé 'veel' keus hebben. Die NMA is ook maar een slappe hap partij die alle overnames zo ongeveer goedkeurt. Terug met die licenties van Orange en Telfort, voor een symbolisch bedrag van bijvoorbeeld 1 euro weggeven aan de beste kandidaat en hoppa 2 nieuwe GSM/UMTS operators erbij, laat de huidige boevenbende maar barsten met hun prijsafspraken.
In combinatie met je ondertitel is deze opmerking niet serieus te nemen...

Het staat iedere operator vrij dit binnen de bundel op te nemen. En als daar zoveel vraag naar was, gebeurde dat ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:40

netblade

Sunrise

418O2 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 13:34:
[...]

In combinatie met je ondertitel is deze opmerking niet serieus te nemen...

Het staat iedere operator vrij dit binnen de bundel op te nemen. En als daar zoveel vraag naar was, gebeurde dat ook wel.
Nee het gaat om de centen, ze verdienen er niks aan, ik heb bv T-Mobile flex en daar zit alles (net als bij het oude Orange) wat je verbruikt in de bundel. Na de wegval/overname van Orange hadden ze dit niet meer nodig. En na 2 jaar hebben ze dan die bundel ook afgekapt. Er waren 1,3 miljoen Orange abonnees die gebruik maakten van zo'n bundel. Maar gezien de meeste Nederlanders (met alle respect) veel te nuchter zijn om hun bek open te trekken als iets ze niet bevalt verandert er ook weinig ja (of het interesseert ze niks omdat ze alleen maar een 'gratis' mobielje willen). En kijk eens om je heen, elke provider bied nagenoeg dezelfde abo's dezelfde tarieven en de zelfde adertjes.
Maargoed het zal wel aan mij liggen.

[ Voor 3% gewijzigd door netblade op 27-10-2010 13:41 ]

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:04
Ja, de wereld draait nu eenmaal om geld. En als het uit kon om dit in de bundel op te nemen (commercieel gezien) zou dat echt wel gebeuren. Want dan zouden ze meer geld verdienen en het zijn organisaties die er op zijn gericht geld te verdienen.

Zo werkt de wereld nu eenmaal, althans; onze wereld.
Pagina: 1