Toon posts:

McAfee bakt ze wel erg bruin...

Pagina: 1
Acties:
  • 399 views

• notsonewbie
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 20-05 18:40

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
Wat ik nu net meemaak...! En dus DDS en ALLE DDS gebruikers met actieve subdomeinen of zelfs maar virtuele drives aldaar !!

Of ik even mijn remote software voor familie hulp wil verwijderen. Uit mijn virtuele drive map.
Want mcafee site advisor wil die niet als false positive zien maar als threat. Het staat er al sinds 2004 en word af en toe gebruikt zonder dat antivirus gek wordt of vreemde poorten openen e.d.

DUS wat doet mcaffee dan : HEEL *naam*.dds.nl 'geblacklist door mcafee site advisor !!!

Willen ze de eigen markt voor remote hulp van bedrijven en zelfs particulieren onderling via de providers straffen? DDS had het al over reputatie schade...

[Voor 69% gewijzigd door notsonewbie op 26-10-2010 15:12. Reden: vollediger uitleg]

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 01:17

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Groen?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• CodeCaster
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

👌👀 good shit ✔💯

Ok!

As always, we are nailed to a cross of our own construction.

• Nightspirit
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 28-06-2014
DDS was vroeger erg cool :Y

Wat is het doel van dit topic?

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
NiGhTsPiRiT schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:10:
DDS was vroeger erg cool :Y

Wat is het doel van dit topic?
Zie eerste bericht. Na edit meer tekst en uitleg nu ...
Nieuws in wording? of is dit al vaker voorgevallen en dus normaal? Voor mij / omgeving is het nieuw !

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

• CodeCaster
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

👌👀 good shit ✔💯

notsonewbie schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:13:
[...]

Zie eerste bericht. Na edit meer tekst en uitleg nu ...
Nieuws in wording? of is dit al vaker voorgevallen en dus normaal? Voor mij / omgeving is het nieuw !
Niks nieuws aan false positives en al helemaal niet in remote control software.

As always, we are nailed to a cross of our own construction.

• Hooglander1
  • Registratie: september 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Nieuwssubmitjes kan je hier kwijt: http://tweakers.net/etc.dsp?Action=Newssubmit

En als je je tekst wat leesbaarder probeert te brengen zou dat vast ook helpen.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
CodeCaster schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:18:
[...]

Niks nieuws aan false positives en al helemaal niet in remote control software.
Ik doel op: bedrijf x (nu mcafee) die gelijk bij 1 detectie, bovendien een onzin detectie, een HEEL domein diens SUB's dermate kwalificeert dat _niemand_ met siteadvisor software nog een DDS map/sub kan bezoeken... !

• Maverick
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 20:33
Hoe je het voor elkaar krijgt om als gebruiker sinds 2002 met bijna 1000 posts zulke belachelijke onzin te posten is mij echt een raadsel 8)7

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Joost
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 20-08 16:20
Ik snap je niet :'(

Ik ben helemaal geen stagiair

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
Hooglander1 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:19:
Nieuwssubmitjes kan je hier kwijt: http://tweakers.net/etc.dsp?Action=Newssubmit

En als je je tekst wat leesbaarder probeert te brengen zou dat vast ook helpen.
Tja dat was er nog niet, maar door jouw idee heb ik de submit gedaan met als url, dit topic.

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
Stel je hebt een map op internet provider DDS.
Aldaar heb je een programma dat je wel eens gebruikt met familie.
Dan komt mcafee dat ineens tegen en die besluit : via siteadvisor (dus mcafee klanten met hun software) kan niemand meer op dds sub pagina's en mappen komen.

Anders gezegd: er staat in jouw straat een auto fout geparkeert aldus de dorpswacht, hij staat helemaal niet fout geparkeert, maar toch,,,, en vervolgens sleept de gemeente ALLE wagens uit je straat weg.

Ik snap niet wat er moeilijk is aan de feiten die ik hier gewoon lijstgewijze noem...?

• Nightspirit
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 28-06-2014
Remote (beheer) software is een potentieel risico, McAfee wil haar gebruikers daartegen beschermen. DDS wil niet dat McAfee gebruikers hun websites niet meer kunnen bezoeken en vraagt je de software te verwijderen.

Ik zie zover geen problemen })

• Rataplan
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Staat al een eeuwigheid naast elk nieuwsartikel, in het 'Over Tweakers.net'-submenu, in de Tweakers.net FAQ en nog wel op een paar plaatsen.
maar door jouw idee heb ik de submit gedaan met als url, dit topic.
Ik hoop dat dat iets gestructureerder is aangepakt dan dit topic. Desalniettemin wil ik de geachte respondenten hierboven ook maar weer 'ns op Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics wijzen.

Voordat we hier concreet op de materie ingaan - het heet hier wel Geachte Redactie en niet bijvoorbeeld Client Software Algemeen of Internetproviders en Hosting - hang ik er verder wat preventief sluitwerk op.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee