Toon posts:

Leuke bug in Microsoft Office 2010 (Word)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• umbra
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 26-10-2010
Even om te testen:

Open een leeg document in Word 2010 en type tweemaal het woord "Sharepoint" precies zoals hier gespeld en met een regeltje ertussen ofzo.

De Nederlandse spellingcontrole zal dan middels een kringeltje aangeven dat het niet goed is gespeld; corrigeer de eerste middels rechtermuistoets en de goed spelling "SharePoint". Doe hetzelfde bij de tweede.....

Hardcore CRASH van Word. De spellingcontrole struikelt over een Micrsoft woord. :o

• BeefHazard
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 25-09 15:05
WHAHAHA! Hij werkt hor! Dit is wel genialiteit van het hoogste niveau :p

80D | EF-S 18-135 IS USM | EF-S 10-18 IS STM | EF 70-200 F4/L IS USM | EF 50mm f/1.8 | ThinkPad X1 Extreme G2

• Neck
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 26-08 19:51
Hier ook inderdaad.. erg bizar :)

• Royz
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 01:31

Royz

Kleurenblind!!

Grappig, in 2003 werkt het iig niet maar blijkbaar in 2010 wel :p

Fotografie Vlogs & Drone videos

• Crazymonkey
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 19:00

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

Melden bij Microsoft, miss krijg je wel geld ;)

• DDX
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 23:28
Als je spellingscontrolle taal op Engels staat heb je nergens last van, Nederlands crasht hij hard idd.

https://www.strava.com/athletes/2323035

• Canaria
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Wat staat er in de applicationsectie van de eventlog?

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• S0epkip
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 24-09 09:59
Unhandled exception at 0x5f10e92b in WINWORD.EXE: 0xC0000005: Access violation reading location 0x00000000.

2430Wp ZW

• JiBo
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 14-09 20:36
Naam van toepassing met fout: WINWORD.EXE, versie: 14.0.5123.5000, tijdstempel: 0x4c646b40
Naam van module met fout: MSSP7NL.DLL, versie: 14.0.4763.1000, tijdstempel: 0x4bb17a82
Uitzonderingscode: 0xc0000005
Foutoffset: 0x000000000003d32b
Id van proces met fout: 0x92c
Starttijd van toepassing met fout: 0x01cb74ffdaeddd61
Pad naar toepassing met fout: C:\Program Files\Microsoft Office\Office14\WINWORD.EXE
Pad naar module met fout: C:\Program Files\Microsoft Office\OFFICE14\PROOF\MSSP7NL.DLL
Rapport-id: 75e3a961-e0f4-11df-8638-005056c00008

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 01:48

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

van
Sharepoint

Sharepoint

naar
SharePoint

SharePoint

Werkt niet? :?
(nederlandse controle btw).

[Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 26-10-2010 13:33]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• funk-e
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 23-09 09:22
2007 heeft er ook geen problemen mee

...less is more

• Rowdy.nl
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 24-09 11:12

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Me too... :)
14.0.4760.100 (32bit), engelse versie met NL controle

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

• ResuCigam
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 05:14
Zou iemand bij Microsoft een easteregg gemaakt hebben met een bug erin? ;)

We do what we must because we can.

• Admiral Freebee
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online
Hier ook met 32-bit UK versie. Spellingscontrole op NL (Belgisch).

• sanfranjake
  • Registratie: april 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Goed, dan is het nu bekend. Het lijkt me niet zinnig om nog diverse meldingen te krijgen van "ja bij mij ook!" (al moet ik toegeven dat ik het ook even heb geprobeerd, en dat de crash inderdaad plaatsvindt).

Gaat iemand dit rapporteren aan Microsoft? Anders ben ik geneigd om dit even door te spelen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• _heretic_
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 16-12-2012

_heretic_

so, a chicken is not a sparrow

stuur maar door hoor sanfranjake! verder komen crashes op spelling- & grammaticacontrole regelmatig voor, wat dat betreft is het same old same old bij Microsoft.
offtopic:
'verdere "bij mij ook"/"bug gerapporteerd"-reacties in deze draad zullen verwijderd worden

In corporate religions as in others, the heretic must be cast out not because of the probability that he is wrong but because of the possibility that he is right.

• Hari-Bo
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 23:06

Hari-Bo

F5 addict

Het is geen bug maar een feature! ;)

Modbreak:Hihi :Z

[Voor 25% gewijzigd door F_J_K op 27-10-2010 14:02]

kokenmetvuur.nl

• Cave_Boy
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 06:24
Ik heb er wel last van op een 32bit machine maar niet op een 64 bit machine. terwijl dezelfde soort en versie Office hierop staat.

Volgende nieuwe op Tweakers.net:

Tweaker Umbra vind bug in Microsoft Office Word 2010. Leek onschuldig maar via een achterdeur konden gemakkelijk bankgegevens overgenomen worden. Onee dat is natuurlijk met Excel.

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 01:48

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

_heretic_ schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 13:44:
stuur maar door hoor sanfranjake! verder komen crashes op spelling- & grammaticacontrole regelmatig voor, wat dat betreft is het same old same old bij Microsoft.
offtopic:
'verdere "bij mij ook"/"bug gerapporteerd"-reacties in deze draad zullen verwijderd worden
Same old? Waarom werkt het dan bij diverse mensen wel gewoon zoals het zou moeten?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Er komen wel vaker crashes i.c.m. de spellchecker voor. Niet perse bij deze combinatie van woorden bij OFF2010, maar dan wel in andere combi's.

De spellchecker als test even uitschakelen bij crashes etc. kan dan ook geen kwaad.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee