Toon posts:

Niet te warm??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

mijn AMB TB 800 word ong 60 graden is dat niet tewarm.
Hij is niet overclocken wel van plan ..!!
:)

mzzl

• acidfever
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-01-2024

acidfever

I am allready working!

Als ie idle 60 graden wordt is dat zeker wel aan de warme kant. Zker voor een 800 mhz....

Mijn 1200 wordt idle 38 graden (49 zonder de register tweak). Dan kun je dus wel zeggen dat je beter een andere koeler kan aanschaffen (of checken of je huidige er wel echt goed op zit)

A.

• Splatter
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-11-2021
mijn TB 900@1000 wordt stressed maar 42 graden dus dan zou ik toch maar een andere koeler kopen... (ik heb een superrrorbbbb van ThermalTake)

• Xoverride
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-07 10:32

Xoverride

sabai sabai

Dat lijkt mij wel een beetje erg warm voor een 800. Ik heb zelf een AMD ATHLON 1Ghz met een standaard voeding koeler en een Sunon aan de achterkant als extra.

In stress mode word ie ongeveer 48C dat vind ik zelfs al aardig hoog en ga daarom ook nog het een en ander moden. Als ik jou was zou ik je case eens flink onder handen nemen.*D

Verwijderd

Topicstarter
Wat kan ik het beste aanpassen..
en wat voor cooler kan ik het beste kopen
Ik had zelf een Super Orb in gedachte???
Ik heb nu z'n standaard coeler er op..!:(

alle tips zijn welkom.. !!! :)

Verwijderd

Ik heb zelf een Duron 650@950. Stressed wordt deze 33 graden. (systeem 22) Ik heb een standaard Coolermaster cooler, daar heb ik die roze pad vanaf gehaald, en koelpasta op gegooid. Wat ik er wel bij moet zeggen is dat de kast op ligt met een extra 8x8 cm cooler schuin over de cooler, voor extra airflow. Verder ligt er nog een 30cm fan van de HEMA te ronken. Het maak een tering lawaai :( maar dan heb je ook wat :)
Ps als de kast dicht is, en alleen de processor cooler en de drie 8x8 fans dan hoor je hem bijna niet, en is hij 42 graden stressed.

Verwijderd

Wat voor moederbord heb je?? Een KT7??
Als je die hebt dan zou ik geen Superorb kopen, ten eerste is het een K#T cooler (lees de reviews) en ten tweede mol je je CPU en Elco`s naast je socket ermee. Als je niet gaat overclocken dan moet je gewoon een Coolermaster kopen, als je gaat overclocken koop dan een Thermosonic cooler.
www.thermosonic.com

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:05
leipo.....speciaal voor de abit kt7 en consorten is er de Afbeeldingslocatie: http://www.thermaltake.com/images/superorbp1.gif

mini superorb !!!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:19

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Super Orb?
Nee dankje, maakt mij toch ietsje teveel lawaai t.o.v de koelkapaciteiten. :(

Iemand kopen? :P

Whatever.

• basjuh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:40
WElke registry tweak? Ik Heb gisteren op mijn opgefokte Duron de koelpasta die standaard op de koeler zit eraf gehaald, en een oude mmx koeler op de buitenkant van me kast geschroefd, ter hoogte van de processor. Deze trekt heel zachtjes de warme lucht bij me proc en voeding vandaan. Scheelde me al 2 graden. Ik haal er nog een koeler bij, die ik in de zijkant van me kast t.h.v. de proc. lucht erin laat blazen. Zou iemand die reg tweak nog even kunnen neerzetten? De search werkt nog niet. Iemand nog ideeen, om mijn systeem koeler te krijgen>? Ik ben bang, dat van de zomer, als de temperatuur buiten stijgt, mijn zolderkamer erg warm wordt. Ik wil koeler, zonde rmeteen meteen peltier of andere fans om me kop heen geslingerd te krijgen. Oftewel. Ik zoek een alternaief, om de temp flink te laten zakken, zonder de processor am sich nog beter te koelen....8-)

Weet t soms wel beter

Verwijderd

Topicstarter
IK HEB EEN A7V..
MAAR DAT HEB IK AL VERMELD..

CHECK SPEC.SSS

Verwijderd

Topicstarter
zijn er ook nog testen van coolers?
Pagina: 1