Actieve Displayport -> HDMI Adapter

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-07 15:45
Ik ben al een tijdje opzoek naar een actieve displayport -> hdmi adapter. Deze adapter moet ook de displayport 1.1a standaard ondersteunen zodat ik audio over de kabel kan sturen van m'n laptop naar m'n TV.

Dit is een mooi voorbeeld http://www.extron.nl/prod...id=dpmadt&subtype=120&s=4 maar kan nergens een leverancier van dit merk vinden.

Heeft iemand misschien een shop voor me met zo'n adapter?

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®androiid
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-10-2024

®androiid

Euroshopper

je zou eens kunnen kijken op allekabels.nl weet niet of er hier iets opstaat maar ze hebben vanalles ;)

Pils €0,50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legendary1985
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-05 03:12
misschien dat je active DP -> DVI kan kopen en dan tussen dvi hdmi adapter is wel beetje omslachtig. ander kan je DP-DVI nemen en dan je kabel verander van HDMI-HDMI naar DVI-HDMI echter is het dan niet mogelijk om audio door te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:31

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Bij de saturn/mediamarkt hangen ze ook in het kabel rack (meestal bij het apple gebeuren) maar ik kan er nooit uit opmaken of deze aktief zijn. Ik denk van niet.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legendary1985
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-05 03:12
bij mediamark/saturn heb je enkel passief converter. enkel mini dp naar dvi van apple is actief en deze kost rond de €70.-

@DukeBox
het verschil is dat je bij actieve extra usb aansluiting heb om je converter te voorzien van stroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
Dan moet ik dus nog een mini-dp naar dp adapter kopen, werkt audio dan nog wel?

Allekabels heb ik al geprobeerd maar die hebben ook niet waar ik naar zoek.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domize
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-04-2024
Zojuist een search gedaan met google op "active displayport to hdmi adapter" en kreeg deze link te zien. Weet niet of het precies de kabel is die je nodig hebt maar volgens mij zou dit hem moeten zijn, toch?

Hmm, helaas zie ik nu net dat er onderaan op die site dit regeltje staat geschreven:
DP2HDMI is een passieve adapterkabel die een DP poort nodig heeft (DisplayPort ).
Dat zal 'm dus toch niet zijn denk ik. :/

[ Voor 23% gewijzigd door Domize op 27-10-2010 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
Domize schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 11:18:
Zojuist een search gedaan met google op "active displayport to hdmi adapter" en kreeg deze link te zien. Weet niet of het precies de kabel is die je nodig hebt maar volgens mij zou dit hem moeten zijn, toch?
DP2HDMI is een passieve adapterkabel die een DP poort nodig heeft (DisplayPort ), wat betekent dat er via de poort ook DVI en HDMI-signalen kunnen worden doorgegeven.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domize
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-04-2024
Nog een keer dan. Kwam net op deze site die ook levert in Nederland via kabeltje.com. Op kabeltje.com kom ik de kabel niet tegen maar met het genoemde partnummer (B086B-001B) onderaan op die site zou het niet lastig moeten zijn om dat ding via hun te bestellen lijkt me. Dus misschien is dat de oplossing? :)
The UltraAV DP-HDMI adapter also supports uncompressed 8-channels audio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:27
voor nog geen 8 euro inclusief verzendkosten

Dealextreme (de goede? )

verschillende op dealextreme

[ Voor 35% gewijzigd door gekke-gerrit op 27-10-2010 12:09 ]

Laden doe je met je zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
Domize schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 11:58:
Nog een keer dan. Kwam net op deze site die ook levert in Nederland via kabeltje.com. Op kabeltje.com kom ik de kabel niet tegen maar met het genoemde partnummer (B086B-001B) onderaan op die site zou het niet lastig moeten zijn om dat ding via hun te bestellen lijkt me. Dus misschien is dat de oplossing? :)

[...]
Inmiddels heeft kabeltje.com deze ook op voorraad. Metteen besteld en werkt perfect!! Bedankt!

Instagram

Pagina: 1