Vind je overclock partner

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:58
ik heb misschien een beetje een rare vraag, ik zat mijn hoofd te buigen over hoe overclockers elkaar kunnen vinden, in verband met de a.s. overclock competitie die nedernakker en ik aan het organiseren zijn.

hoe ze van elkaar kunnen leren in hun eigen regio, samen met dice en ln2 overclocken, aangezien ik me zeer eenzaam voel in zwolle. :9 ik dacht eerst aan een forum waar ze dus een bericht achterlaten met wie ze zijn en wat ze zoeken, en graag willen leren.
toen dacht ik, als ik tweakers naar een andere site moet gaan leiden, lijkt mij dit niet de beste oplossing.

ik ging denken welke tools jullie al op de site hebben staan, en of dat mijn idee kan uitvoeren,

en toen was mijn idee er! _/-\o_

vraag en aanbod!
bij vraag en aanbod een extra kop onder overige neer zetten waar overclockers elkaar kunnen vinden,
dat ze daar mensen uit hun eigen regio kunnen benaderen, en samen hun ervaringen delen.

misschien kunnen jullie wat met mijn idee!

Laden doe je met je zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:15
Waarom niet een topic in Tweaking? Als dat goed loopt kunnen we altijd nog iets dergelijks overwegen. Maar eerst noodzakelijkheid aantonen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

ik vind het wel een leuk idee, want ik vind het geen probleem om een dagje samen met iemand te benchen (air/water, mogelijk subzero) of om samen te tweaken/voltmodden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drucchi
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:48
Lijkt me een goed plan! Alleen kan ik me voorstellen dat een Topic genoeg is, vooral handig om een lijst in te maken van overclockers op verschillende locaties, en gebaseerd daarop requests plaatsen in dat topic om benchsessies te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
ik heb een topic aan gemaakt,

en als je een lijst moet gaan maken heb je nog wel aardig wat te doen :)

topic hier te vinden

Vind je overclock partner

zeef kan jij hem ook bovenaan plakken of lijkt jou dat niet nodig? :9

[ Voor 29% gewijzigd door gekke-gerrit op 27-10-2010 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drucchi
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:48
Ik sta erbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-09 13:15

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Leuk idee. Benieuwd of er animo voor is :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
al 7 mensen :) nouja, het is een begin, als het eenmaal op gang komt dan word het misschien wel wat

ps, eerste email is binnen uit kampen(vlak bij zwolle) iemand die niet heel veel overclock ervaring heeft maar wel iemand die het wil :P dus het is een begin van een die-hard overclocker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-09 13:45
Prima initiatief.

Uit het verleden weet ik nog dat er ooit een meeting is geweest waarbij een aantal bezoekers van het toenmalige DOC de krachten bundelden en op die manier wat overclock pogingen hebben gedaan met beschikbare koel-cascades die tot -100 gingen en waarbij ook nog redelijk wat nieuwe hardware aanwezig was. Dit was ook zeer leerzaam voor de bezoekers.
Pagina: 1