Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocola
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:51
Gegroet mede-Tweakers en geïnteresseerden in de virtualisatie,

Zoals inmiddels al wel bekend is komt Brian Madden naar Nederland om een presentatie te geven. Het gaat - zoals altijd - over desktop virtualisatie en het thema van deze bijeenkomst zal zijn: De Geheimen van Succesvolle Desktopvirtualisatie.

Voor ons is het erg nuttig omdat we bezig zijn met een technische businesscase over virtualisatie voor een groot ziekenhuis. Ik heb vernomen dat er ook wat bedrijven zullen komen en dat de interesse bijzonder groot was waardoor er uitgeweken is naar Het Renaissance Hotel (voorheen kleinere locatie).

Hieronder nog wat aanvullende informatie :):

Datum:
3 november 2010

Waar:
Het Renaissance Hotel
'De Koepelkerk'
Kattengat 1
1012 SZ Amsterdam

Bereikbaar vanaf Amsterdam Centraal, is vijf minuutjes lopen of voor de die-hard desktopper is er ook een tram.

Conferentie:
De Geheimen van Succesvolle Desktopvirtualisatie

Aanmelden:
http://www.quest.com/events/listdetails.aspx?ContentID=12355

Programma:
12.15 Registratie & lunch
12.45 Executive welkomstwoord: James Freeman
13.00 Presentatie: Brian Madden
14.15 Pauze
14.30 Presentatie: Michel Roth
15.15 Q & A panel
16.00 Sluiting

Voor mensen die het interessant vinden kan dit een hele interessante aangelegenheid zijn om bij aanwezig te zijn ;). Ik vroeg mij af welke twiekers er allemaal gaan *O* .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Kosten? :) dat mis ik in je verhaaltje..

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Kosten zijn er, zoals ik zie, niet bij deze conferentie.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Voor zover ik kon zien ook niet, en in dat geval is het natuurlijk te mooi om te laten lopen. Ik heb me aangemeld :) Het is al weer 5 jaar geleden dat ik Brian heb horen spreken.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:07
sanfranjake schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 20:33:
Voor zover ik kon zien ook niet, en in dat geval is het natuurlijk te mooi om te laten lopen. Ik heb me aangemeld :) Het is al weer 5 jaar geleden dat ik Brian heb horen spreken.
3 jaar kerel, ik was er immers ook bij in Amsterdam destijds :) (ticket had je nog van mij weet je nog ;) )

[ Voor 5% gewijzigd door Zwelgje op 26-10-2010 21:04 ]

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Powershell schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:04:
[...]

3 jaar kerel, ik was er immers ook bij in Amsterdam destijds :) (ticket had je nog van mij weet je nog ;) )
Hmm zo kort pas... ik had het gevoel dat het langer geleden was maar idd nu ik in de agenda kijk, je hebt helemaal gelijk :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razwer
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-08 11:11
bah, ik ga al naar de storage expo in de jaarbeurs die dag, heb al afspraken staan, anders had ik ook wel ff komen buurten.

Newton's 3rd law of motion. Amateur moraalridder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garak
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-05 02:05
ik ga ook heen, ben wel benieuwd, vind VDI nogsteeds maar zeer beperkt bruikbaar. Ben trouwens ook bij briforum amsterdam geweest paar jaar geleden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocola
Het klopt inderdaad dat er geen kosten zijn. Je zult er alleen moeten komen ;-).

Wij gaan ook inderdaad naar die expo in de Jaarbeurs utrecht maar zullen hier na een paar uur al weggaan om naar Brian te gaan.

Er zullen toch vast wel meer Tweakers geïnteresseerd zijn in deze presentatie?

Ik hoorde net van Quest (ze kwamen hier op bedrijfsbezoek en zijn tevens organisatoren van Brian Madden) dat er al 200 aanmeldingen zijn en dat het een algemeen verhaal zal worden dat niet gerelateerd is aan Quest, zoals het hoort.

Het is jammer dat het tegelijk met die beurs in Utrecht valt maar Brian is dinsdag in Londen en donderdag in Madrid dus dat scheen moeilijk te gaan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:07
effectief geeft brian maar een praatje van 60 minuten. dat is voor mij niet de moeite waard om heen te gaan. en daar komt bij dat die man over dingen praat die mij al lang duidelijk zijn en welke ik ook wel van internet kan halen

mgoed die man is goed in het brengen van een verhaaltje, dat kan ie goed en hij verdient er goed geld mee (10.000 per optreden, heb er eens naar gevraagd) :X

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocola
Powershell schreef op maandag 01 november 2010 @ 12:44:
effectief geeft brian maar een praatje van 60 minuten. dat is voor mij niet de moeite waard om heen te gaan. en daar komt bij dat die man over dingen praat die mij al lang duidelijk zijn en welke ik ook wel van internet kan halen

mgoed die man is goed in het brengen van een verhaaltje, dat kan ie goed en hij verdient er goed geld mee (10.000 per optreden, heb er eens naar gevraagd) :X
Hij verdient verre van slecht inderdaad, dat is in ieder geval één dat dat hij zeer goed doet en kan _/-\o_ . Toch wel leuk dat hij komt, ik lees veel op zijn website dus dan is dit natuurlijk de moeite wel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Was leuke presentatie, wat vreemde plaatjes maar leuk om naar te luisteren. Niet veel nieuws helaas als je z'n blog volgt, maar toch interessant het zo te horen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocola
Tsurany schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:31:
Was leuke presentatie, wat vreemde plaatjes maar leuk om naar te luisteren. Niet veel nieuws helaas als je z'n blog volgt, maar toch interessant het zo te horen.
Agreed. Veel plaatjes waren op zijn minst enigszins discutabel, desalniettemin toch een leuke presentatie. Naderhand heb ik nog een tijd met hem nagepraat over virtualisatie met Red Hat en toen werd het pas echt interessant.
Pagina: 1