Toon posts:

16x sneller dan een 52x AOpen!!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kwam er net achter dat mijn AOpen 52 speed het niet meer doet :( toen ik mijn computer opstarte en een cdtjs probeerde te kopieren. Ten eerste heeft iemand een idee waar het aan kan liggen, hij leest gewoon helemaal geen cdtjes meer, alle kabels en dergelijke zitten er wel goed in.

Maar wat is nou het geval.....
Ik dacht ik heb vast nog wel wat liggen, dus ik op zoek en ja hoor een of andere 16 speed gevonden tussen me oude troep, geen idee welk merk. Dus ik die in mijn puter geschroeft, aangezet en ja hoor hij werkte perfect.

Dus ik begonnen met cdtjes branden, en ik kon de verleiding niet weerstaan om te kijken wat hij deed als ik hem "on the fly" liet branden. Bij mijn oude 52x kreeg ik dan altijd een buffer underun. Zelfs als ik verder geen 1 programma had draaien en op 2x brande. En verrek, deze 16x kan wel "on the fly" kopieren. Sterker nog, mijn buffer bleef de hele tijd volledig vol terwijl ik op 8x brande :?:?:?

Ik had bij die AOpen het idee dat hij elke keer heel snel data van de cd ging halen en dan stopte met draaien, en dat als hij dan nieuwe data nodig had hij iets te laat weer begon met draaien en zo elke keer iets van de buffer verloor tot een underun. Ik weet alleen niet zeker of dit zo is, heb nog wel een tijdje gezocht naar een programma om je cd als je wil de hele tijd te laten draaien, maar zonder succes.

Weet iemand misschien, waar dit aan licht en wat je er aan kan doen. Ik stond iig wel te kijken.

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Dan is het het beste als je hem terugbrengt naar de winkel lijkt mij. Of je koopt zo'n 48x AOpen, die is iets rustiger...

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Verwijderd

Topicstarter
Op Tuesday 13 March 2001 23:37 schreef mr_a het volgende:
Dan is het het beste als je hem terugbrengt naar de winkel lijkt mij. Of je koopt zo'n 48x AOpen, die is iets rustiger...
Geen garantie meer :(:(:(

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Zal ik het raam even op doen?
Dan kan jij hem naar buiten flikeren! >:)

Ik heb ook zo'n Aopen geval gehad, echt een drama! :r

Ik heb nu een Afreey 56X en die is stukken beter! :)

Whatever.