Ik heb een windows web server (sp 1) met php via fasctcgi. De soap server die hierop draaide was erg traag. Nu heb ik laatst een update gedaan van php(5.3) + mysql(5.1) en toen draaide alles veel sneller. Maar naar verloop van tijd doen mijn php-scripts die via een soap_server lopen bijna niets/tot niets meer(geen response), de scripts die niet via de soap-server draaien doen het nog wel en geven ook nog response.
Na het restarten van de www-service draait alles weer als een tierelier.
Het gekke is wel dat ik nog 4 van de 8 gig aan ram vrij heb en dat mijn cpu vaak op 0% staat.
Ik heb geen idee waar dit probleem in zit. Ik heb mijn scripts al zoveel mogelijk geoptimaliseerd en nu het probleem blijft voortduren heb ik het idee dat het in de hardware zit (of in 1 van de plugins). Hebben meer mensen hier last van? Of hebben jullie een idee hoe ik erachter kan komen wat zorgt voor het "vastlopen".
Na het restarten van de www-service draait alles weer als een tierelier.
Het gekke is wel dat ik nog 4 van de 8 gig aan ram vrij heb en dat mijn cpu vaak op 0% staat.
Ik heb geen idee waar dit probleem in zit. Ik heb mijn scripts al zoveel mogelijk geoptimaliseerd en nu het probleem blijft voortduren heb ik het idee dat het in de hardware zit (of in 1 van de plugins). Hebben meer mensen hier last van? Of hebben jullie een idee hoe ik erachter kan komen wat zorgt voor het "vastlopen".