Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?
De titel dekt de lading van het artikel prima. Wij hebben ervoor gekozen uit de door het CBS gemelde cijfers iets te gebruiken dat onze doelgroep mogelijk meer aanspreekt. Persberichten integraal overnemen doen we uiteraard nooit: we proberen de informatie in de juiste of in onze ogen meer relevante context te plaatsen.
Op verzoek titelfixje
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Met alle respect Wilbert, maar driekwart van het artikel gaat over de bezorgdheid over en maatregelen tegen online dreigingen en dan zeg je doodleukWilbert de Vries schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:47:
De titel dekt de lading van het artikel prima. Wij hebben ervoor gekozen uit de door het CBS gemelde cijfers iets te gebruiken dat onze doelgroep mogelijk meer aanspreekt. Persberichten integraal overnemen doen we uiteraard nooit: we proberen de informatie in de juiste of in onze ogen meer relevante context te plaatsen.
Toen ik dit topic maakte besefte ik ook wel dat jullie een titel aanpassen aan de nieuwsgierigheid van tweakers, maar deze vind ik simpelweg te los staan.
Overigens geef ik ook aan om de titel van CBS over te nemen, uiteraard niet om het artikel integraal over te nemen zoals je blijkbaar verondersteld.
Je hebt al aangegeven waarom hiervoor gekozen is, dus het heeft geen zin om hier enige ophef over te maken, maar besef aub wel dat misleidende of fancy titels die (oke: 'in mijn ogen') de lading niet dekken sowieso door mij niet in dank worden afgenomen.
Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?