Gegroet mede-Tweakers en geïnteresseerden in de virtualisatie,
Zoals inmiddels al wel bekend is komt Brian Madden naar Nederland om een presentatie te geven. Het gaat - zoals altijd - over desktop virtualisatie en het thema van deze bijeenkomst zal zijn: De Geheimen van Succesvolle Desktopvirtualisatie.
Voor ons is het erg nuttig omdat we bezig zijn met een technische businesscase over virtualisatie voor een groot ziekenhuis. Ik heb vernomen dat er ook wat bedrijven zullen komen en dat de interesse bijzonder groot was waardoor er uitgeweken is naar Het Renaissance Hotel (voorheen kleinere locatie).
Hieronder nog wat aanvullende informatie :):
Datum:
3 november 2010
Waar:
Het Renaissance Hotel
'De Koepelkerk'
Kattengat 1
1012 SZ Amsterdam
Bereikbaar vanaf Amsterdam Centraal, is vijf minuutjes lopen of voor de die-hard desktopper is er ook een tram.
Conferentie:
De Geheimen van Succesvolle Desktopvirtualisatie
Aanmelden:
http://www.quest.com/events/listdetails.aspx?ContentID=12355
Programma:
12.15 Registratie & lunch
12.45 Executive welkomstwoord: James Freeman
13.00 Presentatie: Brian Madden
14.15 Pauze
14.30 Presentatie: Michel Roth
15.15 Q & A panel
16.00 Sluiting
Voor mensen die het interessant vinden kan dit een hele interessante aangelegenheid zijn om bij aanwezig te zijn
. Ik vroeg mij af welke twiekers er allemaal gaan
.
Zoals inmiddels al wel bekend is komt Brian Madden naar Nederland om een presentatie te geven. Het gaat - zoals altijd - over desktop virtualisatie en het thema van deze bijeenkomst zal zijn: De Geheimen van Succesvolle Desktopvirtualisatie.
Voor ons is het erg nuttig omdat we bezig zijn met een technische businesscase over virtualisatie voor een groot ziekenhuis. Ik heb vernomen dat er ook wat bedrijven zullen komen en dat de interesse bijzonder groot was waardoor er uitgeweken is naar Het Renaissance Hotel (voorheen kleinere locatie).
Hieronder nog wat aanvullende informatie :):
Datum:
3 november 2010
Waar:
Het Renaissance Hotel
'De Koepelkerk'
Kattengat 1
1012 SZ Amsterdam
Bereikbaar vanaf Amsterdam Centraal, is vijf minuutjes lopen of voor de die-hard desktopper is er ook een tram.
Conferentie:
De Geheimen van Succesvolle Desktopvirtualisatie
Aanmelden:
http://www.quest.com/events/listdetails.aspx?ContentID=12355
Programma:
12.15 Registratie & lunch
12.45 Executive welkomstwoord: James Freeman
13.00 Presentatie: Brian Madden
14.15 Pauze
14.30 Presentatie: Michel Roth
15.15 Q & A panel
16.00 Sluiting
Voor mensen die het interessant vinden kan dit een hele interessante aangelegenheid zijn om bij aanwezig te zijn