Toon posts:

[W7] Taalbalk probleem met OEM Medion software & drivers.

Pagina: 1
Acties:

• Windows07|IA
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 29-10-2010
PROBLEEM OPGELOST DOOR: D4NG3R

Oplossing:
Bios resetten door Optimalized default te selecteren! :D
Dankjewel D4NG3R! :D

Hallo,

Ik heb nu al op twee forums dit probleem gepost en ben er nog niet uitgekomen.
Ik denk dat jullie echt mijn laatste hoop zijn.

Ik heb een groot taakbalk probleem, als ik iets open, duurt het lang voor het op de taakbalk
tevoorschijn komt en als ik een ander progje open krijg ik een lijn te zien en over het algemeen loopt
het vast en is het traag. Die lijntjes kun je overigens selecteren, het is bijv ik open internet explorer en daarna paint, dat streepje is paint. Als ik erop klik komt paint tevoorschijn.
En als ik internet explorer afsluit blijft de internet teken er gewoon staan net als normaal maar dan zonder een naam.

Hier heb ik wat screenshots om het hopelijk te verduidelijken:

Screenshot 1:

Screenshot 2:

Screenshot 3:

Wat ik allemaal al geprobeerd heb:
-Ik heb windows meerdere malen opnieuw geïnstalleerd.
-Heb videokaart drivers geïnstalleerd, directX.
-Ccleaner registry gecleaned.
-Windows 7 customizer geprobeerd.
-Transparantie verminderd/verwijderd.
-Aero en basic theme gewisseld.
- Reperatie install:
http://www.sevenforums.co.../3413-repair-install.html

Ik ben er nu al 2 dagen mee aan de gang, ik heb Medion gesproken en die zei dat het blijkbaar mijn schuld is
terwijl ik echt alleen hun cd's heb gebruikt! Blijkbaar mocht ik niet formateren, met hun CD en moet ik 65 euro betalen om het te maken.

Dit is toch echt belachelijk gewoon?! :(
Ik heb alleen maar hun installatie CD gebruikt en de drivers geïnstalleerd die erbij waren en dan mag ik
65 euro betalen?!

Ik koop echt nooit meer een Medion, eerste en laatste keer.
En ik raad het mensen ook echt af, die hulpdienst is echt slecht.

Dank je voor het lezen, ik hoop dat je me kan helpen!

Met vriendelijke groeten,

Windows07

[Voor 5% gewijzigd door Windows07|IA op 26-10-2010 15:59]

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 00:10
Heb je al eens een restorepoint teruggezet?

waarom zou dit precies de schuld van Medion zijn? Je kan hier wel zielig doen, maar Medion kan er maar bar weinig aan doen als windows raar doet. Tenzij het een hardwareprobleem is, maar dat lijkt me niet.

But if I offended you | Good | 'Cause I still don't give a f*ck
Hou eens op met die auto-analogieen mensen
AMD Ryzen 2700x - Asus 3090 TUF OC - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - Aoc 27" 1440p 144hz - Samsung g9 49" 32:9

• Flappiewappie
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 21-09 02:29

Flappiewappie

Hier nog meer

Blijkbaar weet Medion wat het is, dus ik zou het hun vragen.

En het dan zelf oplossen.

Hier staat wat

• citruspers
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 22:15
Je hebt al aardig wat gedaan, ik kan alleen nog een verse installatie met een officiele win7 dvd bedenken.

I'm a photographer, not a terrorist

• CherandarGuard
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 09-08 12:30
Heb je meerdere verschillende versies van je videokaart drivers geprobeerd? Misschien is het een probleem in de combinatie video hardware + specifieke driver. Zou niet de eerste keer zijn.

• Tukk
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 21-09 16:51

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Medion hoeft niet per se de schuldige te zijn, eisen dat ze gratis jouw softwareprobleem oplossen is IMHO niet terecht.

wat heb je allemaal draaien, wat wordt er allemaal gestart als je boot?

Kun je meuk: HijackThis 2.0.4 draaien en het resultaat posten?

Ik heb het vermoeden, doordat jij meld dat het traag draait, dat het niet een driver probleem voor je grafische kaart is.

Laat maar, het was voor mij niet duidelijk dat het ging om een compleet nieuw geinstalleerde windows-installatie.

[Voor 11% gewijzigd door Tukk op 26-10-2010 13:51]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• Windows07|IA
Catch22 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:44:
Heb je al eens een restorepoint teruggezet?

waarom zou dit precies de schuld van Medion zijn? Je kan hier wel zielig doen, maar Medion kan er maar bar weinig aan doen als windows raar doet. Tenzij het een hardwareprobleem is, maar dat lijkt me niet.
Ik heb geen restore point, ik heb echt alles geformateerd en opnieuw geïnstalleerd met de Windows 7 CD die ik erbij kreeg van Medion toen ik deze computer kocht.

En ik probeer anderen ook hiervan te laten leren, ik heb nu best een kut ervaring met Medion. Want ik vind
dat als ik alleen hun cd's heb gebruikt dat mijn pc het gewoon zou moeten doen en niet dat mijn taakbalk
opeens zo raar doet.

• Rmg
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 02:19
Heb je al eens windows update gedraait?

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 22:03

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Je hebt dus een schone windows installatie.. Heb je wel je videodrivers (Nieuwste van het internet!) gedownload en geinstalleerd...? Want Aero werkt niet zonder videodrivers... Ook andere problemen die je hier vermeld doen me denken aan een systeem zonder drivers.

Welk medion systeem gaat het eigenlijk over?

Owja, en wat medion zegt is trouwens 100% kloppend: Wat de gebruiker aan SOFTWARE verneukt is zijn eigen probleem, of word betaald opgelost. Als er HARDWARE kapot gaat moeten ze dit binnen de garantieperiode gratis vergoeden (mits de gebruiker het niet zelf heeft gedaan)

[Voor 38% gewijzigd door D4NG3R op 26-10-2010 13:52]

• harmen1987
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 22-09 14:51
Misschien nieuwe chipsetdrivers installeren?

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 23:36
Trouwens apart dat het probleem zich blijft voordoen wanneer je helemaal schoon installeert.
Vanaf wanneer krijg je dit probleem? Al direct bij de eerste keer opstarten?
Mocht dit bij een schone installatie al gelijk gebeuren, dan kan ik me niet voorstellen dat het aan de gebruiker ligt.

Lijkt mij haast een grafische driver probleem.

• Windows07|IA
D4NG3R schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:50:
Je hebt dus een schone windows installatie.. Heb je wel je videodrivers (Nieuwste van het internet!) gedownload en geinstalleerd...? Want Aero werkt niet zonder videodrivers... Ook andere problemen die je hier vermeld doen me denken aan een systeem zonder drivers.

Welk medion systeem gaat het eigenlijk over?

Owja, en wat medion zegt is trouwens 100% kloppend: Wat de gebruiker aan SOFTWARE verneukt is zijn eigen probleem, of word betaald opgelost. Als er HARDWARE kapot gaat moeten ze dit binnen de garantieperiode gratis vergoeden (mits de gebruiker het niet zelf heeft gedaan)
Medion Akoya P6310 D (MD8342)

• Barleone
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 22:04
Dit klinkt als een probleem met de installatie van de Medion cd. Na meerdere herinstallaties nog steeds zo'n supervaag probleem hebben lijkt me echt niet jouw fout.
Probeer eens een officiële Windows 7 dvd te gebruiken voor een verse installatie. En probeer daarbij ook de nieuwste drivers voor je hardware (grafische kaart etc.) te downloaden en installeren.
Het is me niet helemaal duidelijk of dit een nieuwe pc is die je net hebt gekocht. Als dat zo is, dan moet je simpelweg met je (wettelijke) garantie kunnen eisen dat Medion het probleem gratis oplost.

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

• AzzKickah
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 01:56

AzzKickah

06-CENSORED

Doe eens een rechter muisklik op je taakbalk, dan Eigenschappen of Properties en speel dan eens met deze settings:

En kijk wat de taskbar doet met verschillende instellingen.

[Voor 15% gewijzigd door AzzKickah op 26-10-2010 13:57]

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Ik neem aan dat jij een 64 bits besturingssysteem hebt? (4.5GB geheugen - 4GB ram + 512MB videogeheugen)

Zo ja: hier de drivers downloaden en installeren
http://sites.amd.com/us/g...Pages/radeon_win7-64.aspx

Zo nee: Hiero
http://sites.amd.com/us/g...Pages/radeon_win7-32.aspx

Als je geen 64 bits besturingssyteem hebt adviseer ik je deze snel te installeren, je kan gewoon je x32 code gebruiken hiervoor :) .

[Voor 18% gewijzigd door D4NG3R op 26-10-2010 13:59]

• Windows07|IA
Arunia schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:55:
Trouwens apart dat het probleem zich blijft voordoen wanneer je helemaal schoon installeert.
Vanaf wanneer krijg je dit probleem? Al direct bij de eerste keer opstarten?
Mocht dit bij een schone installatie al gelijk gebeuren, dan kan ik me niet voorstellen dat het aan de gebruiker ligt.

Lijkt mij haast een grafische driver probleem.
Ik download nu alle mogelijke drivers van het internet voor mijn videokaart. =)

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Er is maar 1 driver nodig..? Die ik je aanwees..?

Op de pagina moet je alleen "Catalyst Software Suite" downloaden, de rest niet.

[Voor 45% gewijzigd door D4NG3R op 26-10-2010 14:02]

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Toch zeg ik: het ligt niet aan de driver.

Zonder video-driver krijg je echt wel een normale taakbalk (zonder Aero) hoor.

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

@ Azzkickah, kijk je nog raar van op :+.. Een poging waard is het sowieso wel om even te proberen, want het is 5 mins werk (teminste..Voor mij)

• Soundstorm2010
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 30-08 14:25

Niet aanzetten tot - lees Het algemeen beleid nog maar een keer door als je me niet gelooft.

[Voor 80% gewijzigd door alt-92 op 26-10-2010 20:22]

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My Specs // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

• d-Frag
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 22:52

d-Frag

74% completed

Wat ik zou doen:

1. Schoon installeren met de software die Medion heeft geleverd (geen internet connectie maken).
2. Bestaat het probleem in deze situatie => zeer waarschijnlijk hardware, laat Medion het voor je uitzoeken.
3. Bestaat het probleem niet
=> Windows Update draaien en testen of alles nog werkt
=> Herstarten (indien nog niet gedaan door W. update)
=> Drivers naar de laatste versie upgraden (1 voor 1!)
=> Herstarten
=> Testen
=> Volgende driver installeren

En zo verder tot of alles geïnstalleerd is en werkt of je de probleemmaker hebt gevonden.
Succes!
Daarom ook een schone installatie, zo is het geleverd en zo behoord het probleemloos te werken.
Dan kan je als klant ook nooit het verwijt krijgen dat het iets met software was..

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

• Soundstorm2010
d-Frag schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:07:
Wat ik zou doen:

Daarom ook een schone installatie, zo is het geleverd en zo behoord het probleemloos te werken.
Dan kan je als klant ook nooit het verwijt krijgen dat het iets met software was..
Voortaan eerst goed lezen... Dit heeft tie gedaan en ook alle drivers geinstalleerd dat mee werdt geleverd met de Medion PC..

Wat je ook btw kan bekijken is of er een foutmelding wordt gegeven in je dump of logboeks die je onder Start > Bureau-accessoires > systeembeheer (kan vinden)

En post ze hier met eventuele screenshots

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My Specs // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

• d-Frag
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 22:52

d-Frag

74% completed

Soundstorm2010 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:10:
[...]

Voortaan eerst goed lezen... Dit heeft tie gedaan en ook alle drivers geinstalleerd dat mee werkt geleverd met de Medion PC..

Wat je ook btw kan bekijken is of er een foutmelding wordt gegeven in je dump of logboeks die je onder Start > Bureau-accessoires > systeembeheer (kan vinden)

En post ze hier met eventuele screenshots
Als op dat punt de pc al problemen heeft is er dus een reparatieverplichting voor Medion, als je software in een pakket bundelt behoort deze redelijkerwijs probleemloos te werken en is een kulverhaal over software is ter verantwoording van de klant niet van toepassing...

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

• Windows07|IA
D4NG3R schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:01:
Er is maar 1 driver nodig..? Die ik je aanwees..?

Op de pagina moet je alleen "Catalyst Software Suite" downloaden, de rest niet.
Ik heb alle drivers gedownload, het werkt helaas nog steeds niet.

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Windows07 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:16:
[...]

Ik heb alle drivers gedownload, het werkt helaas nog steeds niet.
Heb je geprobeerd wat ik zei?
Ben erg benieuwd namelijk.

• w-dev
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 31-08 20:41
Probeer eens een ubuntu live-cd bijvoorbeeld, dan kun je de hardware waarschijnlijk uitsluiten als oorzaak.
Verder raad ik je aan om eens een andere installatie dvd te proberen.

• Windows07|IA
AzzKickah schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:20:
[...]

Heb je geprobeerd wat ik zei?
Ben erg benieuwd namelijk.
de Aero schakelt zichzelf steeds uit bij mij, geen idee waarom.
Ik heb alle drivers geïnstalleerd.

• Brummetje
  • Registratie: december 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Persoonlijk zou ik eerst even een schone Windows 7 installatie erop zetten, dus niet een medion installatie... Dan weet je in ieder geval zeker dat het niet aan je installatie ligt. Drivers lijkt me echt heel sterk, dat XP en Vista die problemen hadden oke, maar Windows 7 installeert altijd de standaard drivers en dat werkt eigenlijk altijd wel.

• Windows07|IA
Brummetje schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:28:
Persoonlijk zou ik eerst even een schone Windows 7 installatie erop zetten, dus niet een medion installatie... Dan weet je in ieder geval zeker dat het niet aan je installatie ligt. Drivers lijkt me echt heel sterk, dat XP en Vista die problemen hadden oke, maar Windows 7 installeert altijd de standaard drivers en dat werkt eigenlijk altijd wel.
Ik heb windows XP geprobeerd, maar dat accepteert die niet, krijg ik een error.
Maar ik zal eens een windows 7 ultimate proberen

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Windows07 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:24:
[...]

de Aero schakelt zichzelf steeds uit bij mij, geen idee waarom.
Ik heb alle drivers geïnstalleerd.
? :?

Ik heb het niet over Aero aan of uit zetten.

• Umbrah
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 01:20

Umbrah

The Incredible MapMan

Gezien het feit dat de TS een Medion PC gekocht heeft en erg summier is in zijn specs, ga ik er vanuit dat hij niet bijster veel er vanaf weet. Ik ga voor het gemak er van uit dat de TS met legale CD's en DVD's bezig is geweest, en dat hij zijn S-ATA schijf op Legacy IDE heeft gezet voordat hij Windows XP ging proberen, omdat XP geen AHCI ondersteunt.

Gezien de crashes in XP en het gekke gedrag van Aero heb ik mijn twijfels over de hardware, en dus raad ik de TS ook aan om de Hangen & Opstartproblemen troubleshooter door te lopen. Test het geheugen, de harddrive en de Videokaart of IGP eens.

De tip om een alternatief OS te proberen is ook goed: hiermee sluit je een driverprobleem uit.

Overigens zijn Videokaart drivers niet de enige drivers die nodig zijn, chipset en audio drivers zijn ook belangrijk.

En... blijf af van illegale Windows CD's, er zijn nogal wat W7 Ultimate schijfjes in omloop met een trojan er op.

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 23:36
Als Aero zich uitschakelt dan heb je of een hele oude slappe pc of problemen met de drivers.
Toch lijkt het me een driver probleem te zijn. Maar goed. Die dunne balkjes zou je hoe dan ook niet mogen krijgen.

• TheVMaster
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 23:46

TheVMaster

Moderator WOS
*titelfix*

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Umbrah, dat hoeft de TS juist niet te doen. Dit mag Medion zelf doen omdat het om een compleet systeem gaat.. Het probleem is dat de TS zelf met zijn software heeft geprutst. En als Medion erachter komt dat na een schone install van Win7 + Drivers het gewoon werkt, hij zit met een rekening van ~150 euro (Win7 + Arbeid ect).

De TS moet dit even doen:
Bios resetten (Alles naar de fabrieksdefault)
Windows7 installeren
Drivers installeren (Chipset, Videokaart, LAN, Geluid)

Durf bijna met 100% zekerheid te zeggen dat dit werkt.

• Barleone
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 22:04
Windows07 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:30:
[...]
Maar ik zal eens een windows 7 ultimate proberen
Ehm, let je wel op dat je de juiste .iso download? Altijd even MD5sum checken.
(dit met het oog op torrents met trojans en virussen etc. er in. Dus voor je eigen veiligheid.)

[Voor 12% gewijzigd door Barleone op 26-10-2010 16:17]

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

• Soundstorm2010
[snip]
... In iedergeval werkt de Ulti hier wel, zowel x86 als x64 ;)
(en op meerde pc's geinstalleerd staan en geen problemen tegen gekomen met MD5sum ;)

[Voor 13% gewijzigd door alt-92 op 26-10-2010 20:23]

• Windows07|IA
Ik lees hier echt allemaal moeilijke woorden ;p
waars ben ik echt een noob en daarom kom ik op deze forum om hulp te vragen.

De xp cd werkt wel gewoon op andere computers, ik heb iets met SATA ja, maar ik weet niet wat ik
hiermee moet, ik zal proberen windows 7 ultimate te installeren (op dit moment nog aan het downloaden).

Een andere forum heeft mijn probleem al opgegeven, ik zal eerst nog windows 7 ultimate downloaden,
de naam van de torrent( ik denk dat een link verboden is, vandaag alleen de naam):
Windows.7.Dutch.NL.Retail.32bit.64bit.all.versions-[Joske].5165184.TPB

Ik denk dat deze wel goed moet zijn.

[Voor 31% gewijzigd door Windows07|IA op 26-10-2010 15:20]

• Gero71
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 11-06-2019
Windows07 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:30:
[...]

Ik gok op de sata drivers tijdens de setup ;)

http://www.nliteos.com/

Misery and hate will kill us all.

• Windows07|IA
Gero71 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:19:
[...]

Ik gok op de sata drivers tijdens de setup ;)

http://www.nliteos.com/
En deze moet ik dan installeren? En dan werkt het?

• Windows07|IA
AzzKickah schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:31:
[...]

? :?

Ik heb het niet over Aero aan of uit zetten.
Wat bedoel je dan? Misschien heb ik het verkeerd gelezen, sorry.

• Windows07|IA
D4NG3R schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:46:
Umbrah, dat hoeft de TS juist niet te doen. Dit mag Medion zelf doen omdat het om een compleet systeem gaat.. Het probleem is dat de TS zelf met zijn software heeft geprutst. En als Medion erachter komt dat na een schone install van Win7 + Drivers het gewoon werkt, hij zit met een rekening van ~150 euro (Win7 + Arbeid ect).

De TS moet dit even doen:
Bios resetten (Alles naar de fabrieksdefault)
Windows7 installeren
Drivers installeren (Chipset, Videokaart, LAN, Geluid)

Durf bijna met 100% zekerheid te zeggen dat dit werkt.
Bios resetten doe je toch door het batterijtje even eruit te halen en dan weer erin? Toch? ;p
Even controle voor ik alles verpruts XD

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Doe dit even Windows07:

Ga je Bios in, en reset hem (Load Optimal Defaults, Load factory defaultds iets in die trend).
Doe "Save and exit" meestal is dit F9 of F10.

Stop nu het DVD'tje met de windows installatie van Medion (dus geen andere -gedownloade- meuk) erin. Formateer je schijf (Remove, en dan New Disk) doen. En installeren.

Hierna in Windows installeer je deze dingen van het meegeleverde driver CD'tje:

Audio
Chipset (Moederbord?)
LAN (Internet?)

En de videodrivers haal je van het internet af.

Probleem opgelost?

[Voor 4% gewijzigd door D4NG3R op 26-10-2010 15:38]

• Windows07|IA
D4NG3R schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:28:
Doe dit even Windows07:

Ga je Bios in, en reset hem (Load Optimal Defaults, Load factory defaultds iets in die trend).
Doe "Save and exit" meestal is dit F9 of F10.

Stop nu het DVD'tje met de windows installatie van Medion (dus geen andere -gedownloade- meuk) erin. Formateer je schijf (Remove, en dan New Disk) doen. En installeren.

Hierna in Windows installeer je deze dingen van het meegeleverde driver CD'tje:

Audio
Chipset (Moederbord?)
LAN (Internet?)

En de videodrivers haal je van het internet af.

Probleem opgelost?
O MIJN GOD!!! XD
Je hebt mij net heel wat euro's bespaard! =D
Dankje dankje dankje dankje dankje dankje dankje dankje dankje dankje dankje!!!!!!!!!!
AAAAH! XD

Aaaaaah!!!!!!!!!!!!!! HIJ DOET HET GWOON WEER! XD OMIJGN OW#!OJ
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

:D
Hoe wist je dat?! XD
Wat voor opleiding heb jij gedaan? XD DANKJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Je hebt mijn dag echt goedgemaakt =)
Ik kan het gewoon niet geloven XD

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Nou dan snap ik dus werkelijk niet waar dit probleem nou vandaan kwam.
Je had toch al meerdere keren Windows helemaal opnieuw geinstalleerd? :?
Maar wel met typo ;)

[Voor 36% gewijzigd door AzzKickah op 26-10-2010 15:58]

• Windows07|IA
AzzKickah schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:57:
Nou dan snap ik dus werkelijk niet waar dit probleem nou vandaan kwam.
Je had toch al meerdere keren Windows helemaal opnieuw geinstalleerd? :?

[...]

Maar wel met typo ;)
Ik snap het ook echt niet, ik heb het echt meerdere malen opnieuw geïnstalleerd.
Maar opeens doet die het weeer, echt vaag, maar ik ben blij! :D

• Windows07|IA
Ik wil jullie allemaal even bedanken dat jullie deze noob zo goed hebben geholpen. =)
Ik zal deze website voortaan veel vaker volgen, ik leer veel van jullie!

Dankjullie allemaal, ik denk dat deze topic nu wel gelocked kan worden, ik weet niet hoe ik dat moet doen :P
Ik heb bij mijn eerste bericht erbij gezet dat het is opgelost!

• Gero71
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 11-06-2019
Windows07 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:55:
[...]

Wat voor opleiding heb jij gedaan? XD DANKJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LOL :+

Dit zou een ICT stagiair van het ROC leerjaar/nivo 1 ook als oplossing aandragen (tenminste daar ga ik wel vanuit als ik een stagiair "aanneem") het tegendeel blijkt helaas vaker waar. :(

Anyway, mooi dat het opgelost is. 8)

Misery and hate will kill us all.

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Ik denk dat de TS ergens iets verprutst heeft, of dat Medion gewoon extra meuk meeleverd op hun DVD'tjes.

Geen probleem verder, ik hoop dat je er nog plezier van hebt :9 .

Wat ik jouw vroeg te doen is gewoon algemeen het 1e wat ik zou proberen bij een nieuwe PC die niet wil werken. Gewoon ff alles helemaal terug naar basic, de Bios alles op auto zetten (Gewoon een reset dus) en dan alles standaard installeren, alleen de Videodrivers haal ik direct van het internet omdat deze vaak om de maand geupdate worden.

offtopic:
Ik doe gewoon MBO Systeembeheer N4 :P 2e jaar, vrij basic wat ik opgaf. Maar misschien wat 'vreemd' voor iemand die niet weet wat een BIOS ect is.

[Voor 17% gewijzigd door D4NG3R op 26-10-2010 16:28]

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee